Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.

O motor 160 a çıkamaz hadi diyelim çıktı üstünde duramassın. Yapı itibari ile o hızlarda sürmek çok sağlıksız. Uzun yola gidersin 100-110 gerisi yok.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.

söyle o adama orjinal hali ile 160 yapsın ben ona motorun 2 katını ödeyecem.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
söyle o adama orjinal hali ile 160 yapsın ben ona motorun 2 katını ödeyecem.
Bende burda okuduklarım kadar tanıyorum motoru.Ama bi yerde 125 likler 150 likler yapıyo120 130 zu.Bu 250 lik bir makine.Benim beklentim 160 olmasada 140 felan çok rahat gidebilmesi.Ben sene 2005 te zongshen 125 enduro motosikletle iki kişi ben 80 diğeri 90 kiloyuz,110 rahat yapıyodu motor.İnsan ne kadar şehir içi 110 la gidersede açık yola çıktığı zaman 140-150 yapmak ister haliyle.Hatta youtube da 164 km yaptığı video mevcut.Ama motor ekzoz değişmiş sanırım.Aldıktan sonra böyle bişey yaparak hızı artırmak mümkünmü acaba,bilen varsa cevaplarsa sevinirim.
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
971966_10151639711337259_159576784_n.jpg
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Bende burda okuduklarım kadar tanıyorum motoru.Ama bi yerde 125 likler 150 likler yapıyo120 130 zu.Bu 250 lik bir makine.Benim beklentim 160 olmasada 140 felan çok rahat gidebilmesi.Ben sene 2005 te zongshen 125 enduro motosikletle iki kişi ben 80 diğeri 90 kiloyuz,110 rahat yapıyodu motor.İnsan ne kadar şehir içi 110 la gidersede açık yola çıktığı zaman 140-150 yapmak ister haliyle.Hatta youtube da 164 km yaptığı video mevcut.Ama motor ekzoz değişmiş sanırım.Aldıktan sonra böyle bişey yaparak hızı artırmak mümkünmü acaba,bilen varsa cevaplarsa sevinirim.

arkadasım her ne kadar 125-150 cc ler yolda 120-130 göstersede mantıklı değil o hızlara cıkabilmeleri,
cogu çinli 125-150 cc de kadranlarında kayda deger hız sapmaları vardır, gittiği hızdan cok daha fazlasını gösterirler
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.

:queen: görmüştür tabi kimiside uzaylı, koca ayak yada ejderha görüyor :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Merhaba,
Bahsettiğin kullanıcı benim. Ben de seni 1.Etaptan geçerken gördüm. Yanılmıyorsam sarı gt250 kullanıyordun :)

Hafta sonu karşılaştık ama ters yollardaydık iki Comet yanından gectik kırmızı ve yeşil bakıştık korna caldım ama yeşilin sesinden duyulmamış olabilir :D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
24
Orjinal haliyle 160 kmlere ulaşmak gerçekten imkansız
Ancak yokuş aşağı ve arkadan rüzgar eserse belkiiii

Ben de herkesle hemfikirim 110 kmden sonra pek güven vermiyor ama bu beni hiç mi hiççç mutsuz etmiyor. Sürekli 140 ile 160 ile gitmek istesem zaten cbr alırdım :)
Adı üstünde dualpurpose bir motosiklet nereye soksan girer, seni üzmez :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.

Skuter?
Hemide vitesli?
Cup mıydı acaba o?
 

trr

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
72
Ben motor konusunda tecrübesizim. İlk motorum crf250lyi 1 ay önce aldım Ama bence 150lik motor şu kadar yapıyor , bu şu kadar yapıyor mantığı yanlış. Cbr ile aynı motor var ama birisi tork , birisi max hıza göre ayarlanmış. Eğer sizin için 150 yapması önemliyse cbr veya inazuma falan alın. Bu sonuçta hafif cross ,hafif enduro tarzı bir motor. Bence 90nın üstü riskli bu motorda. Resmen uçaçakmış gibi oluyor. Belkide benim tecrübesizliğimden ama hem hafif , hem yüksek , hem ağırlık merkezi yukarıda. Yani yola oturan bir motor değil. Ama şehirler arası gezilirmi , kesinlikle gezilir. Her yola geliyor. Yaylayada çıkarsın , otobanda 110-120 ilede gidersin. 150-160la gitmesi gezmeye çıkmış birisi için çok önemli olmaması lazım.. Başta belirtiğim gibi 1 aylık motor tecrübeme göre bunları yazdım. Yanlış olabilir bütün söylediklerim :cherry:

eyz hocam o dizlikler yazın terletiyormu? memnunmusunuz? Birde arkada tripod gördüm :) Bende hobi olarak fotoğraf çekiyorumda, makinanızı nasıl taşıyorsunuz bu motorda? Sırt çantasındamı , yoksa arkaya veya depo üstüne çantamı takıyorsunuz?
motorun fotoğrafları :)
http://www.flickr.com/photos/30792909@N06/sets/72157633607400028/
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
makineyi lowopronun sırt cantası var orda tasıdım ama bi defa bile tripotu cıkartıp foto çekmedim :)sizin fotolarda güzlmiş.o dizlikleri yeni aldım normal dizlik cok ciziyor motoru :(

hafta sonu 530 km lik bi tur yaptım
http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?9200-Crf-250-ile-530-km

---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

946899_10151642111987259_1523565823_n.jpg
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Basin ekspres ve e6 da bende beyaz crf ye denk geldim:)

Dün gece 2'de E5 cobançemeden basın ekspres yoluna dönerken cbr125'i sollayan crf 250 burdanmı acaba?

Tam döndüm arkadan bir far beni takip ediyor bu ne tarz bir motor deyip yavaşladım biraz beni geçince gaza geldi bastı:p ama nasıl bir rüzgar. durumu anlayınca bende asıldım. Yol duz benim motor 123 ü CRF de 130'u geçemiyor birtürlü arkalı önlü gittik halkalı sapağına kadar.

o rüzgarda cbr 250 de 145 civarı tıkanırdı sanırım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
TTR fotoları çok beğendim. Hatta birkaç tanesini tlf uma arka plan olarak çaldım. Makina ne ? Çok güzel çekimler.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
Arkadaşlar sanırım ben de crf'lendim. Bugün kapora yatırdım yarın bir aksilik çıkmazsa ders çıkışı yetişebilirsem teslim alacam motoru:)
Plaka devir sigorta vs nasıl bir sıra takip etmem gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst