cam bana 50 liraya geldi ama 60 liraya ihalesine girdiğim ve bende kalan başka bir cam duruyor
istersen alabilirim onuda sana ..
aynalara gelince boyası öyle yapılmış öyle süper değil ama ayrı bir hava veriyor topuzlarla aynı oldular zaten
yükseltme aparatı var ondan bende alıcam istersen beraber alabiliriz onuda :cat:
ebayden bulunca sna özelden link atarım onuda :wiinkk: şu aralar para yok diye girmiyorum oraya küstüm :mrgreen:
bu arada motorun albesini çok fena oldu ... eve gidip eski camı bırakıp kamerayı bir takmak istiyorum acaba çekim nasıl olacak aparatıda aldık (=
gece görüşmek üzere...