- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 291
nerde yarışacaksınız otobanda güzel olur hem yol çabuk bitmez bende dylan varken arkadaşın hd le öylesine deniyorduk birbirimizi arada aman aman fark yok mühim olan geçip geçilmek değil sorunsuz motor kullanmak
nerde yarışacaksınız otobanda güzel olur hem yol çabuk bitmez bende dylan varken arkadaşın hd le öylesine deniyorduk birbirimizi arada aman aman fark yok mühim olan geçip geçilmek değil sorunsuz motor kullanmak
arkadaş xmax ı da geçtim deyince koptumda ondan demek 170 km hıza çıkabiliyor bu hd sanki bizim bilmediğimiz bir motor kendileri ah ben dylanı satmasaydımr:
bizim arkadaşta var iki kişi eskişehire gittik geldik 140 rahat görüyoro motor zaten 170 görmez senin geçmen için 170 görmen lazım kalkışta belki geçersin ama daha sonra yamaha seni geçer


