Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
14

yeni hondalarımızın merdiven inişi
çıkmayı henüz denemedik
fiyatınız son kuruşuna kadar hak eden motor
devir göstergesi olsaydı iyi olurdu
dijital göstergede ve far da zaman zaman buharlanma görüyorum
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Uçan arkadaş henüz okul nedeniyle Ankara'dayım ama Manisa'ya döndüğümde sizinle bir görüşelim :mrgreen: Manisa-MT'den falan sataşırım yeri gelince
Siz Ankara'ya gelirseniz sizi de bekleriz :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
http://www.youtube.com/watch?v=pC0vQPWbL6I

yeni hondalarımızın merdiven inişi
çıkmayı henüz denemedik
fiyatınız son kuruşuna kadar hak eden motor
devir göstergesi olsaydı iyi olurdu
dijital göstergede ve far da zaman zaman buharlanma görüyorum

basamakların yüksekliği çok fazla değil, burayı fazla gaz vermeye gerek kalmadan çok rahat çıkar. hayırlı olsun, doğa ile iç içe bol geziler dilerim.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.
crf 250 bır anda kendını herkese sevdırdı.
Kullanan arkadaslara sorularım olacak...
Motoron dergısının bu ayki sayısında crf250 ve ınazumaya birer sayfa yer ayırmışlar.
crf 250 144kg ve 23 bg güç üretiyor.
Basın gününde yapılan sürüşte 145km/h rahatlıkla yaptıgı soylenıyor.(devir saati olmadıgından kac bin devırde yaptıgı bellı degıl)
Gelelim önemli noktalara:
-yağ değişimi 12.000km yahut senede bir.
-subap kontrolu 24.000kmde bir.
-iridyum buji değişimi ise 48.000de bir.bu da motoru hakıkaten enduro dıyebılecegımız 'dayanıklı motor' yapıyor'' diye belirtilmiş.
sele biraz kısaymış, artcıyla deneyen oldu mu?
eger bakım aralıklarının km leri bunca uzunsa bu motosıklet tam bır ekonomi makınası.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
honda güzel motor yapmış diyecektim ama gene devir saati yok:pr:
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
14
selamlar
kawasaki klx 250 almayı planlarken fuarda hondayı görünce fikrim değişi ve honda tercihi yaptım
benle birlikte manisa da 3 arkadaşım daha honda crf 250 aldı.
motorum henuz 500 km' de şimdilik tercihimden memnunum.
145 km hızı rahatlıkla yaptığını söyleyemem, rampa aşağı yatarak anca yapar.
Düz yolda dik konumda en fazla 120-125 yapabiliyor. O da sallantılı ama sallantı ürkütücü değil.

Bana sinyal lambaları biraz kaba geldi aliexpress.com dan yeni sinyal lambaları spariş ettim
4PCS-x-11-LED-Motorcycle-Turn-Signal-Light-Lamp-Orange-New.jpg

http://www.aliexpress.com/item/4PCS-x-11-LED-Motorcycle-Turn-Signal-Light-Lamp-Orange-New/660631597.html
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Acaba honda crf250m (supermoto) modelini getirecekmi? ingilterede ön siparişe açılmış demek ki euro3 normlarına uyuyo:silent:

L modelinden tek farkı tekerleri diyebiliriz. Belki dişli ve amortisörlerde ufak bir fark da olabilir. Aynı anda piyasaya sürmemelerine şaşırıyorum aslında ben...

arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.
crf 250 bır anda kendını herkese sevdırdı.
Kullanan arkadaslara sorularım olacak...
Motoron dergısının bu ayki sayısında crf250 ve ınazumaya birer sayfa yer ayırmışlar.
crf 250 144kg ve 23 bg güç üretiyor.
Basın gününde yapılan sürüşte 145km/h rahatlıkla yaptıgı soylenıyor.(devir saati olmadıgından kac bin devırde yaptıgı bellı degıl)
Gelelim önemli noktalara:
-yağ değişimi 12.000km yahut senede bir.
-subap kontrolu 24.000kmde bir.
-iridyum buji değişimi ise 48.000de bir.bu da motoru hakıkaten enduro dıyebılecegımız 'dayanıklı motor' yapıyor'' diye belirtilmiş.
sele biraz kısaymış, artcıyla deneyen oldu mu?
eger bakım aralıklarının km leri bunca uzunsa bu motosıklet tam bır ekonomi makınası.

Honda 88 model ~1.3 L yağ haznesi olan motorunda bile 12.000 km yağ değişimi belirtmiş. CBR lar da öyle sanırım. Aslında kullanıcılar biraz panik yapıyor gibi, ~2000 km de bir yağ değiştiriyoruz...

Subaplar da shim li büyük ihtimalle. O aralık normal gibi.

Motor enjeksiyonlu olduğu için neredeyse hiç zengin yada fakir karışım yakma ihtimali yok. Bu sebeple bujiler olması gereken yakıt ile çalışacaklar. Ve bu durumda da iridyum bujiler 48.000 km çalışabilirler.

Acaba honda crf250m (supermoto) modelini getirecekmi? ingilterede ön siparişe açılmış demek ki euro3 normlarına uyuyo:silent:

Yuh, 12,500 TL ediyor??? :santa:
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
14
devir saati yamaha wr 125 ve 250 ler'de de yok
kawasaki klx 250'de de benzin seviyesi yok
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
L modelinden tek farkı tekerleri diyebiliriz. Belki dişli ve amortisörlerde ufak bir fark da olabilir. Aynı anda piyasaya sürmemelerine şaşırıyorum aslında ben...

Yuh, 12,500 TL ediyor??? :santa:

Yok hocam ya L modelininde ingiltere satış fiyatını hesaplayınca 11000 ediyor. Zaten dediğin fiyattan gelirse L alıp kendi istediğin gibi çevirirsin sm ye.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yok hocam ya L modelininde ingiltere satış fiyatını hesaplayınca 11000 ediyor. Zaten dediğin fiyattan gelirse L alıp kendi istediğin gibi çevirirsin sm ye.

Piyasaya çıkınca anlıycaz ozaman neyi farklı yapmışlar da bukadar fiyat farkı koymuşlar. Ben de merak ettim doğrusu...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkes senin kadar acemi değilki üzerini çamurlasın....
Diyoz sana....
Öğrenemedin bu işi... :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kısmet olursa öğretirim...:cherry:
Şaka bir yana sizlerle çok gezesim var...:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@okan 40
hayırlı olsun güle güle kullanın :)

bu arada dostlar artçı ile kullanan biri yok mudur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst