- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
işte bu ilanlar piyasayı TAVAN Yaptırıyor,,,
Hayırlısı Olsun...
Hayırlısı Olsun...
Arkadaşlar selam bende 11.500 km'de 2006 model var. 17.250tl ye veririm. Ciddi olan burdan mesaj atsin resimler mevcut.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Motora binmediğim için işimden dolayı forumlara vs yerlere pek giremiyorum. Yani fiyat araştırma gibi birşeyim olmadı. Yan çanta ve arka çanta ararken foruma girdim , zaten motora çantadada bulamadım. Az önceye kadar motor piyasasının daha fazla fiyatlara yükseldiğininde farkında değildim. Lafın kısası forumda biraz araştırma yaptım benim motoru o fiyatlara satılması sanki yazık olur. Ama binme binmiyorum işyerinde yatıyor, bunu satsam sırf dursun diye 883R falan alırım yada herhangi bir chopper.
Bide geçen senenin lastiğini yeniymiş gibi 1-2 sezon daha götürür diyenler yok mu. Ben geçen yazki 5000km deki michelin pp2 leri değiştirdim yolu tutmuyor diye.
Arkadaşlar
Dün itibariyle 3 yıldır takip ettiğim 2005 model 28600 km'de km kesinlikle orjınal siyah 600 F'imi almış bulunmaktayım kazası belası boyası değişeni olmayan bir makine modeline göre bulunması biraz zor ama istenince bulunuyor benden önceki 3 sahibinide yakından tanıyorum daha önce kullandıgim 600 rr 2013 yamaha r6 2013 yeni kasa 600 FA 2011 modelerini kullandım hiç birinden bu kadar tad alamadım acıkcası o yuzden tekrar 600 F e dönüş yaptım en kısa zamanda resimleri atıcam Herkese kazasız belasız sürüşler.

Arkadaşlar
Dün itibariyle 3 yıldır takip ettiğim 2005 model 28600 km'de km kesinlikle orjınal siyah 600 F'imi almış bulunmaktayım kazası belası boyası değişeni olmayan bir makine modeline göre bulunması biraz zor ama istenince bulunuyor benden önceki 3 sahibinide yakından tanıyorum daha önce kullandıgim 600 rr 2013 yamaha r6 2013 yeni kasa 600 FA 2011 modelerini kullandım hiç birinden bu kadar tad alamadım acıkcası o yuzden tekrar 600 F e dönüş yaptım en kısa zamanda resimleri atıcam Herkese kazasız belasız sürüşler.
Herkese selamlar. 600 f ile depo ustu canta kullanan arkadaslar varsa resimlerini ekleyebilir mi? Lg g3 icin depo ustu seffaf bolmesi de olan navigasyon cantasi ariyorum. Givi ea 106 internnette baktigim kadari ile kucuk gorunuyor. Ancak telefon uyumlulugu konusunda bilgim yok. Bu modeli kullanan varsa bilgilerini paylasirsa sevinirim. ( navigasyon icin ram mount onermeyin. Motoru degistirdigimde tekrar telefon tutucu vs ugrasmak istemiyorum.)