Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Evet arkadaşlar 15 günlük bekleyişten sonra dün rally yi teslim aldım ve Konya'dan Aksaraya kadar kullandım. Sizlere kısaca motorla ilgili ilk izlenimlerimi paylaşayım. Birincisi motor çok yakışıklı :mrgreen: gerçekten çok güzel bi alet canlı görmediyseniz fotolarından daha farklı çok kalıplı ve iri duruyor. 180 km kadar kullandım kullanımı gerçekten çok zevkli ve rahat hiçbir yabancılık çekmedim. Ençok nesini beğendin derseniz kesinlikle süspansiyonu derim tek kelimeyle mükemmeller. Boyum 1.78 boyla ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım bence 1.75 e kadar herkez rahatlıkla kontrol eder. Yolda gidişi dengesi gerçekten güzel ve motor gitmek istiyor 250 cc lik gücü benim için yeterli. Gelelim eksilerine :santa: sele modifikasyonu bence şart bunun dışında gidon yükseltme yapılırsa konforu dahada artacaktır diye düşünüyorum bunların dışında birde arka freni biraz hissiz geldi ama motor ve balatalar yeni olduğu için yorum yapmak için biraz erken olduğunu düşünüyorum. Almak isteyipte düşünen arkadaşlara diyeceğim hiç düşünmeden alın gerçekten memnun kalırsınız....
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Arkadaşlar sele için ne yapabiliriz sorunu çözen arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim....
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
Arkadaşlar, ben bir arkadaşın Rallysini kendisini artçı alarak çok kısa bir mesafede, ara sokakta kullandım. Taşıma kapasitesiyle ilgili kuşkularım oluştu. Arka süspansiyon çok yumuşak olduğu için baya çöküyor, dediğim gibi ben 96 kiloyum, arkaya bir de kamp malzemesi attığımı düşünürsek baya çökecek ve sanki çekişte zorlanacak gibi geliyor. Siz ne dersiniz? Aranızda benim kilolarımda kullanan var mı?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Arkadaşlar, ben bir arkadaşın Rallysini kendisini artçı alarak çok kısa bir mesafede, ara sokakta kullandım. Taşıma kapasitesiyle ilgili kuşkularım oluştu. Arka süspansiyon çok yumuşak olduğu için baya çöküyor, dediğim gibi ben 96 kiloyum, arkaya bir de kamp malzemesi attığımı düşünürsek baya çökecek ve sanki çekişte zorlanacak gibi geliyor. Siz ne dersiniz? Aranızda benim kilolarımda kullanan var mı?

24hp den fazla bişey beklememek lazım.Görüntü heybetli sadece.Kamp için klr650 xr650 gibi seçenekler daha mantıklı
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
24hp den fazla bişey beklememek lazım.Görüntü heybetli sadece.Kamp için klr650 xr650 gibi seçenekler daha mantıklı

Sadece kamp için değil tabii ki trafikte de kullanacağım. Bunlar çok eski modeller maalesef bulaşmak istemiyorum ve 650cc tek silindir hafif motorlar şehir içinde çok zor olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar bu motoru özellikle şehir içinde kullanmak için almak istiyorum. Ancak aklıma takılan birkaç soru var. Öncelikle dengesi ve yol tutuşu, gidişi, çekişi idare eder mi? Daha önce Pulsar 200 kullanmıştım hiç değilse onun gücünü verse razıyım.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Az önce bayiiye gittim rally bir de yakından göreyim diye.Bu arada motorum R25 ile gittim belirteyim.
1.Acayip heybetli.Fotolara x2 zoom yapıp öyle bakın.Bu kadar beklemiyordum.
2.Boyum 1.80 motoru öyle görünce lan nasıl binerim buna dedim ama binince bildiğin bayağı çöküyor.Süspansiyonu çok esnek bayağı iyi göründü yani.
3.Vites göstergesi yok
4.Oturuşu çok güzel.Dimdik duruyorsun.
5.Sele bok.Tahtanın üzerinde oturuyorsun gibi.
6.Lastikler bana göre kesinlikle şehir içine uygun değil.Kalın parçalı.Zaten hemen motorun yanına lastik dergisi felan koymuşlar.
7.Bana binmesi eziyet göründü.Çok yüksek.Ama binene kadar tabi.
8.Şu yakında hemen işim var gidip geleyim bu motorla demem.Bisiklete binerim direk.Çünkü harbi eziyet geldi bana.

