Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
13
merhabalar..

Eskişehir'de ikamet eden bir diş hekimiyim..

Aranıza yeni katıldım ve ilk motorum olarak Honda CRF250L (kaporamı yatırdım) 5 mayıs gibi Eskişehir Özmert'den teslim alıyorum..
Aslında KTM Duke 200 istiyordum ama bu kadar çok yönlendirmeye dayanamadım.İleride de hayalim büyük hacimli bi Enduro/Touring olması da etkili tabii ki..
Takipteyim sizleri..

Herkese İyi Günler,iyi haftalar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar..

Eskişehir'de ikamet eden bir diş hekimiyim..

Aranıza yeni katıldım ve ilk motorum olarak Honda CRF250L (kaporamı yatırdım) 5 mayıs gibi Eskişehir Özmert'den teslim alıyorum..
Aslında KTM Duke 200 istiyordum ama bu kadar çok yönlendirmeye dayanamadım.İleride de hayalim büyük hacimli bi Enduro/Touring olması da etkili tabii ki..
Takipteyim sizleri..

Herkese İyi Günler,iyi haftalar..

Bursadayım bende de transalp var.Madem ilerde büyük enduro touring düşünüyosunuz bi gün buluşup benim transalple sizin crf'yi değiştirip deneme sürüşü yapabiliriz.Ben de crf'yi merak ediyorum.Hem sizin de büyük enduro merakınızı gidermiş oluruz.
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
13
güzel olur tabii ki ama bence motorunuzu hemen bana emanet etmeyin :)
yaz sonuna doğru inşallah.haberleşiriz..
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
arkadaşlar CRF alıpta, takas yapıp 650cc ye geçmek isteyen yada çevresinde 650lik enduro düşünen var ise ilanım aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2005-model-klr-650-116767547/detay/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olur tabii ki ama bence motorunuzu hemen bana emanet etmeyin :)
yaz sonuna doğru inşallah.haberleşiriz..

Tabiki hocam.Önce bi iyice tecrübe sahibi olun.Motoru ilk aldığınızda trafikten uzak bölgelerde yavaş yavaş alıştırmalar yapın.Sonra ufak ufak trafiğe çıkın.Trafiğe de alıştıktan sonra çevre bölgelere 50-100 km mesafeli yolculuklar yapmaya başlayın.Sonra zamanla kilometreleri artırabilirsiniz.İşi ilerlettikten sonra mutlaka beklerim.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
35
merhabalar..

Eskişehir'de ikamet eden bir diş hekimiyim..

Aranıza yeni katıldım ve ilk motorum olarak Honda CRF250L (kaporamı yatırdım) 5 mayıs gibi Eskişehir Özmert'den teslim alıyorum..
Aslında KTM Duke 200 istiyordum ama bu kadar çok yönlendirmeye dayanamadım.İleride de hayalim büyük hacimli bi Enduro/Touring olması da etkili tabii ki..
Takipteyim sizleri..

Herkese İyi Günler,iyi haftalar..


motorunuz hayırlı olsun bende bilecikteyim.size ne kadara mal oldu?
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Okan bey hayırlı olsun;
Bende CRF'de öğreniyorum bu işi 600 km dayandı motosiklet hayatım gayet iyi bir seçim; gerçi diğerleri hakkında en ufak bir fikrim yok ama:)))) naçizane tavsiyem şudur ki motosiklet teorisi isimli bir kitap mevcut anlatımı çok yalın çok güzel bir çok sorununuza çözüm olabilecek bir kitap. tekrar hayırlı olsun..
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
13
teşekkür ederim.. kitabın sitesinden okumaya başladım..
ankara adventure da bi h.sonu eğitim aldım ama egzersizlere devam etmek lazım..
bu arada motoru bana tavsiye eden çoook yakın arkadaşımdan önce kaporayı verip gelecek 3 motorun sonuncusunu alarak kendisini motorsuz bıraktım :)
kesin okuyordur bunları burdan onu öpüyorum. Alpu da çibörek yiyecez elini çabuk tutsun..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
arkadaşlar 1.72 boyumla denedim ayaklarım tamamen yere değdi...sele hem alçaltılabiliyor 4 cm kadar hemde süspansiyon yumuşatılınca ayaklar tamamen yere değebiliyor...fikir verir belki diye yazdım...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
arkadaşlar 1.72 boyumla denedim ayaklarım tamamen yere değdi...sele hem alçaltılabiliyor 4 cm kadar hemde süspansiyon yumuşatılınca ayaklar tamamen yere değebiliyor...fikir verir belki diye yazdım...

Abi bi yanlışın olmasın :silent: Bana alçaltma imkanı yok ama süspansiyonların esneme payı fazla olduğundan bi ihtimal değebilir demişlerdi :/ Yokuşta kırmızı ışıkta artçımla rahat rahat dengelerim yani dediğimde sustu kaldıydı :silent:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Abi bi yanlışın olmasın :silent: Bana alçaltma imkanı yok ama süspansiyonların esneme payı fazla olduğundan bi ihtimal değebilir demişlerdi :/ Yokuşta kırmızı ışıkta artçımla rahat rahat dengelerim yani dediğimde sustu kaldıydı :silent:

bindiğim model alçaltılmıştı...bana söylenileni söylüyorum...bizzat tanıtım için bayi bodrum enduro şampiyonasına getirmişti...hatta kötü haber...12000'i geçecek dedi yeni fiyatı...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
118
Tam bir başlangıç motoru,gayet yumuşak.Tecrübeliler için aynı paraya 2 el bir drz bence daha mantıklı.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
2
motorunuz hayırlı olsun bende bilecikteyim.size ne kadara mal oldu?
bilecikli arkadasim eskisehirden almayi dusunmuyorsun degil mi!?"'!!!/ :) okan sonuncuyu aldigi icin sirada beklemekteyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:43 ----------

teşekkür ederim.. kitabın sitesinden okumaya başladım..
ankara adventure da bi h.sonu eğitim aldım ama egzersizlere devam etmek lazım..
bu arada motoru bana tavsiye eden çoook yakın arkadaşımdan önce kaporayı verip gelecek 3 motorun sonuncusunu alarak kendisini motorsuz bıraktım :)
kesin okuyordur bunları burdan onu öpüyorum. Alpu da çibörek yiyecez elini çabuk tutsun..
yawrucum *gozlerinden* opuuorum ;)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Abi bi yanlışın olmasın :silent: Bana alçaltma imkanı yok ama süspansiyonların esneme payı fazla olduğundan bi ihtimal değebilir demişlerdi :/ Yokuşta kırmızı ışıkta artçımla rahat rahat dengelerim yani dediğimde sustu kaldıydı :silent:

arka amortisörün üstünde ayar yeri var. bayiye gelenlerin hepsi orta seviyede geliyor. yani 2-3 cm kadar alçaltıp, yükseltmek mümkün.
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
14
ön fren maneti içinde ayar olsaydı çok iyi olurdu
ön fren manieti çok sert ve hareket mesafesi çok kısa
bu yüzden fren yaparken hem hassas çalışmıyor hem de uzakta kaldığı için fren yaparken avuk içi elciğe tam oturmuyor
ayarlı bir ön fren maneti bu motora takılabilir mi ?
parça konusunda deneyimli arkadaşlardan cevap bekliyorum
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ön fren maneti içinde ayar olsaydı çok iyi olurdu
ön fren manieti çok sert ve hareket mesafesi çok kısa
bu yüzden fren yaparken hem hassas çalışmıyor hem de uzakta kaldığı için fren yaparken avuk içi elciğe tam oturmuyor
ayarlı bir ön fren maneti bu motora takılabilir mi ?
parça konusunda deneyimli arkadaşlardan cevap bekliyorum

Takılabilir. Ama ben kendisinin de ayarı vardır diye tahmin ediyorum. Emin misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst