- Katılım
- 2 Tem 2008
- Mesajlar
- 460
motorumu kasım ın 3. ndemi ne aldım tam hatırlamıyorum gününü on üçe aldım sorunsuz gibi selesi yırtık birazcık vidalarında 1 2 tanesi kayıp inşallah problem çıkarmaz aldığım insan iyi biriydi tank pad ve yan koruyucu pedleri ben aldım ------ daha iyi fiyata da alabilirdimde bıktım artık aramaktan düzgün bi motorun yanında adam gibi bi adam bulmakta zor motor aramaktan motordan soğuyorsun bende hemen alayım dedim kusur ara ara istediğimiz motoru alamayacağız bende aldım şu aralar en iyi fiyat 13 üst fiyatlılar ya dandirik ve kazık fiyatlı iyi leri var kötüleride ayrıca 16 plaka çok faydası olacak bana maddiyatta istanbul plaka sorun demek-- plakanın çıkarılması iyi köprüden pek geçmemde geçersem falan plaka gözükmesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Son düzenleme:













