Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Selamun aleyküm arkadaşlar. Bu motosiklete aranızda, yurtdışında satılan big bore kitlerden takan var mı acaba?
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Bu Cuma msx imi sattım. Tam 1 sene geçirdik yağmur, çamur, kar, uzun yol, dağ tepe bir kere yolda bırakmadı. Çocuğum gibi olmuştu bir burukluk oldu. :) Alacak olanlar bu motoru gönül rahatlığıyla alabilir. Hiç bir sorun çıkartmadı ve yarı yolda bırakmadı kerata. Ah bir de uzun boylu olsaydı sanırım hiç satmazdım. :)
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bende bi satmaya niyetlendim sonra hem satmak istemedim hem üstüne ekleyip daha iyisini alamazdım diye satmaktan vazgeçtim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Bugun sirinevler motomaxte motul zincir yağı aldım eskiden zinciri temizlemek için motulun zincir temizleme spreyini kullanırdım fakat bütcem olmadığı için birtek zincir yağını alabildim simdi zinciri temizlemek için gazyağı arayısındayım ama bulamıyorum onun yerine mazot kullansam ne kadar sağlıklı olur?
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
hiç birsıkıntı olmaz okan ben 5 tl balata sipreyi aldım zincirede sıktım bişey olurmu bilmiyorum ama gayet güzel oldu
 
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
64
Arkadaşlar selam bu motorda ön farı farklı bir modelle değişeniniz oldu mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

Arkadaşlar selam bu motorda ön farı farklı bir modelle değişeniniz oldu mu? Bir kac sorum olacak
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
https://www.youtube.com/watch?v=KAbP8W5itjM&feature=share
hafta sonu gezinti süperdi valla bi ara hep beraber gidelim kim var artık
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
21
Yanlis yazdim duzeltcem

Sahibinden de biraz baktım bu motora, satanların hemen hemen hepsi 5 bin km civarında. Neden satıyorlar anlamadım. Yakıt tüketimini fazla? Ya da başka bir eksisi mi var? Bilgi verirseniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Yakıt tüketimi çok azmış daha önceki yorumlari okuyunca gördüm cok pardon. Ama neden millet fazla km yapmadan satmak istiyor hala anlayabilmis değilim:(
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Sahibinden de biraz baktım bu motora, satanların hemen hemen hepsi 5 bin km civarında. Neden satıyorlar anlamadım. Yakıt tüketimini fazla? Ya da başka bir eksisi mi var? Bilgi verirseniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Yakıt tüketimi çok azmış daha önceki yorumlari okuyunca gördüm cok pardon. Ama neden millet fazla km yapmadan satmak istiyor hala anlayabilmis değilim:(

Sıkılanlar var,değer kaybettiklerlini düsünenler var,125cc olduğu için cc yükseltmek isteyenler var cins bir motosiklet gibi gözüktüğü için beklenti farklı oluyo coğu kişide beklentide karsılamayınca satıyolar
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
21
Peki 2 kişi kullanımı nasıl? Yokuslarda falan zorlancani sanmıyorum pek ama merak ediyorum işte :) bir de lastikleri küçük ya scoterlarda biraz derin cukura girdimi denge bozuluyor hemen bunda nasıl o durum acaba? Otordum semtte insaatlardan dolayı yollarda cok cukurlar var da :(
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Gecen hafta gezide bir tane ybr vardı düz yolda beni geciyordu ama rampalarda ben onu geciyordum ybr den fazlası var eksiği yok geciyor dediğim kıl payı.yArkadaşim RKS titanic aldı 150cc durum ondada aynı düz yolda geçmeleri sadece lastiğin buyuk olması hiçbir 125cc makinalardan aşagı değil

Ayrıca hız rekorumu kırdım 128 km kesiciye girdi :)
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Gecen hafta gezide bir tane ybr vardı düz yolda beni geciyordu ama rampalarda ben onu geciyordum ybr den fazlası var eksiği yok geciyor dediğim kıl payı.yArkadaşim RKS titanic aldı 150cc durum ondada aynı düz yolda geçmeleri sadece lastiğin buyuk olması hiçbir 125cc makinalardan aşagı değil

Ayrıca hız rekorumu kırdım 128 km kesiciye girdi :)

Bazı msx lerde son hız konusunda dağlar kadar fark var. Bu konu face grubundada sorulmuştu. Kimisi senin gibi 120 küsür km leri görüyor kimiside benim gibi max 110 vs. Acaba bazı msxlerin beyninde mi sorun var yoksa kullandığımız yağlar mı bu performans kaybına neden oluyor? İlk bakımda kitapçıkta 10W30 önerilmesine rağmen tavsiye üzerine motul 5100 10W40 koydurmuştum fakat müthiş bir hız kaybı yaşamıştım. Mesela hafif rampalarda bile 65 km hızı geçmiyordu. Bende bir sonraki bakımda motul 5100 10W30 koydurdum motor rahatladı ancak yinede bu bahsedilen hızlara ulaşmadı. Bu yağdaki ester katkı maddesi performansı etkiliyor olabilir mi acaba? Bi sonraki bakım için ipone yarı sentetik 10W30 aldım bunda ester katkısı yok.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
nerdeyse 2 sene oldu alalı msx ilk defa cıktım :) uzun bir iniş olması şart bir kere :) düz yolda maksimum 110.Bakımda ben hiç birsey demedim onu koy bunu koy kalıteli olsun dedim sadece :)) iphone yağ oldunu biliyorum sadece.Tam doğrulunu bilmemekle beraber yüksek devirde vites değiştirmek son hızı artırdıgı söyleniyor rodaj bittikten sonra bende yüksek devirde vites değiştirim.Cevap bumudur bilmiyorum ama
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
http://www.yolemniyeti.org Eğtim veriliyor eğtim sonunda Herkese kask yelek veriliyor gelmek istiyenler olabilir belki
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
rodajı dikkatli yapanlar sanırım 110 görüyor.

ben bastım 128

Aynen öyle bende rodajı itinayla yapmıştım ama bu yüzden mi motor iyi gitmiyor yoksa yağdan mı göreceğiz. Cumartesi günü 5000 km bakımına girecek ipone 10W30 yağ konulacak ve inşallah düzelecek. Kullandığın yağ nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst