- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 385
- Motosikleti
- Kawasaki KLX
KLX konusunda cevap gelmedi bir de buraya sorayım 
CRF'sinde orjinal lastiklerini kullanan memnun olan var mı ? Orjinalde ne geliyor ? Benim KLX'de üzerinde Dunlop D605 geldi. İncelemeleri okuyorum ama çok farklı yorumlar var. Daha çok arazi kullanımı için öneriniz var mı ? Bunları değiştirmeli mi, neyle ?
CRF'sinde orjinal lastiklerini kullanan memnun olan var mı ? Orjinalde ne geliyor ? Benim KLX'de üzerinde Dunlop D605 geldi. İncelemeleri okuyorum ama çok farklı yorumlar var. Daha çok arazi kullanımı için öneriniz var mı ? Bunları değiştirmeli mi, neyle ?