- Katılım
- 2 Tem 2008
- Mesajlar
- 460
SELAMLAR bende uzun zamandır girmiyordum
siteye yaşım 30 artık bu yaz elimde bi cbr 600 f olsun istiyorum kesinlikle 13 milyarın üstünde almak istemiyorum izmirde bi motor gördüm buldum daha doğrusu motorcu varsa burdan bana yardımcı olabilir izmire gidebilirim çünkü bunun için plakada önemli 600 cc ler 34 plaka yaparsam çok zoruma gider o zorunlu sigorta parası istanbulda çok pahalı
Son düzenleme: