Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
istanbulpark'ta top speed, riva'da viraj yaptık gunu kazasız belasız bıtırdık :)


10371747_10152262099433422_6404676885417056016_n.jpg

10300973_10152262099368422_7545443834461366626_n.jpg

10463031_10152262099298422_5717835181945331358_n.jpg

10355429_10152262314528422_2114544473613885217_o.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

10313801_10152262796188422_6894090503696763253_n.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar merhaba; son günlerde yaşadığım şöyle bir sorunum var arka süspansiyonun resimde halka içine alınmış olan çıkıntısı arka maşaya(swing

arm) değiyor ,çukura,kasise vs. girdiğimde vuruntu yapıyor daha önce böyle bir durum yaşayanınız oldu mu?

415f4i-49323-albums-shock-2078-picture-shock-hitting-swingarm-10633.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Halka çevrilebiliyor mu ? İlginç.Birde yeni gördüm amortisördeki sertlik yumuşaklık ayarını :p
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Halka çevrilebiliyor mu ? İlginç.Birde yeni gördüm amortisördeki sertlik yumuşaklık ayarını :p

bu resmi netten buldum 05 öncesi F lerde ön ve arka süspansiyonlar ayarlanabilirdu,05 den itibaren kaldırdılar.Benim kide ayarlanmıyor, halka çevrilmesinden kastın sertlik ayarı ise o çevriliyor.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Sürten kısım dönüyor mu ? O kısımda çıkıntı görünüyor diğer taraflarda yok gibi.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210:D ayrıca bakıyorum rivaya gitmişsin bi farklılık yapıp hiç gitmediğin yerlerdi iyi olmuş :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Halka çevrilebiliyor mu ? İlginç.Birde yeni gördüm amortisördeki sertlik yumuşaklık ayarını :p

2011-13 CBR600FA ve CB600f(Hornet)'lerde arka süspansiyon Ön-yükleme ve geri sekme/rebaund)-resimde gösterilen tornavida uçlu ayar mevcut,Yeni CBR650FA'larda maalesef hiç bir AYAR yok...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210:D ayrıca bakıyorum rivaya gitmişsin bi farklılık yapıp hiç gitmediğin yerlerdi iyi olmuş :D
Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
merhabalar arkadaşlar. yeni kasa 600 f lerle 200 den sonra hızlanma nasıl ? çok mu isteksiz ? ben hornet ile dün top speed denemesi yaptığımda. 215 ten sonra epey isteksiz ilerlemeye başladı. devir saatine baktığımda 11000 e doğru ilerliyordu.

not: kemerburgazda düz bir yolda denenmiştir
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
merhabalar arkadaşlar. yeni kasa 600 f lerle 200 den sonra hızlanma nasıl ? çok mu isteksiz ? ben hornet ile dün top speed denemesi yaptığımda. 215 ten sonra epey isteksiz ilerlemeye başladı. devir saatine baktığımda 11000 e doğru ilerliyordu.

not: kemerburgazda düz bir yolda denenmiştir
Benim 2011 Hornet 251 yapıyo-gerçi biraz yüklü(modlu) ama 4 viteste bile 215 yapıyo(redline'da)...3.ncü vites ten itibaren makineyi doyurursan çok rahat standart haliyle 240+(ve üstü) görürsün...:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Benim 2011 Hornet 251 yapıyo-gerçi biraz yüklü(modlu) ama 4 viteste bile 215 yapıyo(redline'da)...3.ncü vites ten itibaren makineyi doyurursan çok rahat standart haliyle 240+(ve üstü) görürsün...:wiinkk:


cevabın için teşekkürler.

henüz hiç redline görmedim hornet ile. biraz sakin kullanırım genelde. motorumda egsozda yok zaten. ama dediklerini uygulayarak bi daha denerim mutlaka.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
2011-13 CBR600FA ve CB600f(Hornet)'lerde arka süspansiyon Ön-yükleme ve geri sekme/rebaund)-resimde gösterilen tornavida uçlu ayar mevcut,Yeni CBR650FA'larda maalesef hiç bir AYAR yok...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------


Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:

Haksızlık ama :p 2001 e kadar sanırım F lerde ön amortisörlerdede var bu ayar sanırım milleti rr a yönlendirdiler birazda :mrgreen:

merhabalar arkadaşlar. yeni kasa 600 f lerle 200 den sonra hızlanma nasıl ? çok mu isteksiz ? ben hornet ile dün top speed denemesi yaptığımda. 215 ten sonra epey isteksiz ilerlemeye başladı. devir saatine baktığımda 11000 e doğru ilerliyordu.

not: kemerburgazda düz bir yolda denenmiştir

Cevap verilmiş zaten yazmış bulundum :p normal sürüşte 6 dan gaz açarsanız çoğu motor isteksiz davranır zaten.3 ten başlayıp redline kadar uzatırsanız daha rahat top speed görebilirsiniz.Aman dikkat riske atmayın kendinizi.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Haksızlık ama :p 2001 e kadar sanırım F lerde ön amortisörlerdede var bu ayar sanırım milleti rr a yönlendirdiler birazda :mrgreen:



Cevap verilmiş zaten yazmış bulundum :p normal sürüşte 6 dan gaz açarsanız çoğu motor isteksiz davranır zaten.3 ten başlayıp redline kadar uzatırsanız daha rahat top speed görebilirsiniz.Aman dikkat riske atmayın kendinizi.

Ön-çatal preload ve rebaund,arka mono shock'ta preload ve rebaund ayarı 2003 lere kadar var(2003 dahil)-sonra ki yıllar 2004,5,6 kaldırıldı(RR 'ın önünü kesmemesi için)...:farao:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210:D ayrıca bakıyorum rivaya gitmişsin bi farklılık yapıp hiç gitmediğin yerlerdi iyi olmuş :D

Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:


aptallıkla cesaretı karıstırmadıgım ıcın hayatımdan memnunum. ıstanbulpark arkasındakı yolda 229kmh gordum. ondekını takıp mesafesı ve tam duzluk arasındakı tumsekten dolayı 102 bg lık bır makıne ıcın bu bence ıyı bır deger. sımdı 600f le 280 yapanlar buna cıgıracak ama umrumda degıl. "benım ıcın" top speed duzluk buldugun zaman guzel vıtes gecıslerıyle kısa surede ulastıgın surattır. dag bayırdan asagı dakıkalarca basarak köylu cocuklar gıbı motorun ırzına gecerek yapılan surat cok amelece gelıyor bana... sıze ıyı top speedler...


otobann_yaris.jpg



************************************************************************




bu arada dunden 1dk lık vıdeo :)

0.48 > ben basmıyormusum gıbı gec panpa :p

panpa : 1k RR :queen:

 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Değerli forumumuzun kuralları gereği TR snırları için bu denli yapılan tehlikeli hız gösterilerinin yayınlanması maalesef yasak. Lütfen bu değerli forumu kirletmeyelim komutanım. :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
orası trafıge kapalı alan resıt. sadece top speed goren kamyonlar ve bız varız :p
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
arkadaşlar merhaba; son günlerde yaşadığım şöyle bir sorunum var arka süspansiyonun resimde halka içine alınmış olan çıkıntısı arka maşaya(swing

arm) değiyor ,çukura,kasise vs. girdiğimde vuruntu yapıyor daha önce böyle bir durum yaşayanınız oldu mu?

http://cbrforum.com/forum/members/4...2078-picture-shock-hitting-swingarm-10633.jpg

Şimdi baktım fotoğrafı aldığın foruma bu motora alçaltma kiti yapmışlar sanırım

415f4i-49323-albums-shock-2078-picture-soupys-lowering-link-below-10635.jpg


Senin motorundada önceki sahibi yapmış olmasın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst