Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Hey yavrum hey-makinalara bak...:cat: Olmadı şöyle bir motorumuz...:cherry:

grenaj seti getırelım :p


*

bugun esımle babalar gunu vesılesıyle şile yaptık :)

10460177_10152278951538422_4718046123458738390_n.jpg

10405684_10152279161473422_2856940586496085500_n.jpg
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
selam arkadaşlar benim 600f 52000 km 2006 model.Sormak istedigim bunların motor ömürleri ne kadar acaba kaç km de morot acılır bilgisi olan varmı acaba.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
farklı kamera acıları denedık haftasonu :)

tank-bumper-fairing-steering vs :)




---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

bu gece de istanbulparkta motorları denedık :)

10494860_10152284540348422_2086149689239091751_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
600 fa tam bır sehırıcı makınası. devırlı kullanmaktan hoslanmıyorsanız bu motor sızın ıcın yaratılmıs :) alt-orta devırlerı cok canlı bu yuzden tırmanmalarda 200lu suratlere kadar hep onde oluyor ama devır yukseldıkca guclu olan agır basıyor ve arayı acıyor.


bu arada senle resıt denerse cok zevklı olur.ben de arkada cam-bike olurum ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
600 fa tam bır sehırıcı makınası. devırlı kullanmaktan hoslanmıyorsanız bu motor sızın ıcın yaratılmıs :) alt-orta devırlerı cok canlı bu yuzden tırmanmalarda 200lu suratlere kadar hep onde oluyor ama devır yukseldıkca guclu olan agır basıyor ve arayı acıyor.


bu arada senle resıt denerse cok zevklı olur.ben de arkada cam-bike olurum ;)

Reşit in şansı ne Roll-on'da...????...Yorumunu ve tahminini merakla bekliyorum...:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

600 fa tam bır sehırıcı makınası. devırlı kullanmaktan hoslanmıyorsanız bu motor sızın ıcın yaratılmıs :) alt-orta devırlerı cok canlı bu yuzden tırmanmalarda 200lu suratlere kadar hep onde oluyor ama devır yukseldıkca guclu olan agır basıyor ve arayı acıyor.


bu arada senle resıt denerse cok zevklı olur.ben de arkada cam-bike olurum ;)
Bi ara yapalım bu işi,bende merak ediyorum-o kadar Yatırım'ın ve uğraşın meyvesini görmek isterim....(videolu).:wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben 220ye kadar beraber yurursunuz sonra resıt ufaktan gıder dıyorum :) vıdeoda ızlerız artık. dunku yol cok musaıt.

ben accık erken basarım ıyı bı cekım olması acısından ve hafıf capraz cekım yaparım ;)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
ben 220ye kadar beraber yurursunuz sonra resıt ufaktan gıder dıyorum :) vıdeoda ızlerız artık. dunku yol cok musaıt.

ben accık erken basarım ıyı bı cekım olması acısından ve hafıf capraz cekım yaparım ;)

Tam bir siyasetçi yaklaşımı yaptın komutan(okumuş adam hali 1 başka oluyo)...vesellam...:cat:Favorin diyorum-favori...???...:queen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
resıt alır dedık daha ne dıyelım :D

senın dalgaya baktım da :) headersın hp artısından cok agırlıgı cok ıyıymıs.

STOCK Collectors Kg. 9,850
ARROW Collectors Kg. 2,800
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
resıt alır dedık daha ne dıyelım :D

senın dalgaya baktım da :) headersın hp artısından cok agırlıgı cok ıyıymıs.

STOCK Collectors Kg. 9,850
ARROW Collectors Kg. 2,800
Dalgam iyimiş demi???...Boşuna o kadar para vermedik...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Dalgam iyimiş demi???...Boşuna o kadar para vermedik...:mrgreen:

Kumandan Triangle front led turn signals'ları montajını yaptın mı???....İf you say : Yes-please add the photo's....:p
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
yok cmts servısten randevu alacaktım ama 4 gun yagmur gozukuyor , onumuzdekı haftaya bıraktım.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
3
arkadaşlar kaç gündür sorunuma bir cvp alamadım lütfen yardımcı olursanız sevinirim honda 600 f rezerve geçtiği zaman gösterge panelinin solundaki çubuklar yanmıyor bilgisi olan varmı saygılar...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar kaç gündür sorunuma bir cvp alamadım lütfen yardımcı olursanız sevinirim honda 600 f rezerve geçtiği zaman gösterge panelinin solundaki çubuklar yanmıyor bilgisi olan varmı saygılar...

benzin pompasına giden kabloları kontrol et soketler oksitlenme yapabiliyor zamanla wd40 iyi gelecektir buralara

bendeki hiç çalışmıyor ama sorun pompadanmı göstergedenmi bilmiyorum ben back light ı sarıdan beyaza çevirdim çünkü

birde bizdeki sensör bi değişik
şamandıra sistemi yok ufak bir sensör var sabit sanırım basınç tabanlı çalışıyor

görüntü olarak süper ama kamera çekimlerinde akşamları hızı direk göremiyosun camdaki yansımadan bakıyorum ben şahsen :)
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
3
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sezona-hazir-tum-bakimlari-yapilmis-600f-5-gunlugune-acil-168716398/detay/

acill satılıktır arayan kaçırmasın
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Dün sakarya yapayım dedim.Boluda fulledim tripmetreyi sıfırladım 80 90 km/h arası bazen gazlayarak gittim geldim.Şuan 241 km olmuş daha rezerv ışığı yanmadı yanana kadar kullanayım o zaman tam olarak hesabı yapıcam.Şu halde 100 kmde 6 litre falan tüketmişim gibi görünüyor :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ben geçen sene kampa gitmiştim bakım sonrası
yan heybeler artı büyük bir çanta hepsi komple dolu ve ek olarak 4 kişilik çadır ile 5m sarma kablo yüküm vardı
ben ve artçımda dahil tam 300 km gittim giderken 80-90km hızlardan e-5 üzeri ve 1. köprü yolundan silivri taraflarına gittim dönüşte tem kullandım 2. köprü üzeri dönüş hızımda 120 civarları idi

toplam 300km gidebildim bu ağırlıkla
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
ben geçen sene kampa gitmiştim bakım sonrası
yan heybeler artı büyük bir çanta hepsi komple dolu ve ek olarak 4 kişilik çadır ile 5m sarma kablo yüküm vardı
ben ve artçımda dahil tam 300 km gittim giderken 80-90km hızlardan e-5 üzeri ve 1. köprü yolundan silivri taraflarına gittim dönüşte tem kullandım 2. köprü üzeri dönüş hızımda 120 civarları idi

toplam 300km gidebildim bu ağırlıkla

Bakalım ne zaman yanacak rezerv :) Bende bir bakım yaptırayım diyorum Bujiler, debriyaj balatası , yağ egzantrik gergisine baktırıcam birde.Senkron ayarı falan diyorlar var mı öyle bir ayar F4 lerde ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst