Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Elcikler, manetler, topuzlar, kasklar, buluşmalar.., zaten hava da güzel dışarıda, bunalıma mı sokacaksınız ulem beni, girmiyorum bir daha nete fln, kendimi pc oyunlarına vericem evde.:pr::pr::pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dreamdark durumunu hiç iyi görmüyorum:p. Ufakta olsa birşeyler bak aksi halde bi ybr parası kadar zaten psikiatriye gidecek:p

Şaka bir yana seni gayet iyi anlıyorum. Özellikle güneşli havalarda fena kriz vuruyor :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
dreamdark durumunu hiç iyi görmüyorum:p. Ufakta olsa birşeyler bak aksi halde bi ybr parası kadar zaten psikiatriye gidecek:p

Şaka bir yana seni gayet iyi anlıyorum. Özellikle güneşli havalarda fena kriz vuruyor :)


Doğru diyorsun vallahi, psikolojim bozuluyor sahiden.:pale: Motorsuz geçmez bu yaz, Comet fln da kurcalıyor aklımı aslında.

:cherry:
artık moto gp emre deriz sana :p

Yok be olm, manyak mıyım ben motor oyunu oynayıp iyice bunalıma giricem, stratejiye vurcam kendimi saatlerce.:p

Bu pembeleşme olayı benim hiç hosuma gitmemeye basladı :cyclopsan :cherry:

Pembe gönlümüz sen deee.:mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
sen daha dur arkadaşım. :mrgreen: yoğun şehir trafiğinde kullanırsan 9 litereleri de göreceksin en yakın zamanda hayırlısıyla :queen:

Bu arada eğer katılırsan bi ara Ankara'daki 600f kulalnıcıları olarak buluşup şu istanbulda bi türlü bir araya gelemeyen tayfaya nispet yapalım :)
sen de gelirsen 4 600f oluyoruz.

9 litre mi pofff :cyclopsan yapacak bi şey yok 2 silindirden geçtik 4 silindire, benzinide 4 ledik süper :) buluşma ayarlarsanız gelirim tabii, gezeriz güzel olur... :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
topuzlarımda geldi nur topu gibi bu gün aldım ptt'ten sonunda

fotoğrafları ekliyim daha fazla bekletmeden bare (=
29032011063.jpg

By ilkyy at 2011-03-29

29032011062.jpg

By ilkyy at 2011-03-29

satıcıya rica etmiştim biri carbon desenli olabilir mi diye ve ricam üzerine değişikliği gerçekleştirmiş. Gün içerisinde topuzların 2sinide takıp bakıcam motorda nasıl duracak (=

siyah olanların üzerine yazıyı beyaz renkte işlemişler fakat carbon desenlide kromajlı gibi parlak biraz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

Çok sevdiğim bir laf vardır;

"4 silindirin var mı 4 çocuğun var." :cherry:

sen hele bi 4 çocuk yap sonra konuşuruz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Arkadaşlar elimde did marka x ring zincir ve dişli seti var ön dişli 16 arka 45 ayrıca ebc double h ön arka fren balatasıda var hepsine toplam 500 tl fiyat istiyorum ihtiyacı olan kacırmasın arastırın bakın fiyatın uygun oldugunu göreceksiniz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaşlar elimde did marka x ring zincir ve dişli seti var ön dişli 16 arka 45 ayrıca ebc double h ön arka fren balatasıda var hepsine toplam 500 tl fiyat istiyorum ihtiyacı olan kacırmasın arastırın bakın fiyatın uygun oldugunu göreceksiniz.

kaç taksit :queen:

Playstation 2 ile takas olur mu :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
zincir ne renk ? ben sarı renkli yarış zinciri istiyom. boyayıp verirsen düşünürüm :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
topuzların motosiklet üzerindeki fotoğrafları

eski ve şu an üzerinde bulunan topuzlarım
29032011068.jpg


yeni topuzlar sağ siyah sol carbon desenli
29032011064.jpg


eski ve yeni arasındaki boyut farkı için
29032011067.jpg


sol siyah yakından
29032011066.jpg


sağ carbon desenli yakından
29032011065.jpg


kapalı paketinde olan ürünüm ( 1 siyah ve 1 carbon desenli paketi gümrükte açılmış sanırım kutu içerisinde dağınıktılar ve kutu daha sonradan bir daha paketlenmiş bantlardan belliki..
29032011069.jpg
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Elcikler, manetler, topuzlar, kasklar, buluşmalar.., zaten hava da güzel dışarıda, bunalıma mı sokacaksınız ulem beni, girmiyorum bir daha nete fln, kendimi pc oyunlarına vericem evde.:pr::pr::pr:

::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1:: Emre ye katılıyorum... Uzun zamandır bakamıyordum konuya askerden izine gelince bi bakayım dedim bakmaz olaydım içim gitti yine... Evde SBK X oynamaktan bıktım bitse de, gelsek de, alsak da , gezsek de ooof of =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

Çok sevdiğim bir laf vardır;

"4 silindirin var mı 4 çocuğun var." :cherry:

::plus1::::plus1:: Aynennnn Katılıyorum çok doğru ya karnının altında yerinde duramayan 4 silindir... Evde evin altına üstüne getiren 4 çocuk gibi heralde =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 ----------

topuzların motosiklet üzerindeki fotoğrafları

eski ve şu an üzerinde bulunan topuzlarım
29032011064.jpg


[/img]

'iLk@yy

O depo kapağının üzerindeki uzatma demir, kamera bağlama standı mı nedir öyle :silent::silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
iLk@yy

O depo kapağının üzerindeki uzatma demir, kamera bağlama standı mı nedir öyle :silent::silent:

evet depo üstü kamera aparatı o
ebaydan açık koyu renkli cam siparişi verdiğim için onuda şimdiden monte ettim tek engeli depounun üstüne oturamıyor olmam :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet; sonunda topuzlarımız geldi demek :)
Güzel Güzel ; ben de elciklerimi değiştirdim; artık alacabulaca bir motor kullanmıyorum :)
Gayet şık bir görüntü oldu; ki motorda ilk göze batan yer burası. topuzları da takınca çilçil olacak :)

eski hali ;





Yeni hali ;















 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
'çako
Çok güzel olmuş elcikler çok beğendim... Güzel bi seçim olmuş Topuzları Siyah al abicim baktım şimdi topuzlara da carbon olanlar iyi belli olmuyo siyah olup üzerinde beyaz CBR yazanlar daha çok dikkat çekiyo !!
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
evet depo üstü kamera aparatı o
ebaydan açık koyu renkli cam siparişi verdiğim için onuda şimdiden monte ettim tek engeli depounun üstüne oturamıyor olmam :mrgreen:

İyi günler topuzları ebaydan aldınız sanırım. Ben handlebar end diye arattım bulamadım. Varsa linkini gönderebilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst