Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
24hp yeter ben abartılı beklentiler içinde değilim dediğin noktada bu fiyattan al derim..sıkıldım desen haftasında satılacak mal bence..
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun DadaşOflu...:cat:
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Teşekkürler Sıtkı Bey.. size sorsam lastik değişimini irc yeterli gelirmi %75 asfalt sehirici-sehirlerarasi için k60Scout veya sırac veya sizin tavsiye edebileceğiniz en doğru lastik hangisi olmalı. Açıkçası aşırı derin dişli asfaltta titreşimden sebep rahatsız edici lastik istemiyorum. Ve motosiklete hiçbir aksesuar almadım artık sizden ve diğer arkadaşlardan yardım isteyeceğim .
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Teşekkürler. Allah hepimizi kazalardan belalardan korusun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

Bir sorum olacak. Uzun yıllar ara verdik tecrübe eksikliğimiz var elbet.
Makinanın ödemesi yapıldı. Faturası ıslak kaşeli ve İlk Tescil için olması gereken tüm belgeler eksiksiz elimde. Trafik sigortasını da 24.08.2017 itibariyle kestirdim. Malum Bayram üzeri garip bir yoğunluk gösteriliyor randevuda..((((((((bugün trafik tescile yetkili bir ilçe kurumuna gittim daha önce aldığım arabanın 2.nüshasını aldım, randevu yok motorla ilgili yeni tescil alamam dedi,tüm koridor bomboş ama inanın 1 muameleci elinde bir çok dosya orada memurlarla tescil işlemlerini yapıyordu-bu memurlar devletin memuru diye biliyoruz inşallah bunları okuyan birileri olur da bu düzenbazlıklara her platformda son verir , sanırım her bir dosya için muameleci tarafından randevu alınmıştır, inşallah iki tarafta menfaat edindikleri her kuruşun Allah tarafından kusturulacağını da biliyor olmalılar. Bu tip millete eziyet ettikleri yerleri, hatta rüşvet kalesi Gümrükleri sağır sultan biliyor bu devletin yetkili koltuklarındakiler bilmiyor herhalde şaka gibiler, onların memuru işini bilir unutmadık onlarca yıl geçti)))))motoru kullanmakta bir sorun olur mu_? veya olur ise ceza vs. ne sonuç çıkar.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Selamlar;
bir kaç yıl önce bana harbiyedeki kalacağım otele kadar motoruyla eşlik eden sizmiydiniz..?
Mümkündür. Genelde şehrimize gelen arkadaşlarımıza, haberimiz olduğu takdirde hertürlü yardımcı oluyoruz. :)

Teşekkürler Sıtkı Bey.. size sorsam lastik değişimini irc yeterli gelirmi %75 asfalt sehirici-sehirlerarasi için k60Scout veya sırac veya sizin tavsiye edebileceğiniz en doğru lastik hangisi olmalı. Açıkçası aşırı derin dişli asfaltta titreşimden sebep rahatsız edici lastik istemiyorum. Ve motosiklete hiçbir aksesuar almadım artık sizden ve diğer arkadaşlardan yardım isteyeceğim .

Ben stock lastiklerle kullanıyorum. Aslında üzerindeki lastikler yeterli.
Geçen hafta, 9 kişi, 9 gün süren ve toplamda 3.500 km'lik mesafe katettiğimiz Doğu Karadeniz Yaylaları gezisini yaptık. Neredeyse asfalt görmedik. Irc lastik oldukça başarılıydı. (Hatta Crf 250 L'de üzerindeki lastiği bitirip, yeniden aynı lastiği alan arkadaşlarım var)
Asfaltta ise 100 km. hızlarda uğulduyor.

Daha önce üç yıl kullandığım CRF 250 L'de Michelin Sırac kullanmıştım. Güzel lastiktir ama çoğunluklu olarak asfalt için üretilmiştir. Ben Sırac'ın yanında bir takım da full cross lastikleri bulunduruyordum. Arazi sürüşleri ihtiva eden bir gezi sözkonusuysa Sırac'ları söktürüp diğer takımı taktırıyordum.

Asfalt ağırlıklı kullanım için Sırac;
50/50 gibi kullanımda üzerindeki Irc lastikler diyorum. :)
(Heidenau hiç kullanmadım. O yüzden K 60 Scout ile ilgili fikrim yok maalesef)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Parasını ödedim, tescil için tüm belgeleri aldım, araya bayram girdi , hatta şu an saat 2 için ehliyet yenileme randevum var arada tescil ı yaptirabilirsem kısmet. .bugun tescil yaptıramaz isem bedeli-otvsi-trafik sigortası dahil ehliyetli kullanimda herseyi tam motoru bugün bayiden alıp kullanmaya başlar isem olduki kaza, polis çevirme vs durumunda ne olur? Lütfen yardım.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Tescil işi randevusuz yapmazlar. Tek yolu var. Biraz paraya kıyıp, oralarda muameleciler vardır, onlara işi yaptırtmak. Onlar bir şekilde randevusuz özüyorlar bu işi. 50-100 neyse bişey alırlar ama bayramda tescilsiz dolaşmaktan iyidir.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Teşekkürler Alp Bey.. Bilgi paylaşmak istedim.. çeşitli sebepler ile herşeyi tam ve ehliyetli biri, ilk tescili yaptırıp plaka almadan sabırsız davranan ve polis çevirmesinde uygulanacak şey 1.600 tl idari ceza ve aracı bağlama şeklinde. İmiş. Far koruma gerekli nerden temin edebilirim..ve shad40 çanta baglattim fakat çift kask için shad50 hatta 55 bu motorun dengesi için sorun olurmu.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Teşekkürler Alp Bey.. Bilgi paylaşmak istedim.. çeşitli sebepler ile herşeyi tam ve ehliyetli biri, ilk tescili yaptırıp plaka almadan sabırsız davranan ve polis çevirmesinde uygulanacak şey 1.600 tl idari ceza ve aracı bağlama şeklinde. İmiş. Far koruma gerekli nerden temin edebilirim..ve shad40 çanta baglattim fakat çift kask için shad50 hatta 55 bu motorun dengesi için sorun olurmu.

face de crf akyazı diye arayıp isteklerini oradan alabilirsin telefonu yok bende çanta demiri far muhafazası
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
**********te 160 tl ...hem mika hem çelik sac tipi var hangisini tavsiye edersiniz. Ayrıca bayide shad sh40 cargo model arka canta taktirdim 2 tam kask almıyor ilk gün eksik gibi gördüm bu durumu. Ne dersiniz 40 yerine 45-50 lt 2 tam kask alan model büyük kalırmi veya sürüş kalitesini bozarmi..ayrıca yan çanta demirleri var ********** ilanında 360 tl ince yan çantalar düşünüyorum bu konu dada, hem yan demirler hem yanlara ince çantalar konusunda tavsiye lütfen. Kusura bakmayın biraz yoğun yardım istiyorum ilk bir iki hafta sıcağı sıcağına bu eklemeleri en doğru şekilde yapıp işime gücüme bakmak istiyorum.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Shad sh45 çanta kullaniyorum 2 tane kapali kask aliyo çok kullanişli 45 litre tavsiye ederim motorun dengesinide bozmuyo rüzgardan etkinenmiyor ben çok memnunum fiyat uygun kaliteli
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Teşekkür ederim. Apokolips. Pazartesi değiştireceğim. Shad SH40 Cargo ile Shad SH45 in Alt tablaları aynı ise çok iyi olacak.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Far koruma gerekli nerden temin edebilirim..
Crf Akyazı Selami Usta
Telefonu : 0 546 598 88 55
Ben getirttim. Her türlü bağlantı elemanı paket içerisinde var. Montajı kolay ve falso vermeden yerine oturuyor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Crf Akyazı Selami Usta
Telefonu : 0 546 598 88 55
Ben getirttim. Her türlü bağlantı elemanı paket içerisinde var. Montajı kolay ve falso vermeden yerine oturuyor.

CRF alırsam ben direkt gider alır taktırırm Selami ustadan herhalde, hemşehrimmiş anladığım kadarıyla, hatta motoru almadan ilk gidişimde bi tanışayım kendisi ile. :) İyi oldu bu benim için. Hoş motoru alıp alamayacağım şüpheli ama, bakacağız artık.:pale:

Telefonu kaydettim kenara, teşekkürler güven61

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

bende Kartaldayım bu arada?

Kaldera sizi taa 2006 da ilk motosikletimi almadan Regal Raptor başlığından hatırlıyorum, ben sonradan raptor yerine cbf150 almıştım ama o başlıkta sizin ve greatwhiteshark nickli abimizin harika paylaşımları sayesinde motosiklet alma arzumun arttığını çok net söyleyebilirim. Evet mekanımız aynıymış ama benim ne yazık ki son dönemde çokça motosikletçi dostlarla bir araya gelme şansım olamıyor hem iş güç hem küçük kızımın da etkisi ile, ne yalan söyliyim motosiklet işine de eskisi kadar zaman ayırdığım söylenemez daha ziyade ulaşımımı sağlıyor şehir içinde son aldığım motosiklet, keyfi olarak çok nadir kullanıyorum. Umarım bir gün bir yerde bir araya geliriz, selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Vodafona kayıtlı böyle bir numara yokmuş Sıtkı Bey,

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

85 55 sonu. aradım görüştüm kargoya hemen verdi. Teşekkür ederim.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Vodafona kayıtlı böyle bir numara yokmuş Sıtkı Bey,

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

85 55 sonu. aradım görüştüm kargoya hemen verdi. Teşekkür ederim.
Kusura bakmayın lütfen. Biraz telaşlı bir anımda, bir an önce yardımcı olabilmek adına hızlıca yazınca hatalı olmuş. Bende de 85 55 olarak kayıtlı.

Far koruma hayırlı olsun. :cat:
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Kusur ne demek. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz, yardımınız için. Artık tecrübelerinizden faydalanacağız ek konular hakkında.. boy 1.88 sele yüksekliği iyi sayılır. Arka çantayı 45 ltye çevireceğim. Yan çanta ve K60 lastik olayını zamana bıraktım. Sanırım başkaca bir şey gerekli değil. Son olarak Motor Koruma demirleri çıkar ise onları alacağım elbette.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst