Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar selam bende 11.500 km'de 2006 model var. 17.250tl ye veririm. Ciddi olan burdan mesaj atsin resimler mevcut.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Motora binmediğim için işimden dolayı forumlara vs yerlere pek giremiyorum. Yani fiyat araştırma gibi birşeyim olmadı. Yan çanta ve arka çanta ararken foruma girdim , zaten motora çantadada bulamadım. Az önceye kadar motor piyasasının daha fazla fiyatlara yükseldiğininde farkında değildim. Lafın kısası forumda biraz araştırma yaptım benim motoru o fiyatlara satılması sanki yazık olur. Ama binme binmiyorum işyerinde yatıyor, bunu satsam sırf dursun diye 883R falan alırım yada herhangi bir chopper.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar selam bende 11.500 km'de 2006 model var. 17.250tl ye veririm. Ciddi olan burdan mesaj atsin resimler mevcut.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Motora binmediğim için işimden dolayı forumlara vs yerlere pek giremiyorum. Yani fiyat araştırma gibi birşeyim olmadı. Yan çanta ve arka çanta ararken foruma girdim , zaten motora çantadada bulamadım. Az önceye kadar motor piyasasının daha fazla fiyatlara yükseldiğininde farkında değildim. Lafın kısası forumda biraz araştırma yaptım benim motoru o fiyatlara satılması sanki yazık olur. Ama binme binmiyorum işyerinde yatıyor, bunu satsam sırf dursun diye 883R falan alırım yada herhangi bir chopper.

yükselmiş değil bence size öyle gelmiş :)
ayrıca motosikletin yatanı değil km yapıp düzgün bakılanı makuldür
 
Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
3
Motorun bakimsiz oldugunu nerden cikardiniz? Yaz kis kapali isyerinde orta sehpada herseyi uygun sekilde duruyor. 2 haftada bir calistirilip herhafta temizligi yapiliyo. 10 yil once 1000 cc uzeri motorum vardi anlamadigim birsey değil yani. Saygılar
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
cbr 600 aldığımdan bu yana 2. defa hırsızlık yapılmaya çalışıldı penceremin yanında neyseki bodrumda oturuyorum şerefsizler acemi 1 gemi zinciri bi normal kilit bide alarmlı kilit var annem bağırmış zor çalarlar dikkat
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Kısmetse yakın zamanda bizim eski siyah 600f imiz İstanbul yolcusu.Cemdoga kardeşimze gdiyor.
Şimdiden hayırlı olsun diyorum Allah kaza bela vermesin...
Adana dan selam lar...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bende madem çirkinleşmiş piyasa motorumu bana göre değerinde satabilirim,sadece böyle motor almak isteyen ulaşsın diye sahibinden ilanı koymuyorum, motorda kaza boya düşme kalkma hiç bişi yok işleyen demir ışıldar hesabı 43bin km de ve orjinal km si, fiyatı 19 bin, nasıl yüksek fiyat çekmeyeyim lastikler sıfır 1080lira rosso2(2bin km de) 1200lira yoshimura trc karbon egzoz,egzantrik gergi zincir paletler daha yeni değişti 1,500 tl,zero graviti öncam,herşeyin orjinalide elimde dir,yağını 3binden fazla tuttuğum nadirdir hep en kalitelisini alırım enson motul5100 koydum + herzaman orjinal filtre, hava filreside bmc buarada. isteyene resime boğarım,numaramı veririm :) selamlar.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Merhaba arkdaslar 600 f arıyorum satılık istanbul içi ve cevresi temiz motor km geri çekilmemiş fiyatları saçma sapan olmayan
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
600F'lerin bu fiyatlata yükseleceğini bilseydim, 13'e satar mıydım hiç gül gibi motorumu :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Bide geçen senenin lastiğini yeniymiş gibi 1-2 sezon daha götürür diyenler yok mu. Ben geçen yazki 5000km deki michelin pp2 leri değiştirdim yolu tutmuyor diye.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bide geçen senenin lastiğini yeniymiş gibi 1-2 sezon daha götürür diyenler yok mu. Ben geçen yazki 5000km deki michelin pp2 leri değiştirdim yolu tutmuyor diye.

kullanıma göre değişir
ben 5 yaşındaki lastikler ile rivada yanak bitiriyorum :)
ama garajda lastikler betonu görmüyor hiç sehpa ile havadalar hep binmiyorken ona göre saklar isen bir sıkıntı vermez
gerçi benim lastikler bitti artık son gazlamada az birşey kalmıştı diş onuda bitirdim önümüzdeki ay değiştirecem sanırım
bir süre binmeyi planlamıyorum şu aralar zaten

malum çokomel sıkıntısı olunca pek binmek iyi olmuyor açıkçası :mrgreen:

bu arada duruma göre motorumu satabilirim
76bin küsürde şu anda 1 km önce yağ yağ filtresi zincir vs değişti
geçen egzantrik gergisi bozulduğu için söktüm yayını değiştirip takıcam yine yarın sanayiye gidebilecem sanırım yay için formu bozulmuş artık düzgün baskı yapamıyor

satmaya karar verirsem lastikleride değiştirip o şekilde vermeyi planlıyorum alan kişide ek masrafa girip küfretmesin bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
Arkadaşlar
Dün itibariyle 3 yıldır takip ettiğim 2005 model 28600 km'de km kesinlikle orjınal siyah 600 F'imi almış bulunmaktayım kazası belası boyası değişeni olmayan bir makine modeline göre bulunması biraz zor ama istenince bulunuyor benden önceki 3 sahibinide yakından tanıyorum daha önce kullandıgim 600 rr 2013 yamaha r6 2013 yeni kasa 600 FA 2011 modelerini kullandım hiç birinden bu kadar tad alamadım acıkcası o yuzden tekrar 600 F e dönüş yaptım en kısa zamanda resimleri atıcam Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Arkadaşlar
Dün itibariyle 3 yıldır takip ettiğim 2005 model 28600 km'de km kesinlikle orjınal siyah 600 F'imi almış bulunmaktayım kazası belası boyası değişeni olmayan bir makine modeline göre bulunması biraz zor ama istenince bulunuyor benden önceki 3 sahibinide yakından tanıyorum daha önce kullandıgim 600 rr 2013 yamaha r6 2013 yeni kasa 600 FA 2011 modelerini kullandım hiç birinden bu kadar tad alamadım acıkcası o yuzden tekrar 600 F e dönüş yaptım en kısa zamanda resimleri atıcam Herkese kazasız belasız sürüşler.

Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Sonunda kavuştun 600f ine..
Dur senin yerine bir resim ben atim.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Arkadaşlar
Dün itibariyle 3 yıldır takip ettiğim 2005 model 28600 km'de km kesinlikle orjınal siyah 600 F'imi almış bulunmaktayım kazası belası boyası değişeni olmayan bir makine modeline göre bulunması biraz zor ama istenince bulunuyor benden önceki 3 sahibinide yakından tanıyorum daha önce kullandıgim 600 rr 2013 yamaha r6 2013 yeni kasa 600 FA 2011 modelerini kullandım hiç birinden bu kadar tad alamadım acıkcası o yuzden tekrar 600 F e dönüş yaptım en kısa zamanda resimleri atıcam Herkese kazasız belasız sürüşler.

Hayirli olsun kazasiz surusler...
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
5
Slm arkadaşlar bir sorum olcak bende 2003 600 f var bu hafta 2 defa kısa ve uzun far ampülü kesti nedendir sizce ?
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
7
Herkese selamlar. 600 f ile depo ustu canta kullanan arkadaslar varsa resimlerini ekleyebilir mi? Lg g3 icin depo ustu seffaf bolmesi de olan navigasyon cantasi ariyorum. Givi ea 106 internnette baktigim kadari ile kucuk gorunuyor. Ancak telefon uyumlulugu konusunda bilgim yok. Bu modeli kullanan varsa bilgilerini paylasirsa sevinirim. ( navigasyon icin ram mount onermeyin. Motoru degistirdigimde tekrar telefon tutucu vs ugrasmak istemiyorum.)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Selam beyler 2013 600f abs modelin kronik bir sorunu varmı yardımcı olursanız sevinirim:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Herkese selamlar. 600 f ile depo ustu canta kullanan arkadaslar varsa resimlerini ekleyebilir mi? Lg g3 icin depo ustu seffaf bolmesi de olan navigasyon cantasi ariyorum. Givi ea 106 internnette baktigim kadari ile kucuk gorunuyor. Ancak telefon uyumlulugu konusunda bilgim yok. Bu modeli kullanan varsa bilgilerini paylasirsa sevinirim. ( navigasyon icin ram mount onermeyin. Motoru degistirdigimde tekrar telefon tutucu vs ugrasmak istemiyorum.)

sağlam bir vantuz ile telefonu mounth edebilirsin bence ben bu şekilde kullanıyordum sonrasında aksiyon kamera aldıktan sonra depo üstü kamera aparatını kullanmadığımdan artık vantuzu iptal edip mount aparatını oraya bağladım daha sök tak yapmamak için her seferinde komple

@karalı
2013 model ile ilgili bir sıkıntı yok bilinen şimdiye kadar paylaşılan bişe olmadı yeni modeller ile ilgili
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst