Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Dün gece 2'de E5 cobançemeden basın ekspres yoluna dönerken cbr125'i sollayan crf 250 burdanmı acaba?

Tam döndüm arkadan bir far beni takip ediyor bu ne tarz bir motor deyip yavaşladım biraz beni geçince gaza geldi bastı:p ama nasıl bir rüzgar. durumu anlayınca bende asıldım. Yol duz benim motor 123 ü CRF de 130'u geçemiyor birtürlü arkalı önlü gittik halkalı sapağına kadar.

o rüzgarda cbr 250 de 145 civarı tıkanırdı sanırım.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Kadir Bey , pizzacıda çalışıp tecrübe işi riskli bence. Hep yoğun trafik olan yerlerde , dengesiz bir motor ile , acele ediceksiniz. Bende çok tecrübesizim ve bence riskli..
Cbryi bilemiyeceğim fakat crf sanki rüzgardan çok etkileniyor. O yüzden bozuk hava şartlarında çok mantıklı değil gibi.Hondanın kursuna katıldım. Hiç bilmeyen birisi için mantıklı. Ama biraz bilen birisi için güvenli sürüş 1 pekte gerekli değil gibi.

Arkadaşlar motorun kitapçığında yolcu ve sürücü en fazla 159kg olması lazım diyor. Ben 90kiloyum ,şu an almayı düşünmüyorum ama ileride 90kiloluk bir yolcu alsam nasıl bir sıkıntı olur acaba? Aşağılamak için söylemiyorum fakat 1-2binlik çin motorlarına bile 4-5 kişi biniyor Hintli kardeşlerimiz :)

Bizim motora uygun depo üstü çanta varmı bildiğiniz?

Geçen hafta cumartesi akşamı biraz dolandım bende.. Alttaki fotoğraflar cumartesi akşamından :)

Birde yurtdışından gelen bir arkadaşıma Acerbis X-force el koruma aldırmıştım. crf250lye olmuyor. Almayı düşünen varsa almasın :) Farklı motoru olup isteyen olursa aldığım fiyat olan 75TL'ye verebilirim. Kırmızı renk..
http://www.youtube.com/watch?v=-0zvmarBBMU

http://imageshack.us/a/img818/2007/p5180006luf.jpg

http://imageshack.us/a/img211/4482/p5180009l.jpg

http://imageshack.us/a/img850/9038/p5180029l.jpg

http://imageshack.us/a/img705/7089/p5180025l.jpg
Bu ilandaki crf250l sahibi taktırmış senin getittirdiğinin aynısı değil mi ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-supermoto-tadinda-125414021/detay
 
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
17
Yarın Anadolu yakası Çekmeköy parkuruna girmeyi düşünüyorum saat: 09:00 gibi. Keyifli bir sürüş olacak Bana katılmak isteyen olursa 506 228 08 58 nolu telefondan ulaşa bilir.
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
Bumotosikletle uzun yol yapan varmı son hızı nedir cbf 150 yı artık değiştirme vakti geldi nedersiniz
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
Arkadaşlar bugün itibariyle motorumu sattım. Aslında araba almayı düşünüyordum ama maddi sebeplerden dolayı bir süre erteleyeceğim sanırım.
Onun yerine daha küçük bir motor düşüncesi belirdi kafamda. Ama ben özellikle uzun yol yapmayı seviyorum. Siz kullanıcıları olarak ne düşünüyorsunuz?
Özellikle selesinin dar ve ardının kısa oluşu beni düşündürüyor. Ne düşünüyorsunuz alınır mı bu motor? Cevaplarınızı bekliyorum:)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Arkadaşlar bugün itibariyle motorumu sattım. Aslında araba almayı düşünüyordum ama maddi sebeplerden dolayı bir süre erteleyeceğim sanırım.
Onun yerine daha küçük bir motor düşüncesi belirdi kafamda. Ama ben özellikle uzun yol yapmayı seviyorum. Siz kullanıcıları olarak ne düşünüyorsunuz?
Özellikle selesinin dar ve ardının kısa oluşu beni düşündürüyor. Ne düşünüyorsunuz alınır mı bu motor? Cevaplarınızı bekliyorum:)
ömer bey, tabikide bir 1200gs, goldwing vs. nin konforu yok. misal, tek seferde 500km yapmak yorucu olabilir ama mola aralıklarını sıklaştırarak 500den fazla km de yapılabilir. hep söylediğim gibi; insanlar scooter ile ve hatta hatta bisiklet ile uzun km ler yapıyor, dünyayı bile dolaşıyorlar. ister 125cc isterse 1000cc motor hiç durmadan dünyayı turlayabilir(ömrü bitene kadar); esas olan altımızdaki araç ile biz kaç km yapabiliriz.???
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
ybr 125 ile dünya turu nda tanısıp evlenen, turu tamamlayan çift bile vardı
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
ömer bey, tabikide bir 1200gs, goldwing vs. nin konforu yok. misal, tek seferde 500km yapmak yorucu olabilir ama mola aralıklarını sıklaştırarak 500den fazla km de yapılabilir. hep söylediğim gibi; insanlar scooter ile ve hatta hatta bisiklet ile uzun km ler yapıyor, dünyayı bile dolaşıyorlar. ister 125cc isterse 1000cc motor hiç durmadan dünyayı turlayabilir(ömrü bitene kadar); esas olan altımızdaki araç ile biz kaç km yapabiliriz.???
Elbette katılıyorum söylediklerinize. Ben 4 silindir 600 cc bir makinadan geçiş yapacam. Elbette o konforu beklemiyorum ki fazer cadde motoru olduğundan saydığınız
motorlar gibi değildi. Ama ne bileyim bi cbf 150'ye göre de çok kötü olmasını istemem heralde. Aslında acaba seleye bir altenatif olamaz mı diye de düşünmüyor değilim.
Ne bileyim ekstra bir şeyler veya tamamen değişmesi gibi??
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
cbf150 ile crf'yi karşılaştırmak gene olmaz bence; elma ile armutu karşılaştırmak gibi :) klx mi crf mi derseniz daha uygun sanki :)
neyse şaka biryana, tahmin ettiğiniz gibi sıkıntı çekeceğiniz en önemli nokta SELE. bunun için de yurt dışında birçok site var http://www.crfsonly.com/catalog/index.php gibi. tabi fiyatlar malum.
izmir'de Kahramanlarda işinin erbabı bir koltuk döşemecisi var(motosiklet üzerine); sizinde çevrenizde böyle bir usta bulma olasılığınız muhakkak vardır.
ben senelerdir bu tarz motorlara bindiğim için galiba totom dümdüz oldu :) CRF bu zmana kadar bindiklerimin içerisinde en rahatı diyebilirim.
 

trr

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
72
kocaolgun ve Ömer Faruk doğru düzgün başka motor sürmediğim için yorumum çok sağlıklı olmayacak ama bence uzun yol için bu motor pek mantıklı değil. Sanki rüzgardan çok etkileniyor :silent:
Normal şartlarda 110 max hızı sayılır. Daha doğrusu bence 70-80den sonra güven vermiyor ama 110 civarına rahat çıkıyor.
Sele bence fena değil. Oturup uzun yolda saatlerce gitmedim ama 2-3 kerede toplam 300km civarı yol yaptım. Seleden dolayı herhangi bir şikayetim yok.
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
Rüzgardan etkilenmesi kötü hızıda çok değil doğru söylüyorsunuz uzun yol motoru değilmiş cbr 250 bakalım en iyisi
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Ağırlığı 145 kg olan ve bu yükseklikteki herhangi bir motorun "yan" rüzgarlardan etkilenmemesi mümkün değil zaten.
Son hız 140-145 gibi. 110 dan sonrası üzerindeki orjinal lastiklerle pek güven vermiyor bence.
Perşembe akşamı fırtına ayarında esen lodos sayesinde FSM Köprüsü'nü geçerken epeyce yusuf ettim :)
CBR ile CRF tastamam farklı tarzlarda iki motor....
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
Ben aslında 110'dan sonrasını düşünmüyorum da zaten. Açıkçası yurdumun malum yollarına şu an için daha iyi bir motor yok gibi.
Beni tek düşündüren şehirlerarası yollarda özellikle bu seleyle ne yaparım? Bir de asfaltta virajlı yollar nasıl olur? Yoksa tam manasıyla karar verdim gibi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst