- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
]EveeeeeT ;
Manetleri Doğum günü hediyesi aldılar
Elcikleri de ELİNT kardeşim; uyumluluk hediyesi olarak alıyormus ; bu dünyada işim iş :mrgreen: :queen:
sana hediye olarak uyumsuzluk banı vermesinde :queen:
]EveeeeeT ;
Manetleri Doğum günü hediyesi aldılar
Elcikleri de ELİNT kardeşim; uyumluluk hediyesi olarak alıyormus ; bu dünyada işim iş :mrgreen: :queen:
Emre ; sağol carizma muharremi arayıp isteyeyim bu zamazingodanbu arada verdiğin linkte ön demiş, ön için de gerekli mi bu gömme sinyal takmak için ?
Cakalaz; valla rizoma ile çakmasını imkan bulursan yanyana bi incele farkı göreceksin. net üzerinde benzer gözükebilir ama kalitesi berbat o çakmaların. hele motor üzerindeyken daha bi sırıtıyo. burda 2000 model satılık bi hayabusaya takmışlar, bütün makinenin albenisini bitirmiş o derece yani bence.
sana hediye olarak uyumsuzluk banı vermesinde :queen:
crazy 81 baktıgın motora kac tl fıyat istiyor peki ?
sen yine şükret, benim yeni aldığım motorda tank-pad bile yoktu yahu![]()
e icine sindiyse al o zaman![]()
Arkadaşlar topiğin canlı olduğunu görünce siteye üye oldum eğer 1 hafta içerisinde istediğim R6 yı bulamazsam bende aranıza katılmak istiyorum o yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-43699807/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rt-den-sifir-temizliginde-600f-43318095/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-f-27200-km-de-full-gri-siyah-45670011/detay
Şu anda takip ettiğim ilanlar bunlar, bunların dışında önerebileceğiniz veya bunlardan birini tanıyorsanız yardımınızı bekliyorum. Amacım kimseyi kullanmak değil inşaallah bu ilk ve son mesajım olmaz yeni dostluklara vesile olur.
evet ebay siparlerim önümüzdeki hafta elimde olacak sanırım 3 parça siparişimde
doğan ve emrah gözünüz ayın topuzlarda geliyor :mrgreen:
yok mu bir hareket? hava biraz rügzarlı ama yine de güzel sayılabilir.
Gezi yok mu gezi? İlla büyük bir organizasyona gerek yokki. Hadi bir ses verin, çıkalım 3-5 arkadaş. (Anadolu yakası, uyan )
)
valla ben kız gibi motosikletimi sattım kastamonudan bir arkadaş nisan 15 te almaya geliyor ödemeyi yaptı ama satış fiyatımı yazmıyacam çünkü piyasanın çok üstünde bir rakam ödedi kendisi bana
Arkadaşlar topiğin canlı olduğunu görünce siteye üye oldum eğer 1 hafta içerisinde istediğim R6 yı bulamazsam bende aranıza katılmak istiyorum o yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-43699807/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rt-den-sifir-temizliginde-600f-43318095/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-f-27200-km-de-full-gri-siyah-45670011/detay
Şu anda takip ettiğim ilanlar bunlar, bunların dışında önerebileceğiniz veya bunlardan birini tanıyorsanız yardımınızı bekliyorum. Amacım kimseyi kullanmak değil inşaallah bu ilk ve son mesajım olmaz yeni dostluklara vesile olur.
Maaşı ebay'e yatır sen, motor yatsın sonra di mi.Yattığı yerde güzel görünsün ama.:cherry:
Motor olsa işe gitmeden bir çay kahve içmeye gelirdim vallahi.
Alana da satana da hayırlı olsun Erdal. Yeni makina alacak mısın?
Yukarıdaki motosikletlerle alakalı olarak gidip görmeden yorum yapmam doğru olmaz bence ama, geçtiğimiz aylarda kendi makinamı sattığım arkadaş sağlık sebepleriyle motoru satılığa çıkarmış, düşünürseniz yabancıya gitsin istemem :
0532 522 55 65 - Gediz
Dostum şu Manisadaki ilanın ilk resmine dikkat et sağ allta çekilme tarihi var Temmuz 2008 de çekilmiş ve diğer resimdeki km yazılı resme bak, şimdi gelelim günümüzdeki km'ye mübarek 2.5 yılda hiçmi km yapmadı bu veletÇok rahat diyebilirim km'si ile oynanmış :farao:
arkadaşlar merhaba. 2004 model siyah bir 600f aldım arkadaşımdan. motorda her şey var ama cam orjinal, bende siyah motora siyah cam almak niyetindeyim. python marka bir cam var 600f için, malzeme kalitesi nasıldır bileniniz varmı acaba. puig den felan farkı nedir, fiyatı 100 tl. ikinci el cam satmak isteyen varsa, bana mesaj atabilir.