Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ya bırak şimdi :mrgreen: ewli mutlu 4 çocuklu işte dahası yok :p



hayırlı olsun güle güle kullan :cat:
parasınıda gönder en kısa zamanda malum ay sonu...



yok hasanpaşada yaptırıyorum ben ( sanki daha önce çok yaptırmışım gibi )



gel gel beraber yaparız bi ara bana göstereceklerin vardır zaten motorla ilgili kesin :queen:


bu arada benim cam ve aynada geldi işte fotoğraflar..
30032011070.jpg

By ilkyy at 2011-03-30
30032011071.jpg

By ilkyy at 2011-03-30
30032011072.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

ofisten çıkarken motorun üstüne takacağım hepsini eve gidince bakarsınız yeni halinede artık (=
İlkay cam ne marka, kaça aldın, nereden aldın acaba. Bende cam bakıyorum bu aralar. Aynalarda sanırım orjinal ama karbon kaplamalımı ? Ben açıkçası 600f in aynalarından pek bi şey göremiyorum, uzatma aparatı gibi bi şey varmıdır 600f için.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İlkay cam ne marka, kaça aldın, nereden aldın acaba. Bende cam bakıyorum bu aralar. Aynalarda sanırım orjinal ama karbon kaplamalımı ? Ben açıkçası 600f in aynalarından pek bi şey göremiyorum, uzatma aparatı gibi bi şey varmıdır 600f için.

cam bana 50 liraya geldi ama 60 liraya ihalesine girdiğim ve bende kalan başka bir cam duruyor
istersen alabilirim onuda sana ..
aynalara gelince boyası öyle yapılmış öyle süper değil ama ayrı bir hava veriyor topuzlarla aynı oldular zaten :)

yükseltme aparatı var ondan bende alıcam istersen beraber alabiliriz onuda :cat:
ebayden bulunca sna özelden link atarım onuda :wiinkk: şu aralar para yok diye girmiyorum oraya küstüm :mrgreen:




bu arada motorun albesini çok fena oldu ... eve gidip eski camı bırakıp kamerayı bir takmak istiyorum acaba çekim nasıl olacak aparatıda aldık (=


gece görüşmek üzere...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kolay gelsin İlkay, ekle bakalım fotoları. :)
Yarın izinliyim ben, Tuğper'in mahkemesinden sonra ayarlayabilirsek canlısını da görürüm belki. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu Sormayı unuttum; bu elciklerde; gaz veya debriyaj elciği şudur diye birşey var mı ?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
cam bana 50 liraya geldi ama 60 liraya ihalesine girdiğim ve bende kalan başka bir cam duruyor
istersen alabilirim onuda sana ..
aynalara gelince boyası öyle yapılmış öyle süper değil ama ayrı bir hava veriyor topuzlarla aynı oldular zaten :)

yükseltme aparatı var ondan bende alıcam istersen beraber alabiliriz onuda :cat:
ebayden bulunca sna özelden link atarım onuda :wiinkk: şu aralar para yok diye girmiyorum oraya küstüm :mrgreen:




bu arada motorun albesini çok fena oldu ... eve gidip eski camı bırakıp kamerayı bir takmak istiyorum acaba çekim nasıl olacak aparatıda aldık (=


gece görüşmek üzere...
uzatma aparatını bulursak alalım, çok işe yarar zira kolumu oynatarak arkayı görebiliyorum. camı türkiye den aldın sanırım, gittigidiyor felan mı, eğer kaliteli diyorsan 60 TL çok iyi para, resimleri koyarsan bakarım cama. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------

Yahu Sormayı unuttum; bu elciklerde; gaz veya debriyaj elciği şudur diye birşey var mı ?

yok ikisi de aynı olması lazım, manetlerde fark ediyor ama, gaz maneti debriyaj maneti şeklinde.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kolay gelsin İlkay, ekle bakalım fotoları. :)
Yarın izinliyim ben, Tuğper'in mahkemesinden sonra ayarlayabilirsek canlısını da görürüm belki. :)

gel gel beklerim :)

uzatma aparatını bulursak alalım, çok işe yarar zira kolumu oynatarak arkayı görebiliyorum. camı türkiye den aldın sanırım, gittigidiyor felan mı, eğer kaliteli diyorsan 60 TL çok iyi para, resimleri koyarsan bakarım cama. :cat:

camı türkiyeden almadım yoksa 100 lira veriyor olurdum pyhton'a
e-baydan aldım 3 hafta kadar bekledim ama geldi sonunda..

ek olarak şu uzatma aparatındaki sıkıntı bendede var kolumu oynatmadan pek arkayı görmek mümkün olmuyor.


ve resimler :queen:

eski hali;
190311_191252750915685_100000928834754_471143_3311146_n.jpg


180897_186572248050402_100000928834754_439603_6151581_n.jpg


ve buda yeni hali
31032011074.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

31032011075.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

31032011076.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

31032011077.jpg

By ilkyy at 2011-03-30

31032011078.jpg

By ilkyy at 2011-03-30


ve bir deneme
[YT]gfpPizIgjUs[/YT]

cam düşündüğümden çok daha iyi bir sonuç verdi diyebilirim şu an için daha koyu bir görüntü bekliyordum normalde...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------

akşam cep telefonu ile çektiğim fotoğraflardan sonra gündüz gözüyle fotoğraf makinamla çektiğim fotoğrafları ekleyeyim bare..

pa160347.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
pa160348.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
pa160349.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
pa160350.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
pa160351.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
pa160352.jpg

By ilkyy at 2011-03-31
gidon topuzları belirgin burada
pa160353.jpg

By ilkyy at 2011-03-31


bu arada camı taktıktan sonra rüzgarın etkisi çok değişti, motorun üstüne kapaklandığımda göğüs kısmıma rüzgar gelmiyor ve kamera ile de aynı şeyi denediğimde boydan olsa gerek rahatsız edici hiç bir durum olmadı ...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hıım yakışmış.Bu arada ön sinyalları takmayı unutmuşsun:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Hıım yakışmış.Bu arada ön sinyalları takmayı unutmuşsun:p

güzel nokta.. düştüğümde sağ taraf uçup bir yerlere gitmiş aramadımda açıkçası...
almam gerekiyor ama alamadım daha ay başını bekliyorum :)

ya da bu hediye yağmurunda doğan banada sinyal alır hediye olarak :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
"dogan-hediye-sinyal" hımmm :mrgreen:

Bu arada:
pa160353.jpg

Gidon alçaltılmış mı?. Orjinali böyle degil sanırım ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
"dogan-hediye-sinyal" hımmm :mrgreen:

Bu arada:
pa160353.jpg

Gidon alçaltılmış mı?. Orjinali böyle degil sanırım ?

gidon değil aslında alçaltılan, süspansiyonlar yukarı çekilerek motorun önü yere yakınlaştırılmış
gkn'den aldığımda böyleydi şimdilik ellemedim bilerek lastikler değişeceği zaman onuda aradan çıkartırım diyordum ama eksantirikten gelen ses var onun için servise gittiğimde hallettireceğim onuda :)

pa160352.jpg

By ilkyy at 2011-03-31

fotoğrafa bak ne demek istediğini daha iyi anlarsın, motorun önü aşağıya doğru bakıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

buda sabah işe gelirken çektiğim video

cam için güzel fikir edinmiş olursunuz en azından bu 2 video ile...

[YT]nI09Fb6YndY[/YT]
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bende gidon alçaltılmış derken süspansiyonlardaki baglantıyı kastetmiştim :) Far yükseklik ayarınada baktır istersen.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bende gidon alçaltılmış derken süspansiyonlardaki baglantıyı kastetmiştim :) Far yükseklik ayarınada baktır istersen.

gece sürmediğim için pek bakmadım diyebilirim.
servise gittiğinde yapılacak hepsi ellede yaparım fakat hata olsun istemediğimden dokunmak istemedim şimdilik.
yada hafta sonu yaparım bakarsın :mrgreen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
her ne kadar gece sürmesede başarılı bir şekilde zincir ayarladı :queen::cat:


dscn5539.jpg

dscn5540z.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
işte net sınırlı olduğundan fotoları göremedim cam yakışmıştır mutlaka. bu arada videoyu beğendim. kalite ve ses güzel. yüksek süratte rüzgar sesi nasıl yansıyor kayda ?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
gaz maneti iyiymiş :queen:

hehe fren maneti olacaktı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:21 ----------

gidon değil aslında alçaltılan, süspansiyonlar yukarı çekilerek motorun önü yere yakınlaştırılmış
gkn'den aldığımda böyleydi şimdilik ellemedim bilerek lastikler değişeceği zaman onuda aradan çıkartırım diyordum ama eksantirikten gelen ses var onun için servise gittiğimde hallettireceğim onuda :)

pa160352.jpg

By ilkyy at 2011-03-31

fotoğrafa bak ne demek istediğini daha iyi anlarsın, motorun önü aşağıya doğru bakıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

buda sabah işe gelirken çektiğim video

cam için güzel fikir edinmiş olursunuz en azından bu 2 video ile...

[YT]nI09Fb6YndY[/YT]
Bu arada cam çok yakışmış, eğer alabiliyorsan bana da alırmısın camı, 60 TL kargo dahil bedel ise sudan ucuz valla.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
her ne kadar gece sürmesede başarılı bir şekilde zincir ayarladı :queen::cat:


dscn5539.jpg

dscn5540z.jpg

eyvah basıldık :mrgreen:
korkutun ayarladığı zincir bu kadar olur daha ne diim ben ona :cherry:
karanlık yerlerde sürmüyorum diim o zaman daha doğru olacak :cherry:

işte net sınırlı olduğundan fotoları göremedim cam yakışmıştır mutlaka. bu arada videoyu beğendim. kalite ve ses güzel. yüksek süratte rüzgar sesi nasıl yansıyor kayda ?

teşekkür ederim.
grenajda cam ile arsında ufak boşluklar kaldı kafa grenajım tümüyle düzgün değil o yüzden ayna bağlantılarının orada kulaklar kırıldı sağından veya solundan kafa grenajını değiştirecem daha sonra... bu gibi boşluklar hep ses yapıyor
ek olarak bu akşam eve dönerken deneyecem bant ile mikrofon deliğini bakalım ses ne kadar fark edecek... olmadı sünger deneyecem bir şekilde :)

hehe fren maneti olacaktı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:21 ----------


Bu arada cam çok yakışmış, eğer alabiliyorsan bana da alırmısın camı, 60 TL kargo dahil bedel ise sudan ucuz valla.

sanada alabilirim camı tabi ama önce kredi kartına para koyabilmem gerek onun için :mrgreen: malum ay sonu dertleri
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet Bugün Gökhan'a baskın yaptık :) baktık vızır vızır calısıyor :) Öyle yoldan bir kaç kare ekleyeyim...

















Garaja girmeden; topuzları da taktım :)





 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ulen insan önceden haber verir bende motoru çıkartırdım biraz turlardık. Ateş almaya gelmiş gibi gelmenizle gitmeniz bir oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst