honda dylan 150 ve sym hd 200 kim geçer.

honda dylan mı ? sym hd 200 mü?

  • honda dylan

    Oy: 17 48.6%
  • sym hd 200

    Oy: 18 51.4%

  • Kullanılan toplam oy
    35
  • Anket kapatılmış .
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Tamamen geyik amaçlı olarak bahsettiğiniz 3 motoru birleştirin Runner tekerde geçer diyorum. :)

Adamlar SSlerle kalkıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------

dostum ii guzelde cbr 125 ile max 125 km goruyosun 6 vites racıng olmasına ragmen bu sym dylan nasıl oluyoda 140 150 goruyo yaaa scoter...
ybr cbf 250 max 140
zaten xt 660 max 170 goruyo


CBR125 nasıl 125 görüyor? Ben iki kişi çok kasıtğımda, tek iken biraz kasınca 140 görmüştüm. Bir yanlışlık olmasın?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
şimdi anlatımlara ve sizin moto tecrübenize göre bu sym hd 200 250 cc kategorisindeki motorların hemen hemen en iyisi ve en dayanıklısı...anlamadım gitti yahu ne motormuş efsane gibi:)

yani okadar da pahallı değil 4.000 tlye düşük kmlerde bulunuyo ama 2. eli yok gibi...ve anlamadığım bu kadar sağlam seri motoru neden herkes almaz neden tutulmaz bu motor...

ben scooterlarda en çok vitessiz olduğu için kalkışlarda bayılmalar performanssız bi sürüş en önemlisi çok benzin yakmasından dolayı hiç haz etmem ama bu hd 200 bi vitesli motor performansı veriyor anlatımlarınıza göre...
zaten öyle olmasa hd 200 alırmıydım. para olmadığı yada param bu motora yettigi için degil. 170 cc de olmasına ragmen göründüğünden fazla şeyler verdigi için aldım. fakat tutulmamasının tek nedeni görüntüsü dür. görüntüsünü bende pek sevmiyorum. pek tipim degil. ama üzerine binince 600 f imin 1 vitesi gibi uzuyor . işte orda beni fethediyor.

ybr 125 ile aynı yakıt 200 km 20 tl 250 cc gibi gidiş.
bu eski motorum cbf 250
gibi kalkış ve gidişe sahip aynı zamanda sorunsuz ve yakıt az
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
zaten öyle olmasa hd 200 alırmıydım. para olmadığı yada param bu motora yettigi için degil. 170 cc de olmasına ragmen göründüğünden fazla şeyler verdigi için aldım. fakat tutulmamasının tek nedeni görüntüsü dür. görüntüsünü bende pek sevmiyorum. pek tipim degil. ama üzerine binince 600 f imin 1 vitesi gibi uzuyor . işte orda beni fethediyor.

ybr 125 ile aynı yakıt 200 km 20 tl 250 cc gibi gidiş.
bu eski motorum cbf 250
gibi kalkış ve gidişe sahip aynı zamanda sorunsuz ve yakıt az

gerçekten güzel ne diyim yani denemek isterim bu motoru inş bigün fırsatım olur...peki symin başka scooterlarında durum bu şekildemi yani onlarda kalitelimi bu kadar yoksa hd 200 mü bu performansı veriyor sadece...

çünkü şekli ne kadar kötü olursa olsn ki berbat değil az yakması ki ybr gibi diyorsunuz ve performansının yüksek olması bayırda kalkışta zorlanma dicem 600f'nin 1. vitesi diyosunuz susuyorum,gerçekten güzelmiş...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Yarışmak istiyorsan her hangi bir SS al yeter:cat: bunlar sürat motosikleti değil.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
Tamamen geyik amaçlı olarak bahsettiğiniz 3 motoru birleştirin Runner tekerde geçer diyorum. :)

Adamlar SSlerle kalkıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------




CBR125 nasıl 125 görüyor? Ben iki kişi çok kasıtğımda, tek iken biraz kasınca 140 görmüştüm. Bir yanlışlık olmasın?

yok..
benım motor cok temızdı anahtar değmemişti yani max 125 duz yolda.
ybr de max 125 dii....
anlamadım gıttı 6 vites su sogutmalı ama ybr ile aynı.
fabrıkada kabul edıyor zaten bız ona oylesıne 200 kadran koyduk dıe:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
konuyu hortlatıyorum ama sym topicinde 120 görenler yok gibi sanıırm

dylan değilde ps150 bile düzde 120 kitliyor hafif meğim aşağısında 125 yapıyor

bana göre dylan alır paçasını aşağıya çünkü ps150den seri
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim babamda senin babanı döver. Bu konuya en iyi cevap bu :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağlamlık sorunsuzluk= eski titanlar
konfor, biraz daha hız= yeni titanlar.
Bende ikiside var. 2 arada 1 derede kalmadık yani :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst