- Katılım
- 10 Ocak 2015
- Mesajlar
- 446
Bende yazın satarsam daha iyisini alamıcağım için motoru süslemeyi düsünüyorum egzozla arada değişiklik güzel olur diye aslında satmaya kalksan egzosu orjinal egzozla satıp diğer egzosu normal satabilirsin
Hocam fiyattan dolayı alamıyorum bende zaten ögrenciyim okuyorum kendim çalışsam kesin alırdım da motoru babaya aldırdık simdi lastik alıyo egzozu dersem bide kıyamet kopar ne gerek var derŞimdilik böyle devam edicez herşeyin hayırlısı belki yaz sonu satıp Pulsar 200 RS yada CBR 250 ye geçebilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Trafik sigortası için 718 TL dediler geçen sene 330 vermiştim ne zam gelmiş ya sizdede aynı durum söz konusumu ?=
Bugun servisten parça siparısıverdim sağ sinyal ön çamurlu 345 tl ödedim cok koydu salı günü gelin dedi adam parçalar gelicekmiş
Sirinevlerdeki hondaya götürüyorum çok ilgili değiller ama yakın diye götürüyorum
Artık bi bulusma düzenleyelim gelebilenler gelsin forum 1 senedir online cok kullanıcıya açık hatta geçen kadıkoy hasanpasada beyaz bi msx te gördüm baya yaygınlaştı msx ciler havalar da düzeliyor bi cafede bulusma düzenleyelim .
Yazın da tekirdağa yolu düşeni beklerim
Yeni kasası gelicek mi bu sene?