Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
600 f fıyatlar 18 bın tl cıvarında sahıbınden de sacma bır fıyat polıtakası 15 bın tl maxsımum kadar motor arıyorum temız km orjınal dusunen varsa ozel olarak ıletısıme gecebılır ıstanbul ve cevresı olursa guzel olur
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
bende satabilirim motorumu iyi niyetli satıcı varsa ulaşşsın-------- ilan biraz atarlı oldu beni saf sanmasın millet---- sinirleniyorum çünkü----- forumdan ulaşanlar az pazarlık payım var..
http://motodunyasi.com/istedigim-fiyati-veren-olursa-satacagim/
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
valla arkadaşlar bende kızıyorum yüksek fiyatlara ama ucuz bişey kalmadı... patlak 600rr lar 18 19 dan alıcı buluyor,gözümün önünde bariyerden çıkmış yolcu işi toplanmış 600f 15 küsüre satıldı, arkadaşıma 1.5yıl önce vfr800 ü 14 e aldık hiç masraf yapmadı üstüne 5bin yol yaptı 2 hafta önce 17 e sattı, bende enayi değilim çiziksiz kusursuz hatasız her şeyi yeni motoruma 19 bin isterim ve eminim ilana koysam 18.5 dan çoook rahat alıcı bulur.

satmak sorun değil benim için almak sorun,fiyatlar herşeyde uçmuş dahada yükselecek..
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Harbiden acayip fiyatlar var adam 2015 cbr650f'e 30bin demiş keyfe kedermiş dalga geçiyor honda bayi 27.500'e bırakıyor zati bu neyin kafası arkadaş
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar cidden bu fiyatlar nereye gidiyor bende 600f almayı düşünüyorum fiyatlar uçmuş acaba fiyatlar düşer mi beklemelimiyim
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

egzoz daha sonra kısaldı ses daha tok ve tok oldu


---------- Mesajlar birleştirildi - 07:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/1yVoDA.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/d58JXD.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/rQ6DJa.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/2gnlad.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/3DvVO5.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/LaZ6Rb.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/rQ6DoN.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------


[url]http://i.hizliresim.com/8gPrja.jpg[/url]
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Hayırlı Cemdoga ;

sonunda iki sene sonunda hasret bitti ve kavuştun kara kaçana.Hep dedin bu motor benim kısmetim diye.allah nasip etmyeceği şeyi hayal ettirmezmiş.

Allah kaza bela vermesin kazasız belasız yıllarca binersin inş.

Burdan görünce eski gözağrımı içim cız etti azcık.ama yeni motorumla diyorum ki boşuna kendime eziyet etmişim.hep derlerdi herkez birgün mutlaka Endurocu olucak diye şimdi daha iyi alıyorum.

Adana da herkese selam lar...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı olsun tekrardan

bu arada
vividentin 45 dakka gideceğini sanmam ama
tam depo ile min 45 dakka gideceğin kesin :queen:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
MERHABA ARKADASLAR KM ORJINAL 600 F ARIYORUM ISTANBUL VE CEVRESINDEN DUSUN OLURSA OZEL MESAJ ATABILIR YALNIZ SACMA SAPAN FIYATLARLA GELMEYIN HERKESIN MALI KIYMETLIDIR AMA BIRDE MALIN GERCEK DEGERI VARDIR ONA GORE YAZIN
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
s a arkadaşlar bir hafta içinde 2015 600 rr ımın 1000 km dolacak ve bakıma gireceğim hangi yağı koyayım sebepleriyle (biraz kılımdır ayrıntılara takılırım )yazarsanız (sentetik yarı sentetik sebebi şu molekül yapısı farklı ,pist için ,yol için ,ömrü vites geçişi vs ) full sentetik yağların molekül yapısı daha heterojen olduğundan tavsiye ediliyor genelde ,servis sen istediğin yağı söyle bizde yoksa dışarıdan alırız koyarız dedi arkadaşlar marka serbest

yağı 3000 km de bir değiştirmeyi düşünüyorum ona göre yazarsanız özellikle ilk@yy dan ( http://www.motosiklet.net/forum/members/[email protected] ) :rendeer: istiyorum birkaç yazısı varda önceden forumda ama bulamadım


herkese kazasız belasız
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yağ sınıflandırmaları ve moleküler yapıları ile ilgili bir yazım vardı daha öncesinde 2009dan

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...yag-kalite-standartlari-servis-siniflari.html
burada bulabilirsin

işin esasına gelecek olursak
ben motul 5100 10w-40 kullanıyorum ( en son yağ değişimi ) çakalaza'da 7100 aldırdım geçtiğimiz hafta yağı değiştirdi diye hatırlıyorum
5100 yarı sentetik 7100tam sentetik geçer

minarel yağdaki moleküler yapı en düzensiz hali oluyor
yarı sentetikte olabildiğince birbirine yakın oluyor
tam sentetikte ise tüm moleküller aynı seviyede oluyor

farklı farklı bir sürü söylem var
kimisi belirli km'den sonra yarı sentetik kullanmanın daha yararlı olduğundan bahsediyor yanma odasında ve hareketli tüm parçalar için oluşabilecek ince çiziklerin oradaki yağ filmini daha etkin yapabilmesi açısından
kimiside full sentetik ile daha rahat çalıştırırsın diyor

açık konuşmak gerekirse servis sınıflarıda önemli bir konu ama kimisinde vites geçişleri çok sert ve sesli olurken kimisinde yumuşacık ve sessiz oluyor
artısı eksisi nedir hepsini denemek lazım yakıt gibi yağda motosikletten motosiklete fark edebiliyor hepsi hepsinde aynı etkiyi veremeyebiliyor bazen

ek olarak 3000 km çok düşük bir km
zaten motor üretilmeye başlanmasına kadar ( yani yeni tasarım ve üretim aşamasına ilk giriş ) o dönemki yağ kalitesi ile test edilmiş oluyor
günümüzde teknoloji gibi herşeyde değişiyor gelişiyor ve bir üst seviyeye çıkıyor

yani misal kitapçıkta servis sınıfı api sg ise bu gün aldığımız yağ zaten daha üst seviyede oluyor
orjinalinde 6000km olması lazım yağ değişiminin 2 yağ değişiminde 1 yağ filtresi ( en azından benim 600f için kitapçıkta yer alan değer )
ben km'yi sırf uzun yolda kasmadan yaptıysam 5000km şehir içi kullanımı yaptıysam 4000km'de tutuyorum yağ değişimini
eğer kullanamadıysam bu km'de 6 aydan fazla tutmamaya çalışıyorum yağı kapağını açtığım andan itibaren

daha düşürmek artık cebi yakar boş yere

zaten şu an kullandığımız yağlar daha uzun ömüre sahipler zaten
he birde yağ karardı diye yağ değiştirilmez bu zaten olması gereken birşey motoru temiz tuttuğunu gösterir
sonuçta yanma odasında oluşan bir sürü carbon atığı ve kurum oluşuyor


sevgilerle
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
yağ sınıflandırmaları ve moleküler yapıları ile ilgili bir yazım vardı daha öncesinde 2009dan

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...yag-kalite-standartlari-servis-siniflari.html
burada bulabilirsin

işin esasına gelecek olursak
ben motul 5100 10w-40 kullanıyorum ( en son yağ değişimi ) çakalaza'da 7100 aldırdım geçtiğimiz hafta yağı değiştirdi diye hatırlıyorum
5100 yarı sentetik 7100tam sentetik geçer

minarel yağdaki moleküler yapı en düzensiz hali oluyor
yarı sentetikte olabildiğince birbirine yakın oluyor
tam sentetikte ise tüm moleküller aynı seviyede oluyor

farklı farklı bir sürü söylem var
kimisi belirli km'den sonra yarı sentetik kullanmanın daha yararlı olduğundan bahsediyor yanma odasında ve hareketli tüm parçalar için oluşabilecek ince çiziklerin oradaki yağ filmini daha etkin yapabilmesi açısından
kimiside full sentetik ile daha rahat çalıştırırsın diyor

açık konuşmak gerekirse servis sınıflarıda önemli bir konu ama kimisinde vites geçişleri çok sert ve sesli olurken kimisinde yumuşacık ve sessiz oluyor
artısı eksisi nedir hepsini denemek lazım yakıt gibi yağda motosikletten motosiklete fark edebiliyor hepsi hepsinde aynı etkiyi veremeyebiliyor bazen

ek olarak 3000 km çok düşük bir km
zaten motor üretilmeye başlanmasına kadar ( yani yeni tasarım ve üretim aşamasına ilk giriş ) o dönemki yağ kalitesi ile test edilmiş oluyor
günümüzde teknoloji gibi herşeyde değişiyor gelişiyor ve bir üst seviyeye çıkıyor

yani misal kitapçıkta servis sınıfı api sg ise bu gün aldığımız yağ zaten daha üst seviyede oluyor
orjinalinde 6000km olması lazım yağ değişiminin 2 yağ değişiminde 1 yağ filtresi ( en azından benim 600f için kitapçıkta yer alan değer )
ben km'yi sırf uzun yolda kasmadan yaptıysam 5000km şehir içi kullanımı yaptıysam 4000km'de tutuyorum yağ değişimini
eğer kullanamadıysam bu km'de 6 aydan fazla tutmamaya çalışıyorum yağı kapağını açtığım andan itibaren

daha düşürmek artık cebi yakar boş yere

zaten şu an kullandığımız yağlar daha uzun ömüre sahipler zaten
he birde yağ karardı diye yağ değiştirilmez bu zaten olması gereken birşey motoru temiz tuttuğunu gösterir
sonuçta yanma odasında oluşan bir sürü carbon atığı ve kurum oluşuyor


sevgilerle
sağ olasın yorumların için zaten motul koyacaktım 5100 (yarısı mineral yarısı sentetik yağdan oluşuyormuş )ile 7100 arasında kararsızdım sonra şu ikisi arasında kaldım

https://www.motul.com/tr/tr/products/oils-lubricants/7100-4t-10w40-ma2?f[range]=21&f[viscosity]=28

https://www.motul.com/tr/tr/products/oils-lubricants/7100-4t-10w40?f[range]=21&f[viscosity]=28
servisteki usta ilk seçeneği al demişti izmirde de bulamadım onu motoplustan sipariş geçtim sonra onlardada 3 kutu değilde 2 kutu kaldığını fark etti orada ki arkadaş arayıp abi kusura bakma dedi 27 lira pahalı olmasına rağmen 4 lt lik bu yağı http://www.motoplus.com.tr/urun/9998231600902/MOTUL-7100-10W40-MA2-4T-4-LITRE gönderdi (zaten 2 seçenekten biriydi bu ) serviste bugün 1000 km bakımında koydurduk kayıtlarada kendi yağını getirdi motul 7100 10 40 şeklinde yazdılar 35 tl filtre (bu arada 600 rr ın yağ filtresi bir çok büyük cc modele uyumluymuş )parası vererek çıktık

bir dahaki bakımlar yine serviste 3500 ,6000 ,9000 ve 12000 km şeklinde gidecek motor bende kalırsa ve patlamazsak bir yere :queen:



herkese kazasız belasız
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sağ olasın yorumların için zaten motul koyacaktım 5100 (yarısı mineral yarısı sentetik yağdan oluşuyormuş )ile 7100 arasında kararsızdım sonra şu ikisi arasında kaldım

https://www.motul.com/tr/tr/products/oils-lubricants/7100-4t-10w40-ma2?f[range]=21&f[viscosity]=28

https://www.motul.com/tr/tr/products/oils-lubricants/7100-4t-10w40?f[range]=21&f[viscosity]=28
servisteki usta ilk seçeneği al demişti izmirde de bulamadım onu motoplustan sipariş geçtim sonra onlardada 3 kutu değilde 2 kutu kaldığını fark etti orada ki arkadaş arayıp abi kusura bakma dedi 27 lira pahalı olmasına rağmen 4 lt lik bu yağı http://www.motoplus.com.tr/urun/9998231600902/MOTUL-7100-10W40-MA2-4T-4-LITRE gönderdi (zaten 2 seçenekten biriydi bu ) serviste bugün 1000 km bakımında koydurduk kayıtlarada kendi yağını getirdi motul 7100 10 40 şeklinde yazdılar 35 tl filtre (bu arada 600 rr ın yağ filtresi bir çok büyük cc modele uyumluymuş )parası vererek çıktık

bir dahaki bakımlar yine serviste 3500 ,6000 ,9000 ve 12000 km şeklinde gidecek motor bende kalırsa ve patlamazsak bir yere :queen:



herkese kazasız belasız

aslına bakarsan hepsi mineral yağ farkları belirli bir süzgeçten geçmeleri

mineral ile yarı mineral arasındaki fark tümüyle yarı mineral yağ karışımı yoktur molekülerin boyutları birbirine biraz daha yakındır
mineral yağdaki farklar büyük olabiliyor
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
MERHABA ARKADARLAR YURT DISINDAN GRENAJ SETI EBAY DA GAYET UYGUN 300 400 DOLAR CIVARINDA SIPARIS VEREN OLDUMU ACABA

 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
2011 600f modelini burda konuşabiliyormuyuz?
600fa diye yeni konu açılsaya f4i ile fa çok farklı değil mi?
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
1
cbr 600f in arka maşa ölçülerini öğrenebilirmiyim arkadaşlar maşa koları dahil değil sadece aradaki boşluk ölçülerini öğrenebilirmiyim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2011 600f modelini burda konuşabiliyormuyuz?
600fa diye yeni konu açılsaya f4i ile fa çok farklı değil mi?

istersen burada da paylaşabilirsin ayrı bir konusuda var gerçi sana kalmış tümüyle :wiinkk:

cbr 600f in arka maşa ölçülerini öğrenebilirmiyim arkadaşlar maşa koları dahil değil sadece aradaki boşluk ölçülerini öğrenebilirmiyim şimdiden teşekkürler

service manualsa bakıp akşam yazabilirim sana bunu dostum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst