Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Daha bu ne ki; Ne fotoğraflar daha ekleyeceğim :)

Bu arada; Bugün 82 km lik yolda; 20 TL yakıt yaktım. normal ve sakin kullanım; sadece tünelde 220 gördüm daha da hep 6ooo devir altı :) Ortalama hız; 100 ile 120 ...

20 / 4.10 = 4.8

82 KM'de 4.8 litre :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlkay senin motor güzel yürüyor ama ön amortisörü bir an önce orjinaline çevirmek gerek. :)
Dediğin gibi hiç esneme payı yok ve panik frende çok tehlikeli, kayıp düşme riski yüksek. Bu durum, insanın sürüş karakterini de etkiliyor haliyle.
Egzantrik sesini halledip bir çift de lastik aldın mı tadından yenmez ama.
Her ay birer sinyal alacağız nesıl olsa.:mrgreen:
Tabi bir de o eşsiz koltuk kaplamanı leopar desenliyle değiştirmek gerek, yolda insanlar durdurup nerede yaptırdın diye soruyor; birşey değil nazar değecek diye korkuyorum.:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İlkay senin motor güzel yürüyor ama ön amortisörü bir an önce orjinaline çevirmek gerek. :)
Dediğin gibi hiç esneme payı yok ve panik frende çok tehlikeli, kayıp düşme riski yüksek. Bu durum, insanın sürüş karakterini de etkiliyor haliyle.
Egzantrik sesini halledip bir çift de lastik aldın mı tadından yenmez ama.
Her ay birer sinyal alacağız nesıl olsa.:mrgreen:
Tabi bir de o eşsiz koltuk kaplamanı leopar desenliyle değiştirmek gerek, yolda insanlar durdurup nerede yaptırdın diye soruyor; birşey değil nazar değecek diye korkuyorum.:p

leopar desenli donla gezecem onuda unutmamak gerek :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Orası senin kişisel tercihin artık, bize laf düşmez, uyumlu olsun istiyorsun anladığım kadarıyla, düşük bel giyeceksin bu durumda sanırım.:p

Görüntü kirliliği yapma ulemmm:queen:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
egzantirik olayını halettiginde cok geniş bir paylasım yaparmısın ilkay bu konu hakkında hangı parca degıstı nıye degıstı nıye ses yapıyo sebebı ne degıstıkten sonra gene ses yapmasnın nedenı ne sanırım 2 gergı var hangısı bu ses yapan gıbı gıbı :) genıs caplı bir bilgi rica ediyorum senden bendede ses var cunku aldıgımda 12910 daydı aldıktan 1000 km sonra basladı ses su an 17.500 yaklastı o devır aralgında ses aynı devam edıyo ama bı artma yok oyle ıste bıde ankara bıze laf edıyo yok ıstanbulluların bulsucagı yok bız bulusalım nıspet yapalım dıyolar :) bence hava duzelınce istanbul bulusması lazım artık su sıte bıraz şenlensın çossun bulsumlarla resımlerle HAKSIZMIYIM ARKADASLAR :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben motoru aldıktan sonra da ses gelmeye basladı. fakat cok rahatsız ettiğinden dolayı; 150 km yapamadan; eksantrik gergisini değiştirdim.
üzerinden hemen hemen 3ooo km geçti; hala ses yok.
Zinciri felan baktırdığımda; usta zincir sıfır gibi, sadece gergi ses yapıyor dedi. dıs gergiyi değiştirdik ; üstelik hava filtresini bile sökmeden yapılabilen bir işlem :mrgreen:
İlkay da benden sonra değiştirdi fakat niye ses yaptıgını ben de merak ediyorum.
Bu arada motorum 2006 model; 24700 km de...
22 ooo li km lerde değiştirdim gergiyi.

@cbrpc ;
yaklasık 4-5ooo km yol yapmıssın bu ses ile. dıs gergiyi değiştirmeyi bir denemelisin bence; yoksa eksantrik zincirini de bozabiliyor diye biliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
egzantirik olayını halettiginde cok geniş bir paylasım yaparmısın ilkay bu konu hakkında hangı parca degıstı nıye degıstı nıye ses yapıyo sebebı ne degıstıkten sonra gene ses yapmasnın nedenı ne sanırım 2 gergı var hangısı bu ses yapan gıbı gıbı :) genıs caplı bir bilgi rica ediyorum senden bendede ses var cunku aldıgımda 12910 daydı aldıktan 1000 km sonra basladı ses su an 17.500 yaklastı o devır aralgında ses aynı devam edıyo ama bı artma yok oyle ıste bıde ankara bıze laf edıyo yok ıstanbulluların bulsucagı yok bız bulusalım nıspet yapalım dıyolar :) bence hava duzelınce istanbul bulusması lazım artık su sıte bıraz şenlensın çossun bulsumlarla resımlerle HAKSIZMIYIM ARKADASLAR :)

Ben motoru aldıktan sonra da ses gelmeye basladı. fakat cok rahatsız ettiğinden dolayı; 150 km yapamadan; eksantrik gergisini değiştirdim.
üzerinden hemen hemen 3ooo km geçti; hala ses yok.
Zinciri felan baktırdığımda; usta zincir sıfır gibi, sadece gergi ses yapıyor dedi. dıs gergiyi değiştirdik ; üstelik hava filtresini bile sökmeden yapılabilen bir işlem :mrgreen:
İlkay da benden sonra değiştirdi fakat niye ses yaptıgını ben de merak ediyorum.
Bu arada motorum 2006 model; 24700 km de...
22 ooo li km lerde değiştirdim gergiyi.

@cbrpc ;
yaklasık 4-5ooo km yol yapmıssın bu ses ile. dıs gergiyi değiştirmeyi bir denemelisin bence; yoksa eksantrik zincirini de bozabiliyor diye biliyorum...

benim motor sonuçta 10 yaşında 2001 model alt üst patler ile zincirinde değişmesi gerekebilir gerçi daha önce değiştiği söyleniyor..
yeni takılan gergide de problem olabilir. Mutluhan cengiz usta ile görüştüm konuyu yarın götürmek üzere müsaitliğini sordum fakat yoğun olduğunu belirtti.
Esengül motordan ali bey ile görüştüm yarın oraya gidicem bi baksınlar nedir ne değildir. gergide problem varsa zaten yetkili serviste faturalandırılmış bir işlem olduğundan garantiden değişecektir.

yarın çıkacak sonuca bakacaz artık :)
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
arkadaşlar hepinize merhaba, umarım bende yakında aranıza katılacağım, ancak sizlere bir sorum olucak, alacağım motor aşağıdaki linkte, 9000TL.ye anlaştık sahibiyle ve Maximum Kredi kartına da 24 ay vadelendirme yapıcak. Ancak motor hakkındaki görüşleriniz nelerdir ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2002-model-temiz-f-sport-45424636/detay
bu 600F Sport;
100km. de kaç lt. yakar ortalama ?
2002 model, herhangi bir kornik sorun var mı bu serilerde ?
motorda boya var deniliyor kazalı olabilir mi?
ayrıca 36.000km. de olması bir sorun teşkil eder mi ?

abiler sorularım bunlar ama daha başka yardımcı olabileceğiniz konu varsa ve fikir verebilirseniz çok sevinirim..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar hepinize merhaba, umarım bende yakında aranıza katılacağım, ancak sizlere bir sorum olucak, alacağım motor aşağıdaki linkte, 9000TL.ye anlaştık sahibiyle ve Maximum Kredi kartına da 24 ay vadelendirme yapıcak. Ancak motor hakkındaki görüşleriniz nelerdir ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2002-model-temiz-f-sport-45424636/detay
bu 600F Sport;
100km. de kaç lt. yakar ortalama ?
2002 model, herhangi bir kornik sorun var mı bu serilerde ?
motorda boya var deniliyor kazalı olabilir mi?
ayrıca 36.000km. de olması bir sorun teşkil eder mi ?

abiler sorularım bunlar ama daha başka yardımcı olabileceğiniz konu varsa ve fikir verebilirseniz çok sevinirim..

motor kaza yapabilir sonuç olarak düşmeyen motor bulman çok az bir orandır. önemli olan motorun esas ciğerinde-şasesinde ve yürür parçalarında sıkıntı olmaması. Grenaj gibi parçalar plastik aksam sonuçta en ufak şeyde bile kırılabiliyorlar bir şekilde.
temiz motora benziyor fakat 2002 model 36bindeki motor birazda düşündürücü
motorun ilk sahibimi bu kişi ?
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
motor kaza yapabilir sonuç olarak düşmeyen motor bulman çok az bir orandır. önemli olan motorun esas ciğerinde-şasesinde ve yürür parçalarında sıkıntı olmaması. Grenaj gibi parçalar plastik aksam sonuçta en ufak şeyde bile kırılabiliyorlar bir şekilde.
temiz motora benziyor fakat 2002 model 36bindeki motor birazda düşündürücü
motorun ilk sahibimi bu kişi ?

@ < iLk@yy > hocam öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. benim de kasttettiğim küçük düşmeler hatta ufak yatmalar değildi, şasede yada motorun yürüründe problem yaratabilecek bir problem var mı acaba diye sormuştum ancak anladığım kadarıyla motoru ustaya göstermeden bunu anlamanın yolu yok. buarada hocam 2002 model olan motorun 36.oookm. oluşunun düşündürücü oluşu km.nin az oluşundan mı yoksa çok mu :silent: baktığım 2002 ler ortalama hep bu km.deler ama? buarada motorun sahibi motorun ilk sahibi mi onu bilmiyorum ama öğrenirim..:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Senin baktığın motorların coğusunun km leri geri sardırıldığı için o km lerde görülüyor :)
40ooo km nin altında; 2001-2003 arası olacağını sanmıyorum ben de. tabi bu bir genelleme;
temiz bakılmıs, biilincli bir kullanıcı tarafından kullanılmıs ve sadece zevk için binilmiş bir motor 2001 model olup 25ooo km de de olabilir.fakat bu 100 de 5 lik bir orandır :)

İLandaki motor temiz görünüyor. öncelikle nerelerin boyalı olduğunu sormalısın; büyük kazalı motorları bile su an sıfır gibi satabiliyorlar.

Mesela;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-rr-movistar-41320376/detay
İlandaki motor; Rize de cıktığımız yaz büyük bir kaza yapmıs ve şasesi bile çatlamıs bir motordur. bilenler biliyordur; bahsetmiştik :)
2ooo Liraya burda motor ustası aldı; 35oo liraya bu hale getirdi;12ooo liraya sattı :)
Su an ki sahibi ilandaki kişidir. Aradığınız zaman; motorda kaza boya çizik bile yok diyor :)

Tüm grenajlar Çin malı; şasesi kaynaklı bir motor...

Bu yüzden cok iyi arastırmak lazım :)
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
Senin baktığın motorların coğusunun km leri geri sardırıldığı için o km lerde görülüyor :)
40ooo km nin altında; 2001-2003 arası olacağını sanmıyorum ben de. tabi bu bir genelleme;
temiz bakılmıs, biilincli bir kullanıcı tarafından kullanılmıs ve sadece zevk için binilmiş bir motor 2001 model olup 25ooo km de de olabilir.fakat bu 100 de 5 lik bir orandır :)

İLandaki motor temiz görünüyor. öncelikle nerelerin boyalı olduğunu sormalısın; büyük kazalı motorları bile su an sıfır gibi satabiliyorlar.

Mesela;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-rr-movistar-41320376/detay
İlandaki motor; Rize de cıktığımız yaz büyük bir kaza yapmıs ve şasesi bile çatlamıs bir motordur. bilenler biliyordur; bahsetmiştik :)
2ooo Liraya burda motor ustası aldı; 35oo liraya bu hale getirdi;12ooo liraya sattı :)
Su an ki sahibi ilandaki kişidir. Aradığınız zaman; motorda kaza boya çizik bile yok diyor :)

Tüm grenajlar Çin malı; şasesi kaynaklı bir motor...

Bu yüzden cok iyi arastırmak lazım :)

teşekkür ederim @cakalaz hocam, iyi araştırıcam bakalım ama araştırabildiğim kadar artık bende çok tecrübeli değilim bu konuda, peki ortalama kaç lt. yakar 100km. de bu aletler ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------

birde 9000TL. nasıl fiyat bu alet için ?
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
2004 600f 39000 de 10 bin tl fiyt nasıldır arkadslr

@ eyz sende denizlidendin dimi ? sanırım aynı motordan bahsediyoruz..:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

yok yAa aynı motor değil sanırım, benim görüştüğüm motor 2002 F Sport 36.000km.de ..:)
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
hllmr abi en son hyo bakıyordun 600f e gecmişşin :) tanısalım seninle
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
teşekkür ederim @cakalaz hocam, iyi araştırıcam bakalım ama araştırabildiğim kadar artık bende çok tecrübeli değilim bu konuda, peki ortalama kaç lt. yakar 100km. de bu aletler ?

birde 9000TL. nasıl fiyat bu alet için ?

9ooo Fazladır ; SAMSUN daki gercekten tertemiz motor idi. ilk sahibinden :)
O bile 7500 liraya verdi motorunu :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayır; onu baska konuya yazacakken buraya yazmısım :)
Yamaha Thundercat için yazmıstım o mesajı.
İlandaki Motor temize benziyor; üstte de yazdım, temiz ise o fiyata değer...

Yakıt konusunda da hiç zorlamazsan 6.5 litre, basarsan 9-10 litre yakıt görüyorsun 100 kmde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst