Bizim motorlarin kucaklanip goturulme riski var sadece msx e has bir korku :mrgreen: Saglam bir yere baglamak daha guvenli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
4. viteste kesiciye sadece yokus asagi egim olan yollarda giriyor. 124 civarinda kesiciye girdi. Ama cani burnunda o sekilde kullanmakda pek faydali degil. 105 - 110 arasi son surat daha fazlasini vermiyor.
Duz yolda 103 km hizi daha gecemedim