Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
KLX konusunda cevap gelmedi bir de buraya sorayım :)

CRF'sinde orjinal lastiklerini kullanan memnun olan var mı ? Orjinalde ne geliyor ? Benim KLX'de üzerinde Dunlop D605 geldi. İncelemeleri okuyorum ama çok farklı yorumlar var. Daha çok arazi kullanımı için öneriniz var mı ? Bunları değiştirmeli mi, neyle ?
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Arkadaşlar merhaba,

2013 model 11.200 kilometredeki motosikletim yan çanta hariç tüm aksesuarları ile beraber satılıktır. İlan no: 188729922.

İlgilenenlere duyurulur.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
4x4 almak için satıyorum :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2014-honda-crf-250-l-190299122/detay
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Benim boy 1.78 yarım basabiliyordum. Arazide kullanmayacaksanız gereksiz bence. 250 kategorisinde piyasaya yeni girecek yamaha ve kawasakilere bakın bence.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Bu motor dual sport.
Yani ister arazi ister şehir içi.
Ben tam bu amaçla kullanıyorum zaten. Eski mesajlarda görürsünüz.

Ekonomik ve guzel bir makinası var.

Yeni baslayana da kesinlikle tavsiye ederim. 125 cc ile zaman kaybetmeyin boşuna.

Istersenız uzun yol yaparsınız. Bununla dünyayı dolasmakta olanlar var Halı hazırda.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Kullanılamaz demiyorum tabii. Çok güzel bir alet. Dolu kullanan görüyorum sabah işe gelip gidenler vs.
Ancak araziye hiç çıkmayacaksan neden dişli lastikli/yüksek seleli yani araziye göre de ayarlanmış olan bir motoru alasın ki ? Hep caddede kullanacaksan buna benzer yumuşak amortisörlü, yüksek bir motor almak istiyorsan supermoto türü de olabilir. WR125X gibi.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
cadde ve uzun yolda rahatlıkla kullanabiliyor,

bu yaz hatay, kapadokya, ankara, ayvalık ve ayvalıktan hataya kadar tüm kıyı şeridini kapsayan gezi yaptım, geçen senelerde benzer uzun gezilerim var :)
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Arkadaşlar herkese mrb adım hidayet ve mersin muttan yaziyorum bu gün itibari ile 2013 model 6500 km de ilk sahibinden arazi görmemiş şehir içi binilmis kazasiz belasiz üzerinde 550 TL extrasi olan crf 250 l mi alip araniza katildim amir almaz 160 km yol yaptim ve çok keyifli rahat ve susupansiyon larin isini iyi yaptigini gördüm iyikide crf almisim bi ara klx düşünüyordum servis ve parca durumundan tercihim hondadan yana oldu II ki de ole olmuş saygilar bu arada syfalarin tamamini okudum .
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Hayırlı olsun.
Yazın motorla oralara gelmeyi planlıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Kullanılamaz demiyorum tabii. Çok güzel bir alet. Dolu kullanan görüyorum sabah işe gelip gidenler vs.
Ancak araziye hiç çıkmayacaksan neden dişli lastikli/yüksek seleli yani araziye göre de ayarlanmış olan bir motoru alasın ki ? Hep caddede kullanacaksan buna benzer yumuşak amortisörlü, yüksek bir motor almak istiyorsan supermoto türü de olabilir. WR125X gibi.


Hında da crf 250m getırse mesele kalmaz. Avrupada var zaten. Ama wr125x ufak kalıyor.
Crf ile uzun yol yapabilirsiniz ama WR125 ile maalesef.
Keşke yamaha xt250 getırse de crf nin bir rakibi olsa.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar herkese mrb adım hidayet ve mersin muttan yaziyorum bu gün itibari ile 2013 model 6500 km de ilk sahibinden arazi görmemiş şehir içi binilmis kazasiz belasiz üzerinde 550 TL extrasi olan crf 250 l mi alip araniza katildim amir almaz 160 km yol yaptim ve çok keyifli rahat ve susupansiyon larin isini iyi yaptigini gördüm iyikide crf almisim bi ara klx düşünüyordum servis ve parca durumundan tercihim hondadan yana oldu II ki de ole olmuş saygilar bu arada syfalarin tamamini okudum .

Hayırlı olsun güle güle kullanın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst