- Katılım
- 17 Mar 2013
- Mesajlar
- 13
merhabalar..
Eskişehir'de ikamet eden bir diş hekimiyim..
Aranıza yeni katıldım ve ilk motorum olarak Honda CRF250L (kaporamı yatırdım) 5 mayıs gibi Eskişehir Özmert'den teslim alıyorum..
Aslında KTM Duke 200 istiyordum ama bu kadar çok yönlendirmeye dayanamadım.İleride de hayalim büyük hacimli bi Enduro/Touring olması da etkili tabii ki..
Takipteyim sizleri..
Herkese İyi Günler,iyi haftalar..
Eskişehir'de ikamet eden bir diş hekimiyim..
Aranıza yeni katıldım ve ilk motorum olarak Honda CRF250L (kaporamı yatırdım) 5 mayıs gibi Eskişehir Özmert'den teslim alıyorum..
Aslında KTM Duke 200 istiyordum ama bu kadar çok yönlendirmeye dayanamadım.İleride de hayalim büyük hacimli bi Enduro/Touring olması da etkili tabii ki..
Takipteyim sizleri..
Herkese İyi Günler,iyi haftalar..