Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.