- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 22
Direncleri nereye bagladiniz ve kac ohm kullandiniz blgi verirmisiniz.tesekkurler
led sinyale flaşörsüz çözüm buldunuzmu direnç bağlanıyorda çok ısınıyor 25w10ohm aluminyum direnç bağlandığını görmüştüm
Direncleri nereye bagladiniz ve kac ohm kullandiniz blgi verirmisiniz.tesekkurler
Hocam garanti sizin için önemli değilse (benim için pek önemi yok açıkçası) kendiniz bile 20 liraya bir kaliteli yağ alıp yağını kendiniz değiştirebilirsiniz.
ocyhy merhaba,
motosikletiniz kaç model? garantiye neden önem vermiyorsunuz?
ocyhy merhaba,
motosikletiniz kaç model? garantiye neden önem vermiyorsunuz?
Grenajı tutan Sağ kapağı düşürmüşüm elinde olan varsa ücreti mukabilinde almak isterim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
2015 model,Konya Honda servisi hiç ilgi ve alakalı değil bir parça soruyorum 2 gün sonra geri dönüş yapıyorlar,Ankara'dan aynı parçayı 2 gün içinde ayağıma getirttiriyorum.
Facebook da yazdım bu hahta sonu gezelim biraz
Bitane cbr demiri al hallederiz. Yaparız beraber.Ali abi merhaba ben arkaya senin demirden takmak istiyorum nasıl hallederim![]()
Bitane cbr demiri al hallederiz. Yaparız beraber.