Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bende yazın satarsam daha iyisini alamıcağım için motoru süslemeyi düsünüyorum egzozla arada değişiklik güzel olur diye aslında satmaya kalksan egzosu orjinal egzozla satıp diğer egzosu normal satabilirsin
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Evet ama uğraştırır diye tahmin ediyorum .
Bakalım para bulabilirsem o yoşi yi alırım belki
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
2 nci el bizim tanıdık bi abiden alıcaktım az kullanmış msx var ondada 550 TL demişti
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Hocam fiyattan dolayı alamıyorum bende zaten ögrenciyim okuyorum kendim çalışsam kesin alırdım da motoru babaya aldırdık simdi lastik alıyo egzozu dersem bide kıyamet kopar ne gerek var der :D Şimdilik böyle devam edicez herşeyin hayırlısı belki yaz sonu satıp Pulsar 200 RS yada CBR 250 ye geçebilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

Trafik sigortası için 718 TL dediler geçen sene 330 vermiştim ne zam gelmiş ya sizdede aynı durum söz konusumu ?=
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bugun servisten parça siparısıverdim sağ sinyal ön çamurlu 345 tl ödedim cok koydu salı günü gelin dedi adam parçalar gelicekmiş
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Hocam fiyattan dolayı alamıyorum bende zaten ögrenciyim okuyorum kendim çalışsam kesin alırdım da motoru babaya aldırdık simdi lastik alıyo egzozu dersem bide kıyamet kopar ne gerek var der :D Şimdilik böyle devam edicez herşeyin hayırlısı belki yaz sonu satıp Pulsar 200 RS yada CBR 250 ye geçebilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

Trafik sigortası için 718 TL dediler geçen sene 330 vermiştim ne zam gelmiş ya sizdede aynı durum söz konusumu ?=

Bende ogrenciyim sagolsun motoru babaya aldirdik :) lastikleri para biriktirerek hallettim simdi staja basladim bu donem ordanda kenara biseyler koyabilirsem yazin egzoz isini halletmeyi dusunuyorum. Trafik sigortasina benim daha var bakalim ne cikacak cok merak ediyorum. 2015 eylulde aldim motoru 145 lira odemistim sigortaya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

Bugun servisten parça siparısıverdim sağ sinyal ön çamurlu 345 tl ödedim cok koydu salı günü gelin dedi adam parçalar gelicekmiş

Parca fiyatlarinin masallahi varmis dikkatli olmak lazim motoru kullanirken :) hangi servise goturuyorsun motoru? Benim deponun yanindaki plastiklerden 5 6 bin devirden sonra zirilti sesi geliyor. Serviste baktirdim fakat bi cozum olmadi
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Sirinevlerdeki hondaya götürüyorum çok ilgili değiller ama yakın diye götürüyorum

Banada yakın orası müsait bi zamanımda gidip birde oraya göstereyim belki bi çözüm bulunur. Bügünde hava güzel gibi. Öğleden sonra beşiktaş sahile doğru falan bi gideyim sahil kenarında biraz gezineyim diyorum müsait olan varsa ufak bir gezinti yapabiliriz :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Artık bi bulusma düzenleyelim gelebilenler gelsin forum 1 senedir online cok kullanıcıya açık hatta geçen kadıkoy hasanpasada beyaz bi msx te gördüm baya yaygınlaştı msx ciler havalar da düzeliyor bi cafede bulusma düzenleyelim .
Yazın da tekirdağa yolu düşeni beklerim
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Bi whatsapp grubu falan kursakta güzel olur katılmak isteyenler katılır sınavım olmasa gelicemde sınavlarım yüzünden anca yazın rahatlıyorum :)
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Hafta sonlari orman yollarinda sahil kenarinda falan bulusmalar olursa guzel olur :) Ortakoy sahil karakoy galata eminonu sahil kismindan 60 km kadar guzel bir gezinti yaptim
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
5
Merhabalar herkese. İlk motorum olan honda pcx'imi satma arifesindeyim.Vitesli güzel görünen ve sorun çıkarmayacak bi japon motosikleti arıyorum.Cbr125 ve grom arasında kaldım.Git-geller yaşıyorum.Grom çok hoşuma gidiyor ancak hergün kullanacağım için günlük kullanımda bir sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorum.Sadece zevk amaçlı değil bayaa günlük araç olarak kullanıyorum motosikleti çünkü.Gel gelelim cbr da fiyat olarak saçmalamış durumda.Bütçe konusu malum.Bakalım artık ikisinden biri hangisi temiz ve ucuz denk gelirse bakıcaz duruma artık.Geçen gün grom'un üstüne oturdum beklediğimden daha büyük çıktı açıkçası ve çok hoşuma gitti. Umarım satılırsa motorum alıcam yüksek ihtimalle.İzmir'de bulunan arkadaşlar varsa sahilden İnciraltı falan yaparız artık.Herkese iyi forumlar zevkli sürüşler.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Yeni kasası gelicek mi bu sene?
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Yüksek devirde bi zırıltı geliyor sebebini çözemedim çamurluğuyaptırmadan önce gelmiyodu tam çözemedim havada bugun ruzgarlıydı kaskın camını açamadım dikkatli bakmak için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst