- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
Bunu sen yapmadin kesinlikle...
Sen akilli cocuksundur yani..
Yoksa??????:silent:
ben yaptım abicim ama hepsini değil
daha öncedende bir kısmı vardı:cherry:
neyse biz demiyormuyuz zateb boza boza öğreniyoruz diye
2. ellerine baktım fakat bir kaç kişi bunlarında peteklerinin tamir edilip üstüne ısıya dayanıklı sprey boya atılarak satıldığını söyleyince kendim yapma kararı aldım
fakat müşüre 110 lira sıkışmış gibi servisten aldığım fiyata göre
radyatörün servisteki fiyatını söylemiyim bile
1145 TL'cik...... Honda'dan sevgilerle
vay be 200. sayfayıda ben yapmış oldum
Son düzenleme:





