Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ebayde backseat cover olarak aratabilirsiniz yoksa kalıp almaya çalışırım bi ara yapıcam bende ama işler güçler derken nadiren motoru görebiliyorum bende
yoksa yardım etmeye çalışırım ama


eskiden daha çok yatardın ne o lastiklerin mi bitti de yatmıyorsun :)
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
eyvallah arayacağım gelmeden evvel musaitmisin diye o nick teki telefondan sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------

arkadaş istanbuldan motorumu satabilirim 15 civarı bir anda kararımı verdim hep sabahları çıktım satıyım dedim ama düşük bi fiyata satmak istemiyorum bende zar zor aldım parası olan gelsin baksın
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
eskiden daha çok yatardın ne o lastiklerin mi bitti de yatmıyorsun :)

lastikler eskidi iyicene çok ısınmadan yolu tutamıyorlar o günkü gazlamada 25 27 derece felan yapmışım en fazla
bu hafta sonu 35 36 gördük

Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?

çıkma bakıyorsan tahmini o fiyatlardadır ama 0 alacak isen fiyatlar pek ucuz denemez modele göre ayarlı ayarsız olmasıda fiyatı etkileyen durumlardan biri

benimki patlamıştı ama şansa çok az kullanılmış buldum ucuza
kenanın eski 600f sportunu honda itü'ye formula sae yarışları için hibe etmişti pistte antreman için kullandığını
itüde motoru parçalayıp kullanılmayanları araçlarına gelir kaynağı için satıyorlardı 150 tlye almıştım 9 bin km kadar kadar kullanılmış motorun arka süspansiyonunu
daha bir sürü parça çıkmış ama fatih kılıçlı bir çok parçaya el koymuş en baştan gidip zaten şase dışında başka bir şey yoktu diyebilirim :)

geçtiğimiz haftadan fotoğraflar bunlarda
cumartesi izmit güzel yalı sahili
A4UJh9.jpg

2YctFY.jpg


pazar günü riva
Kauirc.jpg

LBH9oB.jpg

RL7Tac.jpg

f1aBtQ.jpg


ve dün gece çok canı sıkılan 2 gencin şile gezisinden
dexcW2.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
2006 model ayarsız orjinalleri 1 tarafta 2 tane oluyormuş bir toz bir yağ keçesi ayrı satılmıyormuş sanırım yağı falanda değişecek.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2006 model ayarsız orjinalleri 1 tarafta 2 tane oluyormuş bir toz bir yağ keçesi ayrı satılmıyormuş sanırım yağı falanda değişecek.

bu arada çok özür dilerim ilk okuduğumda arka süspansiyon diye okuduğum için yanlış cevap vermişim
süspansiyon değişmeyeceksin sen ( arka süspansiyon patlarsa tamir yapılabiliyor ama sıkıntılı )
keçe değişiminde istersen sadece patlayan tarafın keçesi değişebiliyor ama işin pahalı olma nedeni ön kısım sökülüyor ( kafa grenajı ön lastik ve keçesi patlayan süspansiyon borusu ) ve keçe değişiminde mecbur içerisindeki yağda değişecek ve biraz pahalı olduğundan esas maliyeti çıkartan bu oluyor

ama önerim birisi patladı ise 2 tarafada aynı işlemin yapılması.
çünkü bir tarafta yeni yağ diğer tarafta eski yağ mantık olarak sağlam ama çalışma azda olsa fark yaratıyor bu yüzden.
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
83
Bi akü alayım dedim şaşa kaldım valla orjinal yuhasa akusüne en ucuzu nette 440-650 tl diyoalar arkadaşlar bana cok fazla geldi. Tavsiye edebileceginiz hesaplı bir akü varmı arkadaşlar..

Hocam o paraları vermeye gerek yok, geçen yıl ben de f ime kayseri sanayiden 50 tl ye aldım. Önceki sayfalarda da yazmıştım galiba. Alarm da vardı üzerinde ve satana kadar 8 ay hiç sorunsuz kullandım. Tavsiyem, akü olayını netten değil de sanayiden çözmen.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
bu arada çok özür dilerim ilk okuduğumda arka süspansiyon diye okuduğum için yanlış cevap vermişim
süspansiyon değişmeyeceksin sen ( arka süspansiyon patlarsa tamir yapılabiliyor ama sıkıntılı )
keçe değişiminde istersen sadece patlayan tarafın keçesi değişebiliyor ama işin pahalı olma nedeni ön kısım sökülüyor ( kafa grenajı ön lastik ve keçesi patlayan süspansiyon borusu ) ve keçe değişiminde mecbur içerisindeki yağda değişecek ve biraz pahalı olduğundan esas maliyeti çıkartan bu oluyor

ama önerim birisi patladı ise 2 tarafada aynı işlemin yapılması.
çünkü bir tarafta yeni yağ diğer tarafta eski yağ mantık olarak sağlam ama çalışma azda olsa fark yaratıyor bu yüzden.

2 si bir değişecek sipariş verdik bakalım
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2 si bir değişecek sipariş verdik bakalım

en iyisini yapmışsın bende bekliyorum bir tarafın patlaması yakındır diye
olmasa bile sezon içinde veya sezon bitimi ne olur ne olmaz hem süspansiyon sıvıları hemde keçelerini değiştirtecem

bu gün yağ yağ filtresi değişimi ile zinciri değiştirdim ( dişliler sağlam olduğundan ellemedim )
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
en iyisini yapmışsın bende bekliyorum bir tarafın patlaması yakındır diye
olmasa bile sezon içinde veya sezon bitimi ne olur ne olmaz hem süspansiyon sıvıları hemde keçelerini değiştirtecem

bu gün yağ yağ filtresi değişimi ile zinciri değiştirdim ( dişliler sağlam olduğundan ellemedim )

Sağ baya bir yağ atmış solda hafif var 2 si değiştirmek daha mantıklı tabiki.Bayadır şüpheleniyordum hafif vardı iyice koyverdi kendini :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
castrolde olabilir honda servislerinde bi ara bu hağ kullanılıyordu kendi ambalajlı yağları getirmeden önce

ama yağları karşılaştırabilirsiniz
api diye bir değer vardır
alfabetik olarak hangisi en sona denk geliyor ise teknolojik ve işlevsellik olarak daha üstün demektir
düşündüğünüz yağları buna göre karşılaştırabilirsiniz
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
1
Kolay gelsin arkadaşlar :)
1) ben eksoz takacam 600 f ile ama katalizörüne iptal etmek istiyorum katalizör iptal kiti arıyorum nereden bulabilirim ya da 2. El elinde olan var mı ?
2) katalizör yerine direk düz boru yapsak ardından normal performans tüpünü taksam ateşlemede herhangi bi sıkıntı olur mu? Ya da ne gibi Sıkıntılar çıkar?
3) başka bi motorun (Ör:r6 ) katalizör iptal kimini taksam olur mu? 600 f için bulamadığımdan soruyorum :)

Ilginiz için şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
biraz araştırman gerekecek bu konu ile ilgili bence
muhtemelen iptal düşünüyorsan komple headers set alman daha iyi olacaktır senin için egsoz ile beraber
tabi + masraf bu ama en sağlıklı yöntemde bu şekilde olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

bu günden bir fotoğraf koyayım bari
yağmur çamur derken bayağı bir pislenmiştik artık ön kısım kırmızıdan kahverengine dönmüştü
dedimki bu kadar çirkinlik yeter birazda parlayalım artık :mrgreen:

11190283_577164082386078_901877416_n.jpg
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
ilkaay nickli arkadaşa gönül rahatlığıyla gidin telefon açarsanız gitmeden eyi olur ... işim düşerse oraya gitcem inş gündüz trafik çok kötü
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
konu ben isem öncelik ile teşekkür ederim
müsaitsem elimden geldiğince yardım ederim headers işine pek bulaşmak istemem açıkçası
hem daha önce hiç elimi atmadığım bir konu hemde elektronik devresi var sanırım oksijen sensörü gibi
bunada daha önce hiç müdehale etmedim ( elbet basit bir yolu vardır youtubeden öğrenirim ama ) ilk yapacaksam kendi motorumda yapmam tercihimdir
bir sıkıntı olmaması açısından :)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
Arkadaşlar herkese merhabalar cok yakın bir arkadaşıma 600 f bakıyoruz 2005-2007 model arası tercihen siyah veya kırmızısiyah renkli trameri ve boyası olmayacak kazasıda aynı şekilde modeline göre biraz zor ama biliyorumki olan arkadaşlar var formda istenilen para verilecek 18,000 tl ye kadar gözden cıkardı arkadasım bilginize sahibinden.comda motor yok ilan no göndermeyin bosuna numaram 531-266-23-39
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar herkese merhabalar cok yakın bir arkadaşıma 600 f bakıyoruz 2005-2007 model arası tercihen siyah veya kırmızısiyah renkli trameri ve boyası olmayacak kazasıda aynı şekilde modeline göre biraz zor ama biliyorumki olan arkadaşlar var formda istenilen para verilecek 18,000 tl ye kadar gözden cıkardı arkadasım bilginize sahibinden.comda motor yok ilan no göndermeyin bosuna numaram 531-266-23-39


benim bildiğim adanada bir arkadaşta vardı ama satmıştı sanırım şimdi ne durumdadır bilemem

birde motosiklette 1 2 senelik bir model değil ise kazasızı boyasısız vs zor sonuçta yan ayaklık olmasa bıraktığın yerde durabilen bir şey değil
önemli olan yapılan işlemin ( boya veya ne ise ) özenli bir şekilde düzgün yapılabilmesi

yoksa yurt dışında adamlar motor bloğunu açıp kapatıyorlar kendi başlarına hiç biri dert etmiyor hepsi açıp servis kitapçığında incik cıncık vidası ne kadar tork ile sıkıması gerekiyorsa ona göre sıkıp toplarken tüm parçaları ölçüp değişmesi gerekiyorsa değişip topluyor

türkiyede her ustanın kolu tork anahtarı gözüde sentil çakısı kumpas mübarek :)

18binde ne olursa olsun çok bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst