Hey yavrum hey-makinalara bak...:cat: Olmadı şöyle bir motorumuz...:cherry:
Şimdi baktım fotoğrafı aldığın foruma bu motora alçaltma kiti yapmışlar sanırım
http://cbrforum.com/forum/members/4...-picture-soupys-lowering-link-below-10635.jpg
Senin motorundada önceki sahibi yapmış olmasın ?
Hey yavrum hey-makinalara bak...:cat: Olmadı şöyle bir motorumuz...:cherry:
farklı kamera acıları denedık haftasonu
tank-bumper-fairing-steering vs
http://www.youtube.com/watch?v=HSj8HDCRn2g&feature=youtu.be&noredirect=1
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
bu gece de istanbulparkta motorları denedık
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....0_10152284540348422_2086149689239091751_n.jpg
600 fa tam bır sehırıcı makınası. devırlı kullanmaktan hoslanmıyorsanız bu motor sızın ıcın yaratılmısalt-orta devırlerı cok canlı bu yuzden tırmanmalarda 200lu suratlere kadar hep onde oluyor ama devır yukseldıkca guclu olan agır basıyor ve arayı acıyor.
bu arada senle resıt denerse cok zevklı olur.ben de arkada cam-bike olurum![]()
Bi ara yapalım bu işi,bende merak ediyorum-o kadar Yatırım'ın ve uğraşın meyvesini görmek isterim....(videolu).:wiinkk:600 fa tam bır sehırıcı makınası. devırlı kullanmaktan hoslanmıyorsanız bu motor sızın ıcın yaratılmısalt-orta devırlerı cok canlı bu yuzden tırmanmalarda 200lu suratlere kadar hep onde oluyor ama devır yukseldıkca guclu olan agır basıyor ve arayı acıyor.
bu arada senle resıt denerse cok zevklı olur.ben de arkada cam-bike olurum![]()
ben 220ye kadar beraber yurursunuz sonra resıt ufaktan gıder dıyorumvıdeoda ızlerız artık. dunku yol cok musaıt.
ben accık erken basarım ıyı bı cekım olması acısından ve hafıf capraz cekım yaparım![]()
Dalgam iyimiş demi???...Boşuna o kadar para vermedik...:mrgreen:resıt alır dedık daha ne dıyelım
senın dalgaya baktım daheadersın hp artısından cok agırlıgı cok ıyıymıs.
STOCK Collectors Kg. 9,850
ARROW Collectors Kg. 2,800
Dalgam iyimiş demi???...Boşuna o kadar para vermedik...:mrgreen:
arkadaşlar kaç gündür sorunuma bir cvp alamadım lütfen yardımcı olursanız sevinirim honda 600 f rezerve geçtiği zaman gösterge panelinin solundaki çubuklar yanmıyor bilgisi olan varmı saygılar...
ben geçen sene kampa gitmiştim bakım sonrası
yan heybeler artı büyük bir çanta hepsi komple dolu ve ek olarak 4 kişilik çadır ile 5m sarma kablo yüküm vardı
ben ve artçımda dahil tam 300 km gittim giderken 80-90km hızlardan e-5 üzeri ve 1. köprü yolundan silivri taraflarına gittim dönüşte tem kullandım 2. köprü üzeri dönüş hızımda 120 civarları idi
toplam 300km gidebildim bu ağırlıkla