@chopperrider
Emir güzel olmuş eline sağlık, sinyaller ve cam da değişince iyice gösterecektir makine kendini.:cat:
Elcikler, manetler, topuzlar, kasklar, buluşmalar.., zaten hava da güzel dışarıda, bunalıma mı sokacaksınız ulem beni, girmiyorum bir daha nete fln, kendimi pc oyunlarına vericem evde.r:
r:
r:
dreamdark durumunu hiç iyi görmüyorum. Ufakta olsa birşeyler bak aksi halde bi ybr parası kadar zaten psikiatriye gidecek
Şaka bir yana seni gayet iyi anlıyorum. Özellikle güneşli havalarda fena kriz vuruyor![]()
:cherry:
artık moto gp emre deriz sana![]()
Bu pembeleşme olayı benim hiç hosuma gitmemeye basladı :cyclopsan :cherry:
sen daha dur arkadaşım. :mrgreen: yoğun şehir trafiğinde kullanırsan 9 litereleri de göreceksin en yakın zamanda hayırlısıyla :queen:
Bu arada eğer katılırsan bi ara Ankara'daki 600f kulalnıcıları olarak buluşup şu istanbulda bi türlü bir araya gelemeyen tayfaya nispet yapalım
sen de gelirsen 4 600f oluyoruz.
9 litre mi pofff :cyclopsan yapacak bi şey yok 2 silindirden geçtik 4 silindire, benzinide 4 ledik süperbuluşma ayarlarsanız gelirim tabii, gezeriz güzel olur... :cat:
Çok sevdiğim bir laf vardır;
"4 silindirin var mı 4 çocuğun var." :cherry:
Arkadaşlar elimde did marka x ring zincir ve dişli seti var ön dişli 16 arka 45 ayrıca ebc double h ön arka fren balatasıda var hepsine toplam 500 tl fiyat istiyorum ihtiyacı olan kacırmasın arastırın bakın fiyatın uygun oldugunu göreceksiniz.
kaç taksit :queen:
Playstation 2 ile takas olur mu :mrgreen:
Elcikler, manetler, topuzlar, kasklar, buluşmalar.., zaten hava da güzel dışarıda, bunalıma mı sokacaksınız ulem beni, girmiyorum bir daha nete fln, kendimi pc oyunlarına vericem evde.r:
r:
r:
Çok sevdiğim bir laf vardır;
"4 silindirin var mı 4 çocuğun var." :cherry:
topuzların motosiklet üzerindeki fotoğrafları
eski ve şu an üzerinde bulunan topuzlarım
![]()
[/img]
iLk@yy
O depo kapağının üzerindeki uzatma demir, kamera bağlama standı mı nedir öyle :silent::silent:
evet depo üstü kamera aparatı o
ebaydan açık koyu renkli cam siparişi verdiğim için onuda şimdiden monte ettim tek engeli depounun üstüne oturamıyor olmam :mrgreen: