- Katılım
- 28 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,946
evet arkadaslar aslında satmaktan bir ara vazgecmiştim ama tekrar satmaya karar verdim motor alıp satmaktanda bıkınlık geldı aslında ama farkettıgım ben torklu motorları tek sılındırlerı sevıyorum yuksek hızlar ve sekil bana pek cazip gelmiyor kızlara gelsede :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-gumus-ok-40987781/detay
son ne olur dıye soran olursa 12500 tl deyin:cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-gumus-ok-40987781/detay
son ne olur dıye soran olursa 12500 tl deyin:cat:
