Yaşamayo biliyosun kumandan-vesellam...:bounce:istanbulpark'ta top speed, riva'da viraj yaptık gunu kazasız belasız bıtırdık
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....7_10152262099433422_6404676885417056016_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....3_10152262099368422_7545443834461366626_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net...1_10152262099298422_5717835181945331358_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net...9_10152262314528422_2114544473613885217_o.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net...1_10152262796188422_6894090503696763253_n.jpg
Halka çevrilebiliyor mu ? İlginç.Birde yeni gördüm amortisördeki sertlik yumuşaklık ayarını![]()
barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210istanbulpark'ta top speed, riva'da viraj yaptık gunu kazasız belasız bıtırdık
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....7_10152262099433422_6404676885417056016_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....3_10152262099368422_7545443834461366626_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net...1_10152262099298422_5717835181945331358_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net...9_10152262314528422_2114544473613885217_o.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net...1_10152262796188422_6894090503696763253_n.jpg
Halka çevrilebiliyor mu ? İlginç.Birde yeni gördüm amortisördeki sertlik yumuşaklık ayarını![]()
Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210ayrıca bakıyorum rivaya gitmişsin bi farklılık yapıp hiç gitmediğin yerlerdi iyi olmuş
![]()
Benim 2011 Hornet 251 yapıyo-gerçi biraz yüklü(modlu) ama 4 viteste bile 215 yapıyo(redline'da)...3.ncü vites ten itibaren makineyi doyurursan çok rahat standart haliyle 240+(ve üstü) görürsün...:wiinkk:merhabalar arkadaşlar. yeni kasa 600 f lerle 200 den sonra hızlanma nasıl ? çok mu isteksiz ? ben hornet ile dün top speed denemesi yaptığımda. 215 ten sonra epey isteksiz ilerlemeye başladı. devir saatine baktığımda 11000 e doğru ilerliyordu.
not: kemerburgazda düz bir yolda denenmiştir
Benim 2011 Hornet 251 yapıyo-gerçi biraz yüklü(modlu) ama 4 viteste bile 215 yapıyo(redline'da)...3.ncü vites ten itibaren makineyi doyurursan çok rahat standart haliyle 240+(ve üstü) görürsün...:wiinkk:
cevabın için teşekkürler.
henüz hiç redline görmedim hornet ile. biraz sakin kullanırım genelde. motorumda egsozda yok zaten. ama dediklerini uygulayarak bi daha denerim mutlaka.
2011-13 CBR600FA ve CB600f(Hornet)'lerde arka süspansiyon Ön-yükleme ve geri sekme/rebaund)-resimde gösterilen tornavida uçlu ayar mevcut,Yeni CBR650FA'larda maalesef hiç bir AYAR yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:
merhabalar arkadaşlar. yeni kasa 600 f lerle 200 den sonra hızlanma nasıl ? çok mu isteksiz ? ben hornet ile dün top speed denemesi yaptığımda. 215 ten sonra epey isteksiz ilerlemeye başladı. devir saatine baktığımda 11000 e doğru ilerliyordu.
not: kemerburgazda düz bir yolda denenmiştir
Haksızlık ama2001 e kadar sanırım F lerde ön amortisörlerdede var bu ayar sanırım milleti rr a yönlendirdiler birazda :mrgreen:
Cevap verilmiş zaten yazmış bulundumnormal sürüşte 6 dan gaz açarsanız çoğu motor isteksiz davranır zaten.3 ten başlayıp redline kadar uzatırsanız daha rahat top speed görebilirsiniz.Aman dikkat riske atmayın kendinizi.
barış abi top speed'ten kasıt kaça çıktın 200-210ayrıca bakıyorum rivaya gitmişsin bi farklılık yapıp hiç gitmediğin yerlerdi iyi olmuş
![]()
Kumandan'da o YÜREK var mı ki???...top speed yapsın....anc<a RİVA 'ya gider-akşama kadar orda pinekler...:mrgreen:
arkadaşlar merhaba; son günlerde yaşadığım şöyle bir sorunum var arka süspansiyonun resimde halka içine alınmış olan çıkıntısı arka maşaya(swing
arm) değiyor ,çukura,kasise vs. girdiğimde vuruntu yapıyor daha önce böyle bir durum yaşayanınız oldu mu?
http://cbrforum.com/forum/members/4...2078-picture-shock-hitting-swingarm-10633.jpg