Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Egsoz işine girisecegim zaman sana mutlaka danışırim barış hocam. Yardımlarına ihtiyacim var.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
@sundowner
Fatih abi tank ped'i uydurdun mu yoksa bunlar F4 için bir yerde satılıyor mu ?

@Unique693
Senin fotolardan sonra beende füme sinyal alıcam :) gördükçe hoşuma gidiyor

@<iLk@yy> K&N filtre ve NGK IMR9C-9H'lar yolda şuan :) 7100MA2 10w-40 ve Orj. yağ filtresi alındı, H7 Halogen White ampüller alındı, ağır bakım için hazırız :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
canımız satır et cektı, 600km teptık yedık geldık :p hhehe

10636308_10152476043263422_6447076539648629362_n.jpg

10606115_10152476524443422_3849937347317343808_n.jpg

1497707_10152476524808422_4065381064421321954_n.jpg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ARKADAŞLAR 8000KM KULLANDIĞIM TÜRKİYEDEKİ FİYATI 2400TL CİVARI OLAN EGSOZUMU SATIYORUM ARAŞTIRIP FİYATINI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ
http://www.sahibinden.com/177117250
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
O kadar motor değiştirdin ama ilk defa motoru otoparka çektiğimde silmeden brandasını kapamıyorum.Fena yakışıklı makina.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
arada organizasyonları buradanda duyurursanız sevinirim belki tanışırız güzel etkinlik olmuştur uçmakdere nasıldı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Yakın semtlerdeyiz havalar iyice bozmadan hafta sonu buluşma tertip edelim.Tanışmış oluruz.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
22
herkese merhaba arkadaşlar,

cbr 600f ve yamaha fz600 fazer arasında kararsız kalmıştım. motorcu arkadaşlara, ustalara sora sora en sonunda cbr 600f ailesine katılmaya karar verdim :) yaklaşık bütçem 13bin ile 14in arasında. tabi lastik parasını da ne kadar iyi olura olsun ayırdım. piyasada çok azbu motordan bulunuyor. cidden temizini bulmak çok zor. fiyatlar 14bin ile 18bin arasında oynuyor. tabi motor biraz da kısmet işi bana göre. belki çok kronik bir rahatsızlığı vardır usta dahi göremez sonra başına dert olur. kısmet diyerek aramalara başladım. aşağıdaki motoru buldum. doğrusu f4 kasalarda kırmızı-siyahı sevmiyorum kawalarda yeşili sevmediğim gibi. aşağıda bir motor buldum. henüz kişiyi aramadım. aslındakışa kadar da bekliyebilirim. bilemiyorumaltan.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-en-iyi-ses-ve-goruntu-bu-f-cok-farkli-178579625/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst