Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Uzunlugu 2 metre varsa güzel sıgar tık diye :)
Resimlerdeki hesaba göre uymuyo ben depoya sokucaktım küçük diye heryerını cizerim diye korktum evin içine koydum

Bide sorması ayıptır asansör neden yerinde yok adam kapı ray takılıp bırakılmış ( meslek asansörcülük olunca atladım )
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bizim mütait kacıp gitmis daire sahipleride ole bırakmıs capraz olarak 190 düz sıgmaz zaten arka kuyruk sökülürse sıgar gibime geliyor bakcaz artık yada yukarı bi vinc takıp teklastik olarak asarız motoru olmadı kafasından:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
Yeni Doblu'nun (2011) bagajına koltukları yatırsam msx i sığdırabilirmiyim? buna benzer birşeyi yapan ve motorun uzunluğunu ölçen varmı içinizde?
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
transit connect e sığdırdık ama arka koltukları yoktu o anda.
koltuklar yattığında zemin düz ise sığması gerek
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
sağolun arkadaşlar. koltuklar olmasa rahat alacak ama koltukta lazım :) katlansada dik olarak sığmayacak gibi. sanırım biraz çaprazlamam gerekecek. yazın hanımın memlekete götürüp orada gezmeyi planlıyorum, motoru alma amacımda zaten buydu inşallah sığdırırım... :)
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
merhabalar .

yanilmiyorsamm Dablo nun arka koltugu 2+1 yani o bir olani yatirirsan on tekeri o araya sigdirsan olur gibime geliyor :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
sağolun arkadaşlar. koltuklar olmasa rahat alacak ama koltukta lazım :) katlansada dik olarak sığmayacak gibi. sanırım biraz çaprazlamam gerekecek. yazın hanımın memlekete götürüp orada gezmeyi planlıyorum, motoru alma amacımda zaten buydu inşallah sığdırırım... :)
olmadı lastikleri sok zeminede eskibi battaniye ser yan olarak sıpdiye sıgar ben dacia sanderoya sıdırabileceyimi tahmin ediyorum
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
2
sadece 3 bin kusur euro ya akssesuar sa o kisiye lafim yok :) ama acilar gercektir . bir fotosu varsa koysaniz bari bende lafimi geri ceksem . ben sahsen okadar etmez diye dusunuyorum ki imkansiz. eyer harbiden oyle bisey yapmissa . motoru 180 yada 181 cc yapmissa degismisse tabiki bile okadar etmez . en krali 180 cc nin full aksesuar takimi herseyi ile Camshaft i na kadar maximum 900 dolar. hadi jant degisti diyelim 100 dolar + lastikler 100 dolar.100 dolarda rengini degisti diyelim. aksesuar icinde 800 dolar aayirsak . alsana 2000 dolar ... egzosda icinde carbon cift egzos hemde :)

bak bu fotosunu koydugum arkadaasimiz dizayn etti 5 vites 181 cc hemde 2700 dolar
yani kusura bakma ama 3 bin auro ile 2700 dolar araasinda daglar var


[url]http://i.hizliresim.com/N58LQk.jpg[/url]


Merhaba,

bu fotoğraftaki motoru tam anlamıyla yapmak ne kadar acaba gerçekten 2700 dolar mı? kafaya taktım çok da hoşuma gitti almak istiyorum yardımınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
ya aslında araştırdım tabelacılar yapıyor ama damgasız olduğu için yasal olarak gecerliliyi yok ya orijinal plakayıda tasıycan yada memurun insafına kalıyosun
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
boyutları okunabilirliği ve kenarlarının keskin olmaması gerekiyor.
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Yeni Doblu'nun (2011) bagajına koltukları yatırsam msx i sığdırabilirmiyim? buna benzer birşeyi yapan ve motorun uzunluğunu ölçen varmı içinizde?

ben 2008 Doblo'nun arkasına koltukları katlayarak sığdırdım ama yeni doblo'nun boyutu nedir bilmiyorum.
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla ben sanderoya yan yatırıp sıdıcagımı düşünüyorum dobloya her halükarda girer diye düşünüyorum
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Arkadaslar dobloya her türlü sıgar ben opel astraya sokmayı düşünüyodum koltuklarımyatırıp ölçtük sıgıyodu fakat tekirdağa götürecektim sagını solunu kırmamak için minibusle götürdüm
En kötü plakalıgı sökün yine biraz yerden tasarruf eder .

Birde yeni manet takımı alıcamda taktıktan sonra debriyaj ayarı bozuluyomu bozulursada nasıl ayarlanır
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
42
plakayi plakaliga yerlestirip delik yerlerinden plakayi isaretle..Sonra plakayi tahtanin ustune koyup matkapla deliver
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar ufak plaka yaptırdım. hem de orjinali ile birebir. ölçüleri 14x20 oldu
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Merhaba,

bu fotoğraftaki motoru tam anlamıyla yapmak ne kadar acaba gerçekten 2700 dolar mı? kafaya taktım çok da hoşuma gitti almak istiyorum yardımınız için şimdiden teşekkürler.

aynen kardesim . resimde gordugun kadar gercek :)) eyer parca almak istiyorsan Teklike arkadasimizla iletisime gec . almaya niyetinde varsa buradaan senin icin araastiralim . motorunu orada birde ustaya yaptirma paran soz konusu . senin buradaki paranla oradaki paraan bir degil . 2700 evet o burada isciliksiz fiyati . motoru yapan buraada motosiklet tamircisi bir arkadasimiz . kendi toplayip boyasini kendi attigi icin sorun yok . zaten motor su anda thailand in baska bir sehrine pahali cok pahali bir sekilde satildi 12.000 dolara

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

bu motora exrta bildigimiz NOS takildi ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst