eskiden daha çok yatardın ne o lastiklerin mi bitti de yatmıyorsun
lastikler eskidi iyicene çok ısınmadan yolu tutamıyorlar o günkü gazlamada 25 27 derece felan yapmışım en fazla
bu hafta sonu 35 36 gördük
Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?
çıkma bakıyorsan tahmini o fiyatlardadır ama 0 alacak isen fiyatlar pek ucuz denemez modele göre ayarlı ayarsız olmasıda fiyatı etkileyen durumlardan biri
benimki patlamıştı ama şansa çok az kullanılmış buldum ucuza
kenanın eski 600f sportunu honda itü'ye formula sae yarışları için hibe etmişti pistte antreman için kullandığını
itüde motoru parçalayıp kullanılmayanları araçlarına gelir kaynağı için satıyorlardı 150 tlye almıştım 9 bin km kadar kadar kullanılmış motorun arka süspansiyonunu
daha bir sürü parça çıkmış ama fatih kılıçlı bir çok parçaya el koymuş en baştan gidip zaten şase dışında başka bir şey yoktu diyebilirim
geçtiğimiz haftadan fotoğraflar bunlarda
cumartesi izmit güzel yalı sahili
pazar günü riva
ve dün gece çok canı sıkılan 2 gencin şile gezisinden