honda dylan 150 ve sym hd 200 kim geçer.

honda dylan mı ? sym hd 200 mü?

  • honda dylan

    Oy: 17 48.6%
  • sym hd 200

    Oy: 18 51.4%

  • Kullanılan toplam oy
    35
  • Anket kapatılmış .
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2 motorsiklette yarış motorsikleti degiller. yarışmak amaçlı üretilmediler. farkındayım. kaç zamandır. yazılıp çiziliyor. o üstün bu alçak diye artık kafama taktım sonuca erdirmeden uyuyamıyacağım. bu yüzden pazar günü 200 km yol giderek dylan motoruna güvenen bir dost ile deneme sürüşleri yapacağız.
sizce sonuç ne olur?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kalkışta daylan önde başlar 70-80 den sonra sym yakalar 100 den sonrada geçer,piaggio carnaby 200 ile olan bu sym ilede aşağı yukarı öyle olması gerekir
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İkisi de aynı giderler çünkü güçleri aynı. Kalkışta HD200 geçer çünkü motor hacmi daha büyük.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
carnaby gelemiyor maalesef..ama biz onunla buluştuk..21hp olmasına rağmen dylan onuda aldı..bakalım 15.5hp sym neler yapıcak..:)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
işi varmış o yüzden gelemiyor..dylan ile carnaby karşılaştırdık ve dylan geçti yani..hem 200cc hem 21hp hemde 16jant olmasına rağmen..artı carnaby daha 2binde dylan 47binde..:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
vay be italyan aygırı da yenildi demek gerçi italyanların beygirleri de midilli beygiri olduğundan çok gözüküyor. bende 21 hp lik piagıo x8 e fark atmıştım. geçende beverli 500 ün beygirlerini de hasta buldum öksürmekten 40 beygir pek gidemedi.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sordun mu? ustalara hd 200 ile kıyaslıcaz nasıl olur diye?
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
valla ali bey burda ne konuşsak boş..fazlada konuyu dallandırıp budaklandırmanın alemide yok..kan davası değil sonuçta..siz çok ısrarcı olduğunuz için kabul ettim..gelirsiniz bakarız ne olur ne biter..eğer siz geçerseniz yazın siteye..ama ben geçersem yazmıycam onu bilin..zaten dylan ve hd aynı sınıf bile değil..biri 16jant biri 13jant..biri 200cc biri 150cc..eğer siz 12bindeki motorunuzla 47bindeki dylanı geçipte mutlu olcaksanız ben gazıda bırakırım yani sorun değil..gurur yapmayalım bu kadar..:wiinkk:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bak şimdi böyle yaparsan üzülürüm. amaç eglenmek geçince altın madalya takacaklar degil ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst