Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Bizim motorlarin kucaklanip goturulme riski var sadece msx e has bir korku :mrgreen: Saglam bir yere baglamak daha guvenli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------



4. viteste kesiciye sadece yokus asagi egim olan yollarda giriyor. 124 civarinda kesiciye girdi. Ama cani burnunda o sekilde kullanmakda pek faydali degil. 105 - 110 arasi son surat daha fazlasini vermiyor.

Duz yolda 103 km hizi daha gecemedim :)
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
3. vites 100-101 de
4. vites 126-127 de elektrik kesiyor.

meyil keyifli ise 127-128 oluyor
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Arkadaşlar bu yaz uzun yol yapmayı düşünen var mı ? Ben İstanbul'dan Çanakkaleye gitmeyi düşünüyorum artçılı vaziyette ne dersiniz gidilir mi :) ?
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Arkadaşlar bu yaz uzun yol yapmayı düşünen var mı ? Ben İstanbul'dan Çanakkaleye gitmeyi düşünüyorum artçılı vaziyette ne dersiniz gidilir mi :) ?


Amaç gitmekse gidilir ama konfor bekleme. Sele cok yoruyor ve motorun gücüde ortada. Artcıda bi yerden sonra epey eziyet çeker.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
2
2016 yeni msx 125 honda Türkiye sayfasında eklenmiş. Fiyatı için güncelleniyor yazmakta. Geçtiğimiz hafta içinde Honda Türkiye ile görüşmüştüm. Mayıs ayı ortalarında bayilerde olacağı söylendi motorun. Fiyat için henüz belirlenmedi demişlerdi. Fiyat ne olur sizce? Tahmini olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Fiyat 9100 olmus bugun
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
2016 yeni msx 125 honda Türkiye sayfasında eklenmiş. Fiyatı için güncelleniyor yazmakta. Geçtiğimiz hafta içinde Honda Türkiye ile görüşmüştüm. Mayıs ayı ortalarında bayilerde olacağı söylendi motorun. Fiyat için henüz belirlenmedi demişlerdi. Fiyat ne olur sizce? Tahmini olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Fiyat 9100 olmus bugun

Plaka ruhsat 9500 veee sigorta ile Istanbulda en az 10.000 . 125 lik motora 10.000 lira
Vay Arkadaş daha yeni deprem oldu üretimi durdurdular halen akillanmadilar. Allah çarpar ya.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Normal oturuş pozizyonunda 106 gördüm eğilsem de 110 da kalırdı ama 100 den sonra köpek gibi tiritriyo çoo rahatsız ediyo
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Herkeze merhaba yazın tekirdağ taraflarına yolu düşen veya düşecek olan varsa görüşelim
Buda öylesine çektiğim videolardan biri tamamen zevk amaçlı hiç bir profosyonellik yok tamamaen amatör :D
Bu tarz ufak videolar çekip yüklemeye karar verdim .

Bende motorda 110 u geçemiyorum ama 110 la giderkende ufak bi korku ve güvensizlik oluyo bu motorların en güzel hızı 90 95 olarak görüyorum zaten o hızda sehir içinde fazlasıyla yetiyo faakat otobanda biraz sıkıntı olabiliyo.

 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
58
Arkadaşlar benim sigorta 569tl çıktı en düşük axa sigortadan yaptırdım.
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar Merhaba,

MSX'te kullanmak için Givi'nin A660 model universal tur camını aldım. Boyum uzun olduğu için (185cm) farklı açıları yükseklikleri denesem de verim alamadım, camsız benim için daha iyiydi :)
İşime yaramadığı için satmayı düşünüyorum, ilgilenen varsa görüşebiliriz.
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar Merhaba,

MSX'te kullanmak için Givi'nin A660 model universal tur camını aldım. Boyum uzun olduğu için (185cm) farklı açıları yükseklikleri denesem de verim alamadım, camsız benim için daha iyiydi :)
İşime yaramadığı için satmayı düşünüyorum, ilgilenen varsa görüşebiliriz.

Fiyat olarak ne dusunuyorsunuz
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Forumdan bir arkadaşa 300TL'ye verebilirim. Malum sitede daha fazla fiyata yazdım.
2-3 hafta önce 390TL'ye almıştım.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
7
msxciler merhaba,

akrabam bu motoru alıyor. Bende ona ilk motoru olduğu için hediye olarak aksiyon kamerası almayı düşünüyorum. GoPro felan çok yüksek fiyatlı. Daha uygun fiyatlı aksiyon kamerası öneriniz var mıdır?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
7
Rüzgarın o haşin sesleri kayıtlara geçiyor mu ? Kayıt kalitesine bakabilmem için sizin bizzat çektiğiniz videolar var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst