Hocam merhaba öncelikle herkese kazasız belasız sürüsler dilerim.Bende de 2016 xmax 250 abs var performans yerlerde 120 den sonra tıkanıyor çok ağır hızlanıyor, gitmiyor...pcx ten x max a 15 km hız farkı için geçtiğimi 8 binlik pcx üzerine 10 bin tl para verdiğimi düşününce sinirlerim zıplıyor.Motorunuzun performansı nasıl 120 den sonra hızlanması torku şehir içi memnun musunuz. Sele ye çözüm buldunuz mu ağırlıklı şehir içi genelde artçısiz ,tamamen asfaltta kullanacağım.it gibi yakmasına rağmen gitmeyen bu motordan bıktım şehir içinde önerir misiniz tavsiye edermisiniz xmax dan geçen biri olarak (boy 185 ) daha önce 200 km asfaltta 250 husquvarna enduro yaklaşık 800 km kadar bmw 1150 gs kullandım.(emanet motorlar)sizce mutlu edermi yakıt performans konfor olarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:47 ----------
intothewild arkadaşın mesajına alıntı yapmak istedim beceremedim kusura bakmayın xmax tan crf ye geçmişti