Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bunu sen yapmadin kesinlikle...
Sen akilli cocuksundur yani..
Yoksa??????:silent:

ben yaptım abicim ama hepsini değil :)
daha öncedende bir kısmı vardı:cherry:
neyse biz demiyormuyuz zateb boza boza öğreniyoruz diye :p

2. ellerine baktım fakat bir kaç kişi bunlarında peteklerinin tamir edilip üstüne ısıya dayanıklı sprey boya atılarak satıldığını söyleyince kendim yapma kararı aldım

fakat müşüre 110 lira sıkışmış gibi servisten aldığım fiyata göre :pr:


radyatörün servisteki fiyatını söylemiyim bile :)
1145 TL'cik...... Honda'dan sevgilerle :p


vay be 200. sayfayıda ben yapmış oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
ben yaptım abicim ama hepsini değil :)
daha öncedende bir kısmı vardı:cherry:
neyse biz demiyormuyuz zateb boza boza öğreniyoruz diye :p

2. ellerine baktım fakat bir kaç kişi bunlarında peteklerinin tamir edilip üstüne ısıya dayanıklı sprey boya atılarak satıldığını söyleyince kendim yapma kararı aldım

fakat müşüre 110 lira sıkışmış gibi servisten aldığım fiyata göre :pr:


radyatörün servisteki fiyatını söylemiyim bile :)
1145 TL'cik...... Honda'dan sevgilerle :p


vay be 200. sayfayıda ben yapmış oldum

Senmi yaptin? :pr::pr:
Tam sopalik adamsin ülem..
Radyatöre hicbirzaman yakindan tazyikli su SIKILMAZ..
Bana bunu 18 yasimda Alman ustam ögretti sagolsun.. :cherry:

Neyse simdi radyatörle ugras bol bol düzelticem diye..
Ince dikis nakis isi bu.. :p
Müsür üde vaktim oldumu sorarim buradan artik kac Euronen.. :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Senmi yaptin? :pr::pr:
Tam sopalik adamsin ülem..
Radyatöre hicbirzaman yakindan tazyikli su SIKILMAZ..
Bana bunu 18 yasimda Alman ustam ögretti sagolsun.. :cherry:

Neyse simdi radyatörle ugras bol bol düzelticem diye..
Ince dikis nakis isi bu.. :p
Müsür üde vaktim oldumu sorarim buradan artik kac Euronen.. :queen:

muhtemelen aynı fiyatlarda olacaktır abi ama yinede sor tabi :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Honda dan hiç bir şey alınmaz bu ülkede arkadaşlar, egzantirik gergisi fiyatı istedim servisden çıkan fiyat 230 TL parça + 150 TL işçilik güldüm bayağı, yapacağı işçilik ise grenajı ve depoyu söküp eski gergiyi yenisiyle değiştirmek. Neyse başka bi yerden sipariş ettik gelecek bakalım 150 TL.

Bu arada EBAY den ayna uzatma aparatları aldım 18 dolara, gelince takar resimlerini koyarım. Hiç bi şey göremiyorum aynalardan umarım yararı olur...

$(KGrHqMOKo4E1riCE30CBNfZc)5qYQ~~0_12.JPG
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Honda dan hiç bir şey alınmaz bu ülkede arkadaşlar, egzantirik gergisi fiyatı istedim servisden çıkan fiyat 230 TL parça + 150 TL işçilik güldüm bayağı, yapacağı işçilik ise grenajı ve depoyu söküp eski gergiyi yenisiyle değiştirmek. Neyse başka bi yerden sipariş ettik gelecek bakalım 150 TL.

Bu arada EBAY den ayna uzatma aparatları aldım 18 dolara, gelince takar resimlerini koyarım. Hiç bi şey göremiyorum aynalardan umarım yararı olur...

$(KGrHqMOKo4E1riCE30CBNfZc)5qYQ~~0_12.JPG

şu uzatma aparatından bende alsam fena olmaz bir ara denemek istiyorum açıkçası nasıl olacak diye :)

radyatörün son durumu ( çıkarttığımdaki hali ve bu sabahki hali )
p5240188.jpg

By ilkyy at 2011-05-24
p5250199.jpg

By ilkyy at 2011-05-25

aşağıdaki 4 sırayı elden geçirdim şimdi zorlu olan kısmına başlıyorum artık yavaş yavaş 5. sıranında sadece fotoğrafta görünen yamuk kısımları kaldı sadece düz olan yerlerindeki kötü olan kısımları hallettim

göründüğü üzere şekil olarak fabrikasyon çıkışı gibi olmuyor nizami ama en azından aralarından havanın geçebileceği şekilde hepsini ayırıyorum düzgün bir şekilde.

ek olarak radyatörümünde darbeli olduğunu anlamış oldum çıkarttıktan sonra ama herhangi bir sızıntı söz konusu değil sadece darbe sonucunda yamulmul delik veya patlak bir yeri yok şükür ki :)

son olarak tüm peteklerin aralarını kontrol ediyorum tek tek. hem bu sayede aralarındaki sıkışmış olan pisliğide dağıtabiliyorum. işim bittikten sonra suyun altına soktuğumda duşta bütün kalan pislikler de akacaktır. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu arada az önce gidip radyatör tarağı denen zımbırtıdan edindim bi tane.
3 liraya buldum çalıştığım yerin yakınlarında ethem efendide diim daha doğrusu :mrgreen:

işte fotoğrafları
p5250201.jpg

By ilkyy at 2011-05-25
p5250203.jpg

By ilkyy at 2011-05-25


bakalım akşam ne gibi sonuçlar verecek göreceğiz umarım iğne derdinden kurtarır beni :salut:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bu arada az önce gidip radyatör tarağı denen zımbırtıdan edindim bi tane.
3 liraya buldum çalıştığım yerin yakınlarında ethem efendide diim daha doğrusu :mrgreen:

bakalım akşam ne gibi sonuçlar verecek göreceğiz umarım iğne derdinden kurtarır beni :salut:

kolay gelsin zor iş gerçekten, bende akşam gidip bakayım benimki ne durumda acaba, yurtdışında 349$ mış sıfır radyatör, türkiye de iki katı fiyatı maalesef...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
hocam selam,

şu ana kadar gördüğüm en iyi gri F maşallah..bendeki kızılayın dağıtığı kırmızı siyah olanlardan:)

dogru ya alt palet alt gergi karıstı gergi iste :) su resim olayını beceremedim gitti sana mail atımde sen koy bari

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------



aynen foto paylasımı :) cok guzel bende su jant olayını dusunuyorum ya bu renkmı beyaz mı yapım dıye kırmızı sıyah benımkıde resımlerı var ilkayla olan resimdeki motor bıde karbon kaplama hatta ilkayda dusunuyor onu sende dusun :) guzel olur galiba 2 sayfa gerıde bır arkadas paylasmıs resımlerde kaplamıs cok guzel olmus
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
ya geçenlerde motoru yıkamaya verdiğimde motoru yana yatırmışlar kayıp... grenajda ufak tefek çizikler oldu... çatlama veya ezik yok sadece pütür pütür oldu ve grenajın üzerinde sticker kısım soyuldu... orayı ucuz yolla nasıl eski haline getiririm? nerede yaptırabilirim bilgisi olan var mı? kadiköy tarafında kalıyorum bostancı sanayide yapan yer var mıdır? ya da kadıköy taraflarında?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de az önce; yoğun bir zincir TemizLeme oLayı yaptım :) 2.5 saat sürdü ortalama ; temizlik ve yağlama işlemi :)
Otoparktan cıkarmadığım için fotoğraf cekemedim; cıkarınca cekeceğim :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
şu benimde aldığım radyatör petekleri için olan radyatör tarağıda bizim peteklerin arasına girmiyor. biraz daha ince olanı gerekli aralara tam geliyor gibi resmen dolayısı ile girmiyor..

kırık olan aralara da girecek gibi değil.... ben iğne ile düzeltmeye devam :(
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bu arada EBAY den ayna uzatma aparatları aldım 18 dolara, gelince takar resimlerini koyarım. Hiç bi şey göremiyorum aynalardan umarım yararı olur...

$(KGrHqMOKo4E1riCE30CBNfZc)5qYQ~~0_12.JPG

şu uzatma aparatından bende alsam fena olmaz bir ara denemek istiyorum açıkçası nasıl olacak diye :)

Kesinlikle pisman olmayacaksiniz..
Benim Traktörde var...
Tek kelime ile harika..



---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:05 ----------

Ben de az önce; yoğun bir zincir TemizLeme oLayı yaptım :) 2.5 saat sürdü ortalama ; temizlik ve yağlama işlemi :)
Otoparktan cıkarmadığım için fotoğraf cekemedim; cıkarınca cekeceğim :)

Yahu ugrasmayin su zincir yaglama olayi ile.. :silent:
2,5 saat :pr:
Okadar vaktim yok zincir yikama yaglama ile ugrasacak kadar..
Simdiye kadar hic zincir yaglamadim yikamadim..
Ugrasamam zincirle felan..
Zincir yaglama sistemleri var.. :p
Eski motorumu 16000 Km kullandim ve zincire birkere dokunmadim..
Ara sira sistemin yagini doldurdum okadar...
Eski motorum..



Yeni Traktörüm



Simdi diyeceksinizki kim vericek o 200 Tl yi ona.
Bu dalganin fiyati 100 euro civari burada..
Oradada 200-300Tl arasidir sanirim..
Altinizdaki motorlar kac TL????
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Yahu ugrasmayin su zincir yaglama olayi ile.. :silent:
2,5 saat :pr:
Okadar vaktim yok zincir yikama yaglama ile ugrasacak kadar..
Simdiye kadar hic zincir yaglamadim yikamadim..
Ugrasamam zincirle felan..
Zincir yaglama sistemleri var.. :p
Eski motorumu 16000 Km kullandim ve zincire birkere dokunmadim..
Ara sira sistemin yagini doldurdum okadar...
Eski motorum..



Yeni Traktörüm



Simdi diyeceksinizki kim vericek o 200 Tl yi ona.
Bu dalganin fiyati 100 euro civari burada..
Oradada 200-300Tl arasidir sanirim..
Altinizdaki motorlar kac TL????

evet güzel bir sistem, yalnız merak ettiğim hem yağlayıp hem temizliyor mu ? Benim zincir 1000 km sonra (2 yağlamadan sonra) kir içinde kalıyor mecburen balata temizleyicisi ile temizliyorum, temizliyorsa sistem çok güzel...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Zincirimi temizlerken zevk alıyorum. Motorum ile uğrasmanın keyfi binmekten daha fazla gibi geliyor bana :cat:

Gazyağı iLe saatlerce temizliyorum; 45-50 dakika bekledikten sonra yağlıyorum :) 20 dakika sonra biraz turluyorum. geldiğimde tertemiz oLan lastik ve dişlim yine kirlenmiş oluyor. ince bir beze tekrar gazyağı damlatıp, lastiği ve dişlimi ara ara temizleyip, tekrar yağlıyor ve garaja cekiyorum :bounce:
İşlem tamam :)

Yahu arkadaslar; su kameradan aldım. Fakat motor üzerinde nereye nasıl takacağımı bulamıyorum. Bir akıl rica ediyorum :cherry: bu arada cekimi cok kaliteli :cat:

 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben Zincirimi temizlerken zevk alıyorum. Motorum ile uğrasmanın keyfi binmekten daha fazla gibi geliyor bana :cat:

Gazyağı iLe saatlerce temizliyorum; 45-50 dakika bekledikten sonra yağlıyorum :) 20 dakika sonra biraz turluyorum. geldiğimde tertemiz oLan lastik ve dişlim yine kirlenmiş oluyor. ince bir beze tekrar gazyağı damlatıp, lastiği ve dişlimi ara ara temizleyip, tekrar yağlıyor ve garaja cekiyorum :bounce:
İşlem tamam :)

Yahu arkadaslar; su kameradan aldım. Fakat motor üzerinde nereye nasıl takacağımı bulamıyorum. Bir akıl rica ediyorum :cherry: bu arada cekimi cok kaliteli :cat:


çırt çırtlı bantlardan kullan sağlam olanlarını istediğin yere yapıştırabilirsin bu sayede motorunda
kafa grenajının altında, çamurlukta, kuyruk grenajında, depo üstünde yan grenajda vs vs:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

radyatörün son durumu ( çıkarttığımdaki hali ve şu anki hali )
p5240188.jpg

By ilkyy at 2011-05-24
p5260220.jpg

By ilkyy at 2011-05-26


radyatör ile ilgili yaptığım işlemin daha belirgin olması için son fotoğraf
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
şu benimde aldığım radyatör petekleri için olan radyatör tarağıda bizim peteklerin arasına girmiyor. biraz daha ince olanı gerekli aralara tam geliyor gibi resmen dolayısı ile girmiyor..

kırık olan aralara da girecek gibi değil.... ben iğne ile düzeltmeye devam :(

Seyyar satıcılarda satılan eskiden jön abilerin arka cepten çıkarıp şekil yaptıkları erkek tarakları daha ince gibi sanki, onunla denesen? Maliyeti 1tl?? Tarağın sağını solunu kırıp ortasını kullanırsın.....
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
evet güzel bir sistem, yalnız merak ettiğim hem yağlayıp hem temizliyor mu ? Benim zincir 1000 km sonra (2 yağlamadan sonra) kir içinde kalıyor mecburen balata temizleyicisi ile temizliyorum, temizliyorsa sistem çok güzel...

Zincir devamli yaglandigi icin pislenmiyor..
Motoru aldigimdan beri anca 1000KM gezebildim daha..
Ve zinciri birkere tazyikli suyla yikadim.. (Daha dogrusu komple motoru yikadim)
Ve zincir su durumda simdi...





Ben Zincirimi temizlerken zevk alıyorum. Motorum ile uğrasmanın keyfi binmekten daha fazla gibi geliyor bana :cat:

Gazyağı iLe saatlerce temizliyorum; 45-50 dakika bekledikten sonra yağlıyorum :) 20 dakika sonra biraz turluyorum. geldiğimde tertemiz oLan lastik ve dişlim yine kirlenmiş oluyor. ince bir beze tekrar gazyağı damlatıp, lastiği ve dişlimi ara ara temizleyip, tekrar yağlıyor ve garaja cekiyorum :bounce:
İşlem tamam :)

Bende Motorumla ugrasmayi severim ama zincirle ugrasmam.. :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Seyyar satıcılarda satılan eskiden jön abilerin arka cepten çıkarıp şekil yaptıkları erkek tarakları daha ince gibi sanki, onunla denesen? Maliyeti 1tl?? Tarağın sağını solunu kırıp ortasını kullanırsın.....

plastik tarzı şeylerle olacak gibi değil
parça her ne kadar aliminyum olsada ince ve kısa olduğu için sert ve katlandığı için aralara sokmak zor.
bu gibi parçalar peteklerin formu biraz bozulmuşsa düzeltebilmek için kullanmak mantıklı :cat:

yoksa böyle tek tek uğraşacaksın
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Selamlar,

Performans ve vites rahatlığı açısından motor yağı tavsiyesi verebilirmisiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst