- Katılım
- 10 Nis 2009
- Mesajlar
- 735
Tamamen geyik amaçlı olarak bahsettiğiniz 3 motoru birleştirin Runner tekerde geçer diyorum. 
Adamlar SSlerle kalkıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
CBR125 nasıl 125 görüyor? Ben iki kişi çok kasıtğımda, tek iken biraz kasınca 140 görmüştüm. Bir yanlışlık olmasın?
Adamlar SSlerle kalkıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
dostum ii guzelde cbr 125 ile max 125 km goruyosun 6 vites racıng olmasına ragmen bu sym dylan nasıl oluyoda 140 150 goruyo yaaa scoter...
ybr cbf 250 max 140
zaten xt 660 max 170 goruyo
CBR125 nasıl 125 görüyor? Ben iki kişi çok kasıtğımda, tek iken biraz kasınca 140 görmüştüm. Bir yanlışlık olmasın?
