Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
motorumu kasım ın 3. ndemi ne aldım tam hatırlamıyorum gününü on üçe aldım sorunsuz gibi selesi yırtık birazcık vidalarında 1 2 tanesi kayıp inşallah problem çıkarmaz aldığım insan iyi biriydi tank pad ve yan koruyucu pedleri ben aldım ------ daha iyi fiyata da alabilirdimde bıktım artık aramaktan düzgün bi motorun yanında adam gibi bi adam bulmakta zor motor aramaktan motordan soğuyorsun bende hemen alayım dedim kusur ara ara istediğimiz motoru alamayacağız bende aldım şu aralar en iyi fiyat 13 üst fiyatlılar ya dandirik ve kazık fiyatlı iyi leri var kötüleride ayrıca 16 plaka çok faydası olacak bana maddiyatta istanbul plaka sorun demek-- plakanın çıkarılması iyi köprüden pek geçmemde geçersem falan plaka gözükmesin

5R5Ldd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

vo1XJR.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
orjinal duruyor arka çamurluğun ırzına geçilmiş olduğunu saymazsak,şahsi fikrim böyle çok kötü,fiyat normal düzgün motora para verilir.kazasız belasız hayırlı olsun.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
moto43; hayırlı olsun Allah kaza bela vermesisin İnş.
Biraz renklendirelim.Bugün bir cila yapıp bir tur attık sonra bir iki resim;
























 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Fatih abi merhaba ; zincirin çok bol ve ayrıca ömrünü tamamlamış gibi duruyor,bir baklanın oringler bırakmış kendini,zincirini kontrol et ayarlarken,

elinle cevirdiğinde gerginlik her yerde aynı olmalı,bir tarafta gevşeyip biraz çevirince gergin hale geliyorsa,bir 250 lira sıkımıştır sana abi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Merhaba;

Motosikletin kullanım kılavuzları konunun ilk mesajına eklenmiştir.

Keyifli Forumlar...
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Fatih abi merhaba ; zincirin çok bol ve ayrıca ömrünü tamamlamış gibi duruyor,bir baklanın oringler bırakmış kendini,zincirini kontrol et ayarlarken,

elinle cevirdiğinde gerginlik her yerde aynı olmalı,bir tarafta gevşeyip biraz çevirince gergin hale geliyorsa,bir 250 lira sıkımıştır sana abi :)


Eyvallah sağolasın aklımda zaten bir ara fırsat bulup baktıracam bira işler yoğun bu aralar ama sank i bana normal gibi geldi şöyleki; 250TL sorun değil buna binen böyle şeyleri dert etmemesi lazım sonunçda güvenlik.:bounce:

Bu ölçülere göre tam ayarında ama işin uzmanı daha iyi bilir tabiki bir araya ustaya bir gösterim bakalım.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249

selam

en son satışa çıkarmıştınız alıcısı mı çıkmadı istediğiniz düzeyde yoksa satıştan mı vazgeçtiniz.

bu arada gerçekten tam orjinal
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
herkese iyi sürüşler bi kaç sorum olucaktı
600f aldım
ön amortisör keçeleri kaçırıyor ve ön arka lastik değişicem
ankarada tavsiye edeceğiniz usta var mıdır
lastik olarak kim ne kullanıyor hangisini tercih etmeliyim
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
selam

en son satışa çıkarmıştınız alıcısı mı çıkmadı istediğiniz düzeyde yoksa satıştan mı vazgeçtiniz.

bu arada gerçekten tam orjinal


Evet anlaşmıştık sonra sorun çıktı alıcak arkadşla ilgili.daha doğrusu il dışı olduğu için nakliye işini halledemedi ve kaldı.
sonra da ben vazgeçtim.

şimdi tekrar ilanda ama bu seferde ben tarz değişikliği nedeni ile ilana koydum ama hala içim de acaba diyorum çünki giderse bidha asla bu kadar temizini arasam bulamam.

Kawasaki KLZ 1000 ve Triumph tiger 800 arasında kalıyorum.O yüzden satılırsa düşünecem tabi.yoksa zaten memnunun motorumdan.
Bİrde genç ler aarayınca çok fazla ilgilenmiyorum biraz ondan.Çünki abuk subuk sorular ve teklifler oluyor.

Adana dan selamlar kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
istanbulda avr yakasında misal taksime yakın anlayan bi dükkan varmı servis değil yani istendiğinde grenajları açıp bakacak eksikleri giderecek bi yer varmı motora iyi davranan çizmeyen şimdiden arayayım yazayım
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Bugün itibari 600f e veda ettik.

Yeni alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun şimdiden Allah kaza bela vermesin İnş.

17500 TL ye verdik. gitiiiiiiii.:salut:

 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
hayırlı olsun... ben yeni aranıza katılıcam inş. motorun yeni sahibi genç arkadaş mı, olgun bey mi ? ikiside gülümsediği için seçemiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

aranıza katılıcam da önce eldeki makineyi satmam lazım .. bide kendimi tanıtmam lazım tabi..
adım mehmet inşaat teknikeriyim 1981 doğumlyum kastamonuluyum 2008 den beri motorsiklet kullanıyorum yarışmaya ist. b.paşdan katılıyorum :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
istanbulda motosikletimin bakımlarını yaptırabileceğim güvenilir ve bu motosikletlerden anlayan güvenilir bir yetkili servis var mı ben tekirdağ muratlıda ikamet ediyorum çorluda bir honda servisi var fakat onlara güvenmiyorum sebebi arkadaslarımın başlarından bazı olaylar geçmesi. yani sizin gittiğiniz bunlar işinin ehli dediğiniz servis hangisi ben esengüle götürmeyi düşündüm bi ara siz ne diyorsunuz
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
istanbulda motosikletimin bakımlarını yaptırabileceğim güvenilir ve bu motosikletlerden anlayan güvenilir bir yetkili servis var mı ben tekirdağ muratlıda ikamet ediyorum çorluda bir honda servisi var fakat onlara güvenmiyorum sebebi arkadaslarımın başlarından bazı olaylar geçmesi. yani sizin gittiğiniz bunlar işinin ehli dediğiniz servis hangisi ben esengüle götürmeyi düşündüm bi ara siz ne diyorsunuz

Telefon: 0212 654 30 00 - 0533 765 00 50
Adres: Şirinevler Mahallesi Eski Londra Asfaltı No:17 Şirinevler İstanbul
Web: http://www.otosever.com.tr

yedek parçayı da motomarketim.com fatih kılıçlıdan kendin al hiç olmassa orayada fiyat sor

illada yetkili servis olmasın uygun olsun ama iyi usta olsun dersen :
namık kemal cad. no : 11 şirinevler erdoğan usta 0535 212 04 29 uzmandır daha önce cbr 250im vardı tüm bakımlarını o yapardı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
motorun yeni sahibi genç arkadaş mı, olgun bey mi ? ikiside gülümsediği için seçemiyorum :)

Yeni sahibi genç olan uzun boylu olan arkadaş.:bounce:
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
28
sundowner arkadaşım hayırlı uğurlu olsun. Uzun zamandır takip ediyordum.Henüz ehlyetim olmamasına rağmen benimde çok gözüm vardı ama maddi imkanlar el vermedi.Alan arkadaşada hayırlı uğurlu olsun.İnşallah sattığına pişman olmazsın. Banada ne olduysa 36 yaşından sonra motor hastalığı başladı.
Herkesin yolu açık olsun.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
sundowner arkadaşım hayırlı uğurlu olsun. Uzun zamandır takip ediyordum.Henüz ehlyetim olmamasına rağmen benimde çok gözüm vardı ama maddi imkanlar el vermedi.Alan arkadaşada hayırlı uğurlu olsun.İnşallah sattığına pişman olmazsın. Banada ne olduysa 36 yaşından sonra motor hastalığı başladı.
Herkesin yolu açık olsun.


eyvallah sağolasın içimde bir sızı var ama, tarz değişikliği düşündüğüm için sattım. Birde touring denemek istiyorum.Ama bu arada temiz bir Hayabusa bulursam imkanlarda el verirse birde yaş ilerlemeden onuda denemek isterim aslında.

Ama aklında asıl Triumpy tiger 800 var. Bana yeterde artarda diyorum ama bakalım zaman neyi gösterecek.

Hayırlısı olsun sonuçda dünya malı dünyada kalır diyorum.

Adana dan herkese selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst