Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
Sercan abi benim motor tekirdagda oldugundan servis sknti .

Bende HRC stcker yapistirdim cok guzel oldu tavsiye ederim bide atlantis abicim su sele nin naylonunu sök yav :D
yeni oldugu belli olsun bikacgün daha bırak tadını cıkarayım :)bu arada 75 km yapmısım bu zincir yagı felan nezaman yapılır bilen varmı yalıyalım
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Bayide bana bakima kadar elleme dediler ama benimde 74 km oldu bugun yikayip yagladm biraz .
 
Katılım
25 Nis 2015
Mesajlar
8
MSX için başlangıç motosikleti olarak ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? YBR, CBF'yi çok araştırdım ama bir türlü tasarım açısından oturtamadım. Bu motosiklet küçük, şirin, sempatik-bu kriter evdekilere motosikleti sevdirebilmek için önemli :) -. Başlangıç için güzel olur gibime geliyor, şehir içinde keyifle kullanılabilir ama yine de bir sorayım dedim kullanıcılarına. :)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar bu gün motora bakmaya gittim akhisara motor gayet şık görüldüğü kadar ufak değil. Bana sadece biraz ön farları aşağıdan gibi geldi. Selesi biraz sert Ben iri olmadığımdan arkama rahatca artcı oturabilir. Bu arada Akhisar Ordu bayisine gittik. Çok güzel karşılandık. Fiyatı 7600 TL dediler. Ben temmuz da alacağım için fazla detaylı konuşmadık ama yardımcı olabileceklerini söylediler. Ama motor çok hoşuma gitti yaw.

ALACAK ARKADAŞLARA DUYRULUR Gittiğimiz honda galerisi bu ay sonu fiyata zam gelecek dedi sizce ne kadar gelir ?
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
72
lifanı aldım arkadaşlar,sırf şu alet için 1.70 filan olmak isterdim.Kestirsemmi napsamya dizlerden.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Ön balatadan gelen ses bendede var, 1000 den sonra gider demissiniz, telike'de gitmez diyor, telike motosikletin yuksek km diye hatierliyorum, ses halen varmi sende ? Cok sinir bozucu bir ses bu trafikte millet kornaya basiyorum saniyor:) (630 km deyim)

12000 deyim hala daha var tüm motosikletlerde var kendimin olan her motosiklette vardı incelediğim ve bakımını yaptığım her motosiklette vardı. ustalar sürücüler kıllanmasın diye balata alışınca gider diyor da yok öyle bişey görmedim ben :) bu arada 12000 bakımı için parçalarımın tayland dan gelmesini bekliyorum :) perşembe günü kaan abi gönderdi :)

Benim servisim uzakta ve ehliyetim olmadigi icin gidemiyorum ama tehlikeli bi durum soz konusu değil mis bakima kadar kullanicam bu sekil.

Motoru yikadiktan sonra 20 dkka gecti 4 dkka falan calistirdim sonra tak etti istop etti egzozdan geldi sanirsam sonra sorunsuz calisti turladim gezdim frenleri vitesleri kontrol ettim sorun olmadi yanliz
sinyal verince ilk bi cizz diye ses geliyo su kacti sanirsam .

Birde istanbul fatihte yasiyorum arkadaslarimdan duydum egzozdan dolayi ceza yiyenleri gormusler egzozlari sokmusler ne kadar dogru yanlış bilemiyorum.


Hocam buraya 2 metre adam foto atsada belli olmaz yani motorun ustune oturmadan anlayamazsin cunku fotolarda cok kucuk duruyo

egzozdan ceza yenir evet

merhaba bugun marmara foruma gittim garajında yarım saat falan durdum pantolonların terziden gelmesini beklemek için 10-12 kişi geldi sordu bende geçtim karsına sormasınlar falan diye oturdum izliemeye koyuldum millet takır takır gelip bakıyo kimisi kızlara gösteriyo kimi esine kimi sevgilisine 2 tane vespa vardı yine geldiler benim groma yapıstılar ilk baslarda guzel gibi geldide sonradan dusundumde kaç kişi baktı bunlar bide iyi niyetli olmasa ben olmasam ustune otursalar adam karıya kıza hava olsun diye yanlıs seyler yapsa kilidi var ama yinede bişeyler yaparlar diye baktım ilgi çok yoğun ama rahatsız edici geldi bana nazar oluruz allah korusun birsey yaparlar falan benim malım değerli :))) siz boyle durumlarda napıyosunuz

bu konuda çok haklısınız üzerinde çeşit çeşit aksesuarlar var. ben gördüğüm yerde azarlıyorum.

valla bugun beni hanım iceri almadı nedeni gecen kuyrugu sokmüstumya ıslak yerlerden gecence mahalle arasıda olsa camur kaskun en tepesinekadar ulasmıs sonuc evden kovulduk:cherry:bu arada motoru alalı daha 75 km oldu enaza yarısıkadar kısi motorun markasını modelını nerden aldıgımı sordu henüz evin etrafından cıkmadıgım icin benden baska üstüne oturan yok ama mahalledeki gencler hepsi birerkez oturdu abi cok tatlı duruyo diye
kaliteli bir maşa çamurluğu tavsiye ederim. benim taktığım inceydi aynısının 4 veya 5 mm liğinden yaptırıcam :)

2 metre olmasamda 1.95 im.bugün bağcılarda yol üstünde bir bayii gördüm lifan 150-10b ye bindim.
Normalde gayet büyük motor ama bakın bende nasıl durmuş.

[url]http://i.hizliresim.com/EY3jW9.jpg[/url]

ön cam çok işlevsel. kötü de durmamış fakat msx ile kıyaslamak lazım msx üzerinde nasıl durursunuz?

MSX mi Lifan mı?
Lifan ise nedenini paylaşırmısınız?

msx çünkü msx japon
bugun bikac sticer yapıstırdım bakalım olmusmu olmamıs dediklerinizi sökücem:salut:

http://i60.tinypic.com/wsqqhd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

http://i59.tinypic.com/2me4qcn.jpg

buda motorun termal fotografı iş gereyi elimizde termal kamerayla geziniyozda dedim bakayım bizim ufaklıgın nekadar etesi var

stickerlar şahane olmuş

yeni oldugu belli olsun bikacgün daha bırak tadını cıkarayım :)bu arada 75 km yapmısım bu zincir yagı felan nezaman yapılır bilen varmı yalıyalım
zincir yağını oring li zincirlerde her iki depoda bir yapardım. malümaliniz oringsiz zincir kullanıyoruz olabildiğince iyi yapışan zincir yağıyla (motulunkini tavsiye ederim) her depoda bir yağlayın. yani yaklaşık 250km de bir yağlayın. yağladıktan sonra mümkün mertebe 24 saat kullanmayın yağ iyice yapışsın aralara girsin ve merkezcil kuvvetten dolayı hemen atmasın. bu arada zincir değiştirdiğimden beri hiç yağlama yapmadım 500 km oldu. hala daha çok güzel yağlı, sıfır zincirin fabrika yağları daha uzun süre dayanır.

MSX için başlangıç motosikleti olarak ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? YBR, CBF'yi çok araştırdım ama bir türlü tasarım açısından oturtamadım. Bu motosiklet küçük, şirin, sempatik-bu kriter evdekilere motosikleti sevdirebilmek için önemli :) -. Başlangıç için güzel olur gibime geliyor, şehir içinde keyifle kullanılabilir ama yine de bir sorayım dedim kullanıcılarına. :)

kesinlikle evet. ybr cbf de msx de şehiriçinde çok rahat kullanabileceğiniz motosikletler. ayrıca sizi üzmeyecek gaddar motosikletler bunlar :)
lifanı aldım arkadaşlar,sırf şu alet için 1.70 filan olmak isterdim.Kestirsemmi napsamya dizlerden.

hayırlısı olsun güle güle kullanın kazasız belasız. msx gibi ufak lifan ın pony modeli de var :)
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Telike msx ile uzun yol tecruben oldu mu? Ya cikayim diyorum her pazar guvenemiyorum. Yolda birakir diye degilde agrili olur diye korkuyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Telike msx ile uzun yol tecruben oldu mu? Ya cikayim diyorum her pazar guvenemiyorum. Yolda birakir diye degilde agrili olur diye korkuyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/naked-motosikletler/145354-honda-msx125-uzun-yol-inceleme-ve-yorumlari-fotografli.html

şöyle bi yazım var hocam :)
ayrıca günde şehiriçinde 150 200km kullandığım zamanlar da oldu. sadece bu cuma 180km kullandım şehiriçinde. eğer bakımları tamsa
zincir gerginliği, lastik havaları ve durumları, yağ, gaz debriyaj telleri, fren yağ seviyeleri kontrol edin hiç acımadan çıkın. motosikleti aldığım kerem arkadaşım da bir kaç kere ankara istanbul yapmış hiç sıkıntı ile karşılaşmamış.

ayrıca ekleme olarak uzun yol ve kamp olayına gireceğim bu yaz bitmeden eksiklerim var
çadır
şişme yatak
katlanır kamp sandalyesi
soft yan çantalar

bunları tamamladığımda rahatlıkla kamplara gidebilirim. kamp yapmak isteyen arkadaşlar olursa ince detayları ve en gerekli malzeme listesini paylaşabilirim.
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Telike sagol bende izmirliyim göztepeden . Ama isim sebebiyle istanbulda yasiyorum . Bu gün havada efsane bakalim yol yapicaz gibi gozukuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

Kamp olarak nereyi düşünÜyorsun bu arada. Güzergahin neresı olucak yani.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Telike sagol bende izmirliyim göztepeden . Ama isim sebebiyle istanbulda yasiyorum . Bu gün havada efsane bakalim yol yapicaz gibi gozukuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

Kamp olarak nereyi düşünÜyorsun bu arada. Güzergahin neresı olucak yani.

istanbula da gelmeyi düşünüyorum msx ile ama öncelikle gazlı arka amortisörümün gelmesini bekliyorum. takıp ayarlarını yapıp öyle o kadar yola çıkarım anca.