9.Sürüşünü bilmiyorum.140 km felan gidiyor yazmış arkadaşlar bunda ama sanırım alt devirleri çok güçlüdür.

Neyse bayiiden çıktım r25 bindim ve resmen oh çektim.Sele olsun,kullanış rahatlığı vs olsun on numara bence.Tek eksik abs işte.

Farklı tarzlar ama insan altındakiyle ister istemez karşılaştırıyor.Abs olmadığı için düştüm yine.Satıştaydı ama bugün çıkardım.Bir şeyden emin oldum,honda da bana göre motor yokmuş malesef
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2017
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az önce bayiiye gittim rally bir de yakından göreyim diye.Bu arada motorum R25 ile gittim belirteyim.
1.Acayip heybetli.Fotolara x2 zoom yapıp öyle bakın.Bu kadar beklemiyordum.
2.Boyum 1.80 motoru öyle görünce lan nasıl binerim buna dedim ama binince bildiğin bayağı çöküyor.Süspansiyonu çok esnek bayağı iyi göründü yani.
3.Vites göstergesi yok
4.Oturuşu çok güzel.Dimdik duruyorsun.
5.Sele bok.Tahtanın üzerinde oturuyorsun gibi.
6.Lastikler bana göre kesinlikle şehir içine uygun değil.Kalın parçalı.Zaten hemen motorun yanına lastik dergisi felan koymuşlar.
7.Bana binmesi eziyet göründü.Çok yüksek.Ama binene kadar tabi.
8.Şu yakında hemen işim var gidip geleyim bu motorla demem.Bisiklete binerim direk.Çünkü harbi eziyet geldi bana.

9.Sürüşünü bilmiyorum.140 km felan gidiyor yazmış arkadaşlar bunda ama sanırım alt devirleri çok güçlüdür.

Neyse bayiiden çıktım r25 bindim ve resmen oh çektim.Sele olsun,kullanış rahatlığı vs olsun on numara bence.Tek eksik abs işte.

Farklı tarzlar ama insan altındakiyle ister istemez karşılaştırıyor.Abs olmadığı için düştüm yine.Satıştaydı ama bugün çıkardım.Bir şeyden emin oldum,honda da bana göre motor yokmuş malesef

Tamam anladık ilk motorun R25, sanki 1200gs gibi havalara girmissin :)
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
motorsikletin üstüne binip inmenin nesi eziyet anlayamadım.Aksine şehir içinde yüksek olması kullanım açısından trafikte avantaj sağlıyor... Sele konusunda haklısın ancak kullandıkça selede biraz daha yumuşuyor...
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
motorsikletin üstüne binip inmenin nesi eziyet anlayamadım.Aksine şehir içinde yüksek olması kullanım açısından trafikte avantaj sağlıyor... Sele konusunda haklısın ancak kullandıkça selede biraz daha yumuşuyor...
Motora binmek için vole vurur gibi ayağını en yükseğe kadar kaldırıp binmek gerek.Başka bir tekniği varsa bilmiyorum ancak 1.80 boyla sıkıntı yaşadım diyebilirim.Bindikten sonra problem yok ama ergonomisi az sanki.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Endurolara ATa biner gibi binilir.

Sağ pege basılır, sol ayak atılır.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Yıllardır ata binerim.Ata soldan binilir.

Ayrıca pege basarak binilirse ayaklıkta problem yaşanmaz mı?

:) Pardon yanlış yazmışım. Tabii ki soldan binilir.

Ata gerek yoktu. Motor kullanman yeterli. :cherry:
Ayaklıkda prb. yaşanmıyor. Uzun yıllar enduroya bindim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
r25 falan yazıp hakaret etmeyin şu motora yaa :)
istanbul trafiğinde yılandır bu
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Motora binmek için vole vurur gibi ayağını en yükseğe kadar kaldırıp binmek gerek.Başka bir tekniği varsa bilmiyorum ancak 1.80 boyla sıkıntı yaşadım diyebilirim.Bindikten sonra problem yok ama ergonomisi az sanki.

Sen binmeyi bilmiyorsan at ne yapsın :) o şekilde binersen tabiki eziyet olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst