Acaba honda crf250m (supermoto) modelini getirecekmi? ingilterede
ön siparişe açılmış demek ki euro3 normlarına uyuyo:silent:
L modelinden tek farkı tekerleri diyebiliriz. Belki dişli ve amortisörlerde ufak bir fark da olabilir. Aynı anda piyasaya sürmemelerine şaşırıyorum aslında ben...
arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.
crf 250 bır anda kendını herkese sevdırdı.
Kullanan arkadaslara sorularım olacak...
Motoron dergısının bu ayki sayısında crf250 ve ınazumaya birer sayfa yer ayırmışlar.
crf 250 144kg ve 23 bg güç üretiyor.
Basın gününde yapılan sürüşte 145km/h rahatlıkla yaptıgı soylenıyor.(devir saati olmadıgından kac bin devırde yaptıgı bellı degıl)
Gelelim önemli noktalara:
-yağ değişimi 12.000km yahut senede bir.
-subap kontrolu 24.000kmde bir.
-iridyum buji değişimi ise 48.000de bir.bu da motoru hakıkaten enduro dıyebılecegımız 'dayanıklı motor' yapıyor'' diye belirtilmiş.
sele biraz kısaymış, artcıyla deneyen oldu mu?
eger bakım aralıklarının km leri bunca uzunsa bu motosıklet tam bır ekonomi makınası.
Honda 88 model ~1.3 L yağ haznesi olan motorunda bile 12.000 km yağ değişimi belirtmiş. CBR lar da öyle sanırım. Aslında kullanıcılar biraz panik yapıyor gibi, ~2000 km de bir yağ değiştiriyoruz...
Subaplar da shim li büyük ihtimalle. O aralık normal gibi.
Motor enjeksiyonlu olduğu için neredeyse hiç zengin yada fakir karışım yakma ihtimali yok. Bu sebeple bujiler olması gereken yakıt ile çalışacaklar. Ve bu durumda da iridyum bujiler 48.000 km çalışabilirler.
Acaba honda crf250m (supermoto) modelini getirecekmi? ingilterede
ön siparişe açılmış demek ki euro3 normlarına uyuyo:silent:
Yuh, 12,500 TL ediyor??? :santa: