- Katılım
- 24 Şub 2015
- Mesajlar
- 1,526
- Motosikleti
- K 1600 GTL
Evet arkadaşlar 15 günlük bekleyişten sonra dün rally yi teslim aldım ve Konya'dan Aksaraya kadar kullandım. Sizlere kısaca motorla ilgili ilk izlenimlerimi paylaşayım. Birincisi motor çok yakışıklı :mrgreen: gerçekten çok güzel bi alet canlı görmediyseniz fotolarından daha farklı çok kalıplı ve iri duruyor. 180 km kadar kullandım kullanımı gerçekten çok zevkli ve rahat hiçbir yabancılık çekmedim. Ençok nesini beğendin derseniz kesinlikle süspansiyonu derim tek kelimeyle mükemmeller. Boyum 1.78 boyla ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım bence 1.75 e kadar herkez rahatlıkla kontrol eder. Yolda gidişi dengesi gerçekten güzel ve motor gitmek istiyor 250 cc lik gücü benim için yeterli. Gelelim eksilerine :santa: sele modifikasyonu bence şart bunun dışında gidon yükseltme yapılırsa konforu dahada artacaktır diye düşünüyorum bunların dışında birde arka freni biraz hissiz geldi ama motor ve balatalar yeni olduğu için yorum yapmak için biraz erken olduğunu düşünüyorum. Almak isteyipte düşünen arkadaşlara diyeceğim hiç düşünmeden alın gerçekten memnun kalırsınız....