kamp için izmirde gidilcecek yer çok urla tarafı seferihisar tarafı var en yakınlarda onun dışında, smyrna riders grubumuzdaki dostlarımız bu haftasonu çanakkaleye gittiler eğer ekipmanlarım olsaydı ben de gidebilirdim :) yani festivaller ve onun dışında kendi gezilerim olacak.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
istanbula da gelmeyi düşünüyorum msx ile ama öncelikle gazlı arka amortisörümün gelmesini bekliyorum. takıp ayarlarını yapıp öyle o kadar yola çıkarım anca.

kamp için izmirde gidilcecek yer çok urla tarafı seferihisar tarafı var en yakınlarda onun dışında, smyrna riders grubumuzdaki dostlarımız bu haftasonu çanakkaleye gittiler eğer ekipmanlarım olsaydı ben de gidebilirdim :) yani festivaller ve onun dışında kendi gezilerim olacak.

Kamp malzemelerim hazır, malzemeleri koymak için çanta demirim de hazır :) Sadece ahtapot file eksiğim kaldı. Tulum, çadır, katlanabilir ufak taburem var.

İstanbul'a kamp malzemeleri ile gelirsen harika olur, güzel bir kamp yaparız diye düşünüyorum. :)

Bende Temmuz ortaları veya sonu civarı İzmir yapmayı planlıyorum.

Bu arada MSX için soft yan çantaları merak ettim açıkcası. Nereye takıyoruz onları?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Kamp malzemelerim hazır, malzemeleri koymak için çanta demirim de hazır :) Sadece ahtapot file eksiğim kaldı. Tulum, çadır, katlanabilir ufak taburem var.

İstanbul'a kamp malzemeleri ile gelirsen harika olur, güzel bir kamp yaparız diye düşünüyorum. :)

Bende Temmuz ortaları veya sonu civarı İzmir yapmayı planlıyorum.

Bu arada MSX için soft yan çantaları merak ettim açıkcası. Nereye takıyoruz onları?

Önümüzdeki ay çanta demiri ve eksikleri tamamlayıp temmuz-ağustos gibi ben de dahil olabilirim olaya.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kamyonların 20 ile falan çıktığı rampalarda Msx125 80km hızda sabit kalabiliyomu ? 60'a falan düşüyosa uzun yol sıkıntı olur bence.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Kamp malzemelerim hazır, malzemeleri koymak için çanta demirim de hazır :) Sadece ahtapot file eksiğim kaldı. Tulum, çadır, katlanabilir ufak taburem var.

İstanbul'a kamp malzemeleri ile gelirsen harika olur, güzel bir kamp yaparız diye düşünüyorum. :)

Bende Temmuz ortaları veya sonu civarı İzmir yapmayı planlıyorum.

Bu arada MSX için soft yan çantaları merak ettim açıkcası. Nereye takıyoruz onları?

bu teklif süper oldu teşekkür ederim. kamp malzemesi olarak yanıma çadır ve yatağımı alırım. geri kalanları zaten istanbula gelirken atarım çantaya.

soft çanta olayını ben de denemek istiyorum işte. bi şekilde de oldurucam çünkü tek arkaya çanta ile yeterli malzemeyi sığdıramam. yanlara lazım. bakalım bi zamanı gelsin de. yaparız bişeyler :) yeni fikirler de çıkıyor sonuçta
kaldorein de gellir istanbuldaki tüm arkadaşlarla buluşuruz :) evinden aldırırız herkesi

Kamyonların 20 ile falan çıktığı rampalarda Msx125 80km hızda sabit kalabiliyomu ? 60'a falan düşüyosa uzun yol sıkıntı olur bence.

kafanı kurcalama, çıkar. çıkmasa bile inip itelersin. kilometrelerce yolu bisikletle giden adamım bana mı koycak. 100kilo makina alırım sırtıma ben çıkartırım gerekirse. :king:
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
9
Merhaba MSX kullanıcıları. Konunuzu severek takip ediyorum arada attığınız fotoğrafları görünce gerçekten mutlu oluyorum nedense :mrgreen: umarım bu yorumum fotoğraf paylaşımlarınızı arttırır :mrgreen:

Birde bugün çarşıda yürürken gözüme ufak bir motor çarptı ve birde baktım ki MSX'in Racing modeli. Hemde elektrikli :queen:

0sPZly1.jpg


Modeli merak edenler için linkini buldum birde :D
http://www.yuki.com.tr/urun/13/kr25-ava-3000
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
ulan şeytan dürtüyor bu aralar alsam mı tekrar diye 2. ellere bakıyorum ama güvenemiyorum :(
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Telike istanbula geldiginde mutlaka bir bulusma yapalim. Bende yillik izinde cesaretimi toplarsam izmire cikicam babamin yanina. Beni dusunduren yalovadan cikinca gemlik felan o yokuslarda aci ceker miyim.? Ama telikenin de dedigi gibi o yollari bisikletle giden adamlar var. Bir sey sorucam aramizda ybr felan kullanan varsa soyleyebilir mi bizim msx ler konfor rahatlik olarak ybr tarzi motorlara gore sizce nasil?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst