Arkadaşlar ilginiz için teşekkürediyor fazlasını bekliyorum. Yazdı buraya takip etmiyor sanmayın iş yoğunluğundan yazmaya fırsat bulamadım.
dreamdark
şu an çok yorgunum yarın salıklı kafayla ararım sizi inşaallah.
basarm aşağıda ki ilan sizin galiba eğer km konusunda ikna olursam öncelikler arasında yarın ararım detayları konuşuruz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
Halen gönlüm r6 da ama gönlüme göre bi makina bulamadım o kadar soğuttularki kimseye güvenemez oldum adam lokal var diye komple boyalı çıkıyor, depoda kuş kafası kadar göçük var diyor altındaki yuvasını söylemior. İlgilenen herkese çok teşekkürediyorum en geç çarşamba gününe bu işi bitirmek istiyorum ona göre bana katkı sağlarsanız çok sevinirim herkese hayırlı geceler.