Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorun KUYRUĞUNU KALDIRMIŞLAR VE ORTA SEHPAYI ÇIKARTMIŞLAR,
bunlar motoru ne kadar hor kullanılmış olduğunu gösteriyor,
arrow eksoz var ses müthiş'miş,
evet öyledir kuyruğuda kaldırmış bağırta bağırta gezmek adına,

fiyatlar bu yıl ÇOOOOK uçmu,
biraz daha beklemeni öneririm,
bu motorun fiyatı 12000,,,,12.500 arasına düşecek,

F tutuluyor diye RR fiyatlarına yanaştırdılar iyice,,,

Motorunuzu alırken 3...5 kuruş masraf yapın YETKİLİ SERVİSLERE gösterin,,,
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
motorun KUYRUĞUNU KALDIRMIŞLAR VE ORTA SEHPAYI ÇIKARTMIŞLAR,
bunlar motoru ne kadar hor kullanılmış olduğunu gösteriyor,
arrow eksoz var ses müthiş'miş,
evet öyledir kuyruğuda kaldırmış bağırta bağırta gezmek adına,

fiyatlar bu yıl ÇOOOOK uçmu,
biraz daha beklemeni öneririm,
bu motorun fiyatı 12000,,,,12.500 arasına düşecek,

F tutuluyor diye RR fiyatlarına yanaştırdılar iyice,,,

Motorunuzu alırken 3...5 kuruş masraf yapın YETKİLİ SERVİSLERE gösterin,,,

Ben gidon topuzları düşmüş(olmayan ) bir motor hayatta almam(buradan adamın ne kadar özendiği/ilgilendiği belli oluyo),ayrıca sele ile de oynanmış(orijinal değil),Arrow eksoz da R6 için olanından(600f Arrow'u çok uzun olur)...Kısaca ben buna bulaşmazdım,resimlerden bile çökmüş/yorgun gözüküyor HAYVAN...:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kafa grenajı boyalımı yanlış görmediysem ton farkı var gibi ama sedefli boya olduğundan yanıltıyor olabilir birde yan grenajlarda olan honda kanat logosu ucundan kafa grenajımada binmesi gerrkiyor yok gibiler sanki ama telefondan anlayamadım çok
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben bırazdan rıvaya cıkacagım.gelen olursa 543220327sekiz numaram-barış.

+mv agusta buldum bır tane.buradan arayan olursa guzel bır ındırım yaparım makıneye.ese dosta salın-kacırmayın derım.

600 FA ilan
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
motorun KUYRUĞUNU KALDIRMIŞLAR VE ORTA SEHPAYI ÇIKARTMIŞLAR,
bunlar motoru ne kadar hor kullanılmış olduğunu gösteriyor,
arrow eksoz var ses müthiş'miş,
evet öyledir kuyruğuda kaldırmış bağırta bağırta gezmek adına,

fiyatlar bu yıl ÇOOOOK uçmu,
biraz daha beklemeni öneririm,
bu motorun fiyatı 12000,,,,12.500 arasına düşecek,

F tutuluyor diye RR fiyatlarına yanaştırdılar iyice,,,

Motorunuzu alırken 3...5 kuruş masraf yapın YETKİLİ SERVİSLERE gösterin,,,

Kuyruk kısmı boyalı. Çünkü 600f yazıları yok. O yazıların sökülmesine imkan yok, verniğin altında çünkü.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
dun 400+bg araclar denerken eglendım bıraz. ozlemısım valla bu ortamı :joker:

10562950_10152488626253422_1154827956732135230_n.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Sağ gidonu sökmeye çalıştım ama birtürlü beceremedim.Gidonu ön çataldan çıkaramadım.Artı tekrar toplarken gidonu sıkıştıran vida yuvasını bozdum.Yeni bir gidon almam lazım.Gidonu ön masadan nasıl çıkarabileceğimi tarif edebilecek biri var mı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Sökebildiniz mi ? Ek birşey yok gibi duruyor.
Söktüm ve hallettim çok şükür.İşin aslı gidonun üstündeki dişten atlatamıyordum.Otopark biraz loş ışık olduğundan onun diş değil de sekman olduğunu sonra anladım.Sekmanı çıkardığım gibi çıktı :) incecik telin o gidonu o şekilde tutması inanılacak gibi değil.Yardımlarını esirgemeyen herkese teşekkür ederim.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Yakında tarz değişikliği nedeni satmayı düşünüyorum.Yaş ilerliyor haliyle racing bize artık ağır gelmeye başlar diye düşünmeye başladım.Tam karar vermiş değilim ama,bir iki motor var almak istediğim.Artık yavaş yavaş ayrılık vakti geliyor Kara kuşumla..

 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Vay cok guzelmis gule gule kullan.

Kac model, kac km'de, kaca aldin, kac yapiyor kac kac kac... :)

O mototun basligi olmadigina gore degerlendirmeleri ve yorumları bekliyoruz burda.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
detaylı temızlık sonrası acarız :)

2010 mv agusta f4 1078 rr 312

uzerıne bı 10luk attık :)

190hp 124nm orjınalı. suan uzerınde komple arrow egzoz ve power commander var. korkutucu . suanlık 6-7000 devır cıvarlarında gezıyorum :) komple egzoz fecı patlıyor bu arada.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Wolrath;

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin...


Bu ilandaki egzoz bizim 600f nasıl olur mu uyarmı ?

Adana da burdan bir arkadaş da.

Yorumunuz ne olur ?

Birde nette fiyat lar baya bir tuzlu açıkçası egzoz a bu kadar para vermek bana ağır geliyor.ÜStelik bide ceza yemek cabası.:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst