- Katılım
- 5 Mar 2015
- Mesajlar
- 183
Uzunlugu 2 metre varsa güzel sıgar tık diye
Resimlerdeki hesaba göre uymuyo ben depoya sokucaktım küçük diye heryerını cizerim diye korktum evin içine koydum
Bide sorması ayıptır asansör neden yerinde yok adam kapı ray takılıp bırakılmış ( meslek asansörcülük olunca atladım )
Resimlerdeki hesaba göre uymuyo ben depoya sokucaktım küçük diye heryerını cizerim diye korktum evin içine koydum
Bide sorması ayıptır asansör neden yerinde yok adam kapı ray takılıp bırakılmış ( meslek asansörcülük olunca atladım )
Son düzenleme: