Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre ; sağol carizma muharremi arayıp isteyeyim bu zamazingodan :) bu arada verdiğin linkte ön demiş, ön için de gerekli mi bu gömme sinyal takmak için ?

Cakalaz; valla rizoma ile çakmasını imkan bulursan yanyana bi incele farkı göreceksin. net üzerinde benzer gözükebilir ama kalitesi berbat o çakmaların. hele motor üzerindeyken daha bi sırıtıyo. burda 2000 model satılık bi hayabusaya takmışlar, bütün makinenin albenisini bitirmiş o derece yani bence.

Yok gömme sinyal için gerekli değil, Honda uyumlu gömme sinyaller cuk diye oturuyor zaten grenajdaki sinyal yuvalarına, bunları önde kullanma amacı aynen arkadaki gibi küçük sinyal takarsan diye.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evet ebay siparlerim önümüzdeki hafta elimde olacak sanırım 3 parça siparişimde

doğan ve emrah gözünüz ayın topuzlarda geliyor :mrgreen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
yok mu bir hareket? hava biraz rügzarlı ama yine de güzel sayılabilir.
Gezi yok mu gezi? İlla büyük bir organizasyona gerek yokki. Hadi bir ses verin, çıkalım 3-5 arkadaş. (Anadolu yakası, uyan )
)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
10
Arkadaşlar topiğin canlı olduğunu görünce siteye üye oldum eğer 1 hafta içerisinde istediğim R6 yı bulamazsam bende aranıza katılmak istiyorum o yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-43699807/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rt-den-sifir-temizliginde-600f-43318095/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-f-27200-km-de-full-gri-siyah-45670011/detay

Şu anda takip ettiğim ilanlar bunlar, bunların dışında önerebileceğiniz veya bunlardan birini tanıyorsanız yardımınızı bekliyorum. Amacım kimseyi kullanmak değil inşaallah bu ilk ve son mesajım olmaz yeni dostluklara vesile olur.
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
valla ben kız gibi motosikletimi sattım kastamonudan bir arkadaş nisan 15 te almaya geliyor ödemeyi yaptı ama satış fiyatımı yazmıyacam çünkü piyasanın çok üstünde bir rakam ödedi kendisi bana
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Arkadaşlar topiğin canlı olduğunu görünce siteye üye oldum eğer 1 hafta içerisinde istediğim R6 yı bulamazsam bende aranıza katılmak istiyorum o yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-43699807/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rt-den-sifir-temizliginde-600f-43318095/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-f-27200-km-de-full-gri-siyah-45670011/detay

Şu anda takip ettiğim ilanlar bunlar, bunların dışında önerebileceğiniz veya bunlardan birini tanıyorsanız yardımınızı bekliyorum. Amacım kimseyi kullanmak değil inşaallah bu ilk ve son mesajım olmaz yeni dostluklara vesile olur.

Dostum şu Manisadaki ilanın ilk resmine dikkat et sağ allta çekilme tarihi var Temmuz 2008 de çekilmiş ve diğer resimdeki km yazılı resme bak, şimdi gelelim günümüzdeki km'ye mübarek 2.5 yılda hiçmi km yapmadı bu velet :) Çok rahat diyebilirim km'si ile oynanmış :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet ebay siparlerim önümüzdeki hafta elimde olacak sanırım 3 parça siparişimde

doğan ve emrah gözünüz ayın topuzlarda geliyor :mrgreen:

Maaşı ebay'e yatır sen, motor yatsın sonra di mi.:p Yattığı yerde güzel görünsün ama.:cherry:

yok mu bir hareket? hava biraz rügzarlı ama yine de güzel sayılabilir.
Gezi yok mu gezi? İlla büyük bir organizasyona gerek yokki. Hadi bir ses verin, çıkalım 3-5 arkadaş. (Anadolu yakası, uyan )
)

Motor olsa işe gitmeden bir çay kahve içmeye gelirdim vallahi. :)

valla ben kız gibi motosikletimi sattım kastamonudan bir arkadaş nisan 15 te almaya geliyor ödemeyi yaptı ama satış fiyatımı yazmıyacam çünkü piyasanın çok üstünde bir rakam ödedi kendisi bana

Alana da satana da hayırlı olsun Erdal. Yeni makina alacak mısın?

Arkadaşlar topiğin canlı olduğunu görünce siteye üye oldum eğer 1 hafta içerisinde istediğim R6 yı bulamazsam bende aranıza katılmak istiyorum o yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600-f-43699807/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rt-den-sifir-temizliginde-600f-43318095/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-f-27200-km-de-full-gri-siyah-45670011/detay

Şu anda takip ettiğim ilanlar bunlar, bunların dışında önerebileceğiniz veya bunlardan birini tanıyorsanız yardımınızı bekliyorum. Amacım kimseyi kullanmak değil inşaallah bu ilk ve son mesajım olmaz yeni dostluklara vesile olur.

Yukarıdaki motosikletlerle alakalı olarak gidip görmeden yorum yapmam doğru olmaz bence ama, geçtiğimiz aylarda kendi makinamı sattığım arkadaş sağlık sebepleriyle motoru satılığa çıkarmış, düşünürseniz yabancıya gitsin istemem :

0532 522 55 65 - Gediz
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Maaşı ebay'e yatır sen, motor yatsın sonra di mi.:p Yattığı yerde güzel görünsün ama.:cherry:



Motor olsa işe gitmeden bir çay kahve içmeye gelirdim vallahi. :)



Alana da satana da hayırlı olsun Erdal. Yeni makina alacak mısın?



Yukarıdaki motosikletlerle alakalı olarak gidip görmeden yorum yapmam doğru olmaz bence ama, geçtiğimiz aylarda kendi makinamı sattığım arkadaş sağlık sebepleriyle motoru satılığa çıkarmış, düşünürseniz yabancıya gitsin istemem :

0532 522 55 65 - Gediz



abı acaba kaca satıyo bılgın varmı ?
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
yeni makine alacakmısın demişsin emre dün baktım biraz 600rr ile 1000rr arasında gidip geliyorum bakalım hangisi olduğuna henüz karar vermedim ama şimdilik kesin olan şuvar honda pcx scooter kaporasını verdim ama mayıs ayında teslim ediceklermiş bakalım bir tanede büyük makine alacam oda rr olacak gibi
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Dostum şu Manisadaki ilanın ilk resmine dikkat et sağ allta çekilme tarihi var Temmuz 2008 de çekilmiş ve diğer resimdeki km yazılı resme bak, şimdi gelelim günümüzdeki km'ye mübarek 2.5 yılda hiçmi km yapmadı bu velet :) Çok rahat diyebilirim km'si ile oynanmış :farao:

evet hiç binmedim arkadaşım. çünkü araba aldım.geçen sezon yağını yağ filtresini değiştirdim 500 km bindim. 2008 den beri bende 8150 km de aldım.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar merhaba. 2004 model siyah bir 600f aldım arkadaşımdan. motorda her şey var ama cam orjinal, bende siyah motora siyah cam almak niyetindeyim. python marka bir cam var 600f için, malzeme kalitesi nasıldır bileniniz varmı acaba. puig den felan farkı nedir, fiyatı 100 tl. ikinci el cam satmak isteyen varsa, bana mesaj atabilir.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar merhaba. 2004 model siyah bir 600f aldım arkadaşımdan. motorda her şey var ama cam orjinal, bende siyah motora siyah cam almak niyetindeyim. python marka bir cam var 600f için, malzeme kalitesi nasıldır bileniniz varmı acaba. puig den felan farkı nedir, fiyatı 100 tl. ikinci el cam satmak isteyen varsa, bana mesaj atabilir.

hayırlı olsun. geçen 7. caddede tabu cafenin yanında siyah bi F gördüm sen miydin o ?
cam olarak pyton al derim geçen sezon kullandım marka cama göre bi dezavantajı yok bu sene de alıcam aynısından.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
10
Arkadaşlar ilginiz için teşekkürediyor fazlasını bekliyorum. Yazdı buraya takip etmiyor sanmayın iş yoğunluğundan yazmaya fırsat bulamadım.
dreamdark
şu an çok yorgunum yarın salıklı kafayla ararım sizi inşaallah.

basarm aşağıda ki ilan sizin galiba eğer km konusunda ikna olursam öncelikler arasında yarın ararım detayları konuşuruz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-600-f-13-500-km-de-2006-model-cbr600f/detay

Halen gönlüm r6 da ama gönlüme göre bi makina bulamadım o kadar soğuttularki kimseye güvenemez oldum adam lokal var diye komple boyalı çıkıyor, depoda kuş kafası kadar göçük var diyor altındaki yuvasını söylemior. İlgilenen herkese çok teşekkürediyorum en geç çarşamba gününe bu işi bitirmek istiyorum ona göre bana katkı sağlarsanız çok sevinirim herkese hayırlı geceler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst