- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
Egsoz işine girisecegim zaman sana mutlaka danışırim barış hocam. Yardımlarına ihtiyacim var.
@sundowner
Fatih abi tank ped'i uydurdun mu yoksa bunlar F4 için bir yerde satılıyor mu ?
Tank pad orj karbon.Ebay den almıştım.Ora iki tan önceki tank pad den kalam yuvarlak olanlar hoşuma gittiği için çıkarmadım orası biraz uydurma oldu diğerleri orj karbondur.
@sundowner
Fatih abi tank ped'i uydurdun mu yoksa bunlar F4 için bir yerde satılıyor mu ?
Tank pad orj karbon.Ebay den almıştım.Ora iki tan önceki tank pad den kalam yuvarlak olanlar hoşuma gittiği için çıkarmadım orası biraz uydurma oldu diğerleri orj karbondur.
Tank Pad demişim pardon StompGrip (yani yan pedlerden söz ediyorum)![]()
arada organizasyonları buradanda duyurursanız sevinirim belki tanışırız güzel etkinlik olmuştur uçmakdere nasıldı
Yeni aldım, bayram tatilini degerlendireyim istedim.Bayram dönüşü allah büyük![]()
Yakın semtlerdeyiz havalar iyice bozmadan hafta sonu buluşma tertip edelim.Tanışmış oluruz.