Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
SELAMLAR bende uzun zamandır girmiyordum :) siteye yaşım 30 artık bu yaz elimde bi cbr 600 f olsun istiyorum kesinlikle 13 milyarın üstünde almak istemiyorum izmirde bi motor gördüm buldum daha doğrusu motorcu varsa burdan bana yardımcı olabilir izmire gidebilirim çünkü bunun için plakada önemli 600 cc ler 34 plaka yaparsam çok zoruma gider o zorunlu sigorta parası istanbulda çok pahalı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Yakında tarz değişikliği nedeni satmayı düşünüyorum.Yaş ilerliyor haliyle racing bize artık ağır gelmeye başlar diye düşünmeye başladım.Tam karar vermiş değilim ama,bir iki motor var almak istediğim.Artık yavaş yavaş ayrılık vakti geliyor Kara kuşumla..

[url]http://i.hizliresim.com/1nDnZj.jpg[/url]

Fatih abi HAYABUSAaa :).Bu arada yeni motor alan arkadaşlarıma hayırlı olsun.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
detaylı temızlık sonrası acarız :)

2010 mv agusta f4 1078 rr 312

uzerıne bı 10luk attık :)

190hp 124nm orjınalı. suan uzerınde komple arrow egzoz ve power commander var. korkutucu . suanlık 6-7000 devır cıvarlarında gezıyorum :) komple egzoz fecı patlıyor bu arada.
Yaşasın Arrow kardeşliği....:queen::wiinkk::mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782

aynen ama ısın garıbı ayın 30unda satıldı hatta eskı sahıbı benı buldu felan :)


***

eskı mavi agırlıklı setı FA ıle bırlıkte verınce yenı set yaptık ve agusta ıle sevısmeye başladık :flower:




10696406_10152506670463422_8722049476856267588_n.jpg

10408852_10152508708213422_5530914690878956547_n.jpg
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
İyi mal iyi para 13 14 e temiz f alamassın 15 16 dan asaaası çarşaf lastık ister zıncır vs vs o kiste bitmez bakarsın 18 e gelmil
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
72
Sahibinden.com'daki 182286917 numaralı 2011 CBR 600FA'nın ilk fotoğraftaki kadran fotoğrafı 33221 km gösterdiği halde açıklamada 10000 yazılmıştı. İlan sahibine mesaj çektim. Kadran fotoğrafı kaldırılmış. Takip edenlerin dikkatine.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Sahibinden.com'daki 182286917 numaralı 2011 CBR 600FA'nın ilk fotoğraftaki kadran fotoğrafı 33221 km gösterdiği halde açıklamada 10000 yazılmıştı. İlan sahibine mesaj çektim. Kadran fotoğrafı kaldırılmış. Takip edenlerin dikkatine.
o ilanı ilk gördüğümde eledim adam galeri, belkide makine kiradan çıkma. Fiyatından belli zaten bi nane olduğu.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar. Sitenize yeni katılmış bulunmaktayım sorunuma bir çare bulursunuz umuduyla yazıyorum.
Eminim ki bu konu defalarca açilmistir kusura bakmayın.
Motoru alalı yeni oldu sayılır bundan önce crf250 elimde vardi.
motorda hararet göstergesinin kırmızıya geldigini gördum bu zamana kadar fan devreye girmedi ne zaman kırmızıya ulaşti ozaman devreye girdi yanliz halen cok sicak durumda ama kesinlikle cekişten düşme yada istop etme olmadi ozelikle şehir içi dur kalklarda çok ısınıyor buna yapicak birseyimiz yok sanırım her neyse bugün farkettimde motorun arka tarafında amortisör yanında beyaz bir hazne var üzerinde lower upper yaziyor sanirim bu su sogutmasi bugun enterasan bir sekilde fokur fokur o sivinin kaynadigini gordum bunun olmamasi gerekiyor sanırım çünki arabalarda bile bu sekide kaynama gormedim. Benim sorum bu arkadaslar bu normalmidir yoksa bi servise gostermek mi gerekiyor?
Teşekkürler.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Wolrath;

Barış bu set daha iyi olmuş ama sanki kask ya siyah yada tam beyaz ve renkli vizörle daha bir hoş olurdu gibi geldi sanki.

Bu arada kaça aldın böyle bir set almak isteyen olabilir hem fikir olurdu.

Yeni motorunda hayırlı olsun tekrar dan Allah kaza bela vermesin.

Adana dan selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Sahibinden.com'daki 182286917 numaralı 2011 CBR 600FA'nın ilk fotoğraftaki kadran fotoğrafı 33221 km gösterdiği halde açıklamada 10000 yazılmıştı. İlan sahibine mesaj çektim. Kadran fotoğrafı kaldırılmış. Takip edenlerin dikkatine.

bunlar yüzünden herkes düşük kilometre diye motor arıyor.ama işin aslı hiçde öyle değil örnekte olduğu gibi.
Bilindik bir motor almak herzaman avantajlıdır.Sonra çıkıyor kokusu.

Ya servis yada motorcu yada nette alıyoruz soluğu bu oldu nedir şu oldu nedir diye.
Dikkat etmek lazım.Temiz olsun 50.000km olsun ama bilindik yerden olsun hiç sorun değil.Tabi bunu anlamak bazılarımıza acı tecrübeyle nasip oluyor.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Wolrath;

Barış bu set daha iyi olmuş ama sanki kask ya siyah yada tam beyaz ve renkli vizörle daha bir hoş olurdu gibi geldi sanki.

Bu arada kaça aldın böyle bir set almak isteyen olabilir hem fikir olurdu.

Yeni motorunda hayırlı olsun tekrar dan Allah kaza bela vermesin.

Adana dan selamlar...


tesekkurler,amin.

kask kelepır buldum bu yuzden renk vs uyuma pek de dıkkat etmedım :)

kask-tulum-eldıven-bot-sırtlık 3750tl hepsi 0.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
bana sadece tulum fiyatı lazım diğerlerinde kırmızı var:cherry:
bende de siyah hastalığı.YA siyah olucak yada beyaz.:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
1
Dün motorum (cbr 600f)mola için durduk kontağın altındaki kablolardan arıza yaptı bugün kabloları değişip arızayı giderdik yanlız marş basıyor fakat çalışmıyor sigortalar kablolar soketlerin hepsi takılı ve normal göstergeler çalışıyor devir saati sona kadar gidip geri geliyor ama çalışmıyor, daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldumu aranızda acaba... Tşkler şimdiden...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kontağı kapatıp açınca benzin pompası CIZZZZZZZZZ diye ses yapıyormu ?
o ses gelmiyor ise çalışmaz motor,,,
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
15
Hocam müsait olunca ara istersen bir,
damdan düşenim ben. Beyin değiştirdim 1 defa. Aynı problemi ben de yaşadım.507 944 33 12
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Slm 600f ciler herkez gazlıyo mu nedir?

Çok sessizleşmiş buralar.

Adana dan selamlar herkese...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